Tussi! Skrevet 18. desember 2008 #461 Del Skrevet 18. desember 2008 Du er snill... Prøver så godt jeg kan, men er ikke like lett alltid Ha en fin natt da gamla, sove litt nå jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilefjes Skrevet 18. desember 2008 Forfatter #462 Del Skrevet 18. desember 2008 Hopper til køys jeg også...eller kryper er vel riktigere...men det er heldigvis ikke alderen sin skyld...enda.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 19. desember 2008 #463 Del Skrevet 19. desember 2008 Hehe, gamla Er man ikke så ung som man føler seg da? Men jeg også synes tobarnsmor høres skikkelig voksent ut, kan liksom ikke se for meg meg selv som tobarnsmor! Enda jeg kanskje rekker to før jeg er 24 Ha en flott helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 22. desember 2008 #464 Del Skrevet 22. desember 2008 5 uker igjen!! Bare innom for å si hei på deg Jeg har nesten ikke vært her inne i det siste, og det blir nok stille fra denne kanten de neste dagene og. Det er i alle fall godt å lese at du koser deg med lillemor og juletradisjoner. Det høres SÅ koselig ut! Ha en kjempefin jul smilefjesen min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skogmusa Skrevet 22. desember 2008 #465 Del Skrevet 22. desember 2008 GOD JUL TIL DEG OG DINE SMILEFJES. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 26. desember 2008 #466 Del Skrevet 26. desember 2008 Hei hei! Hvordan har de siste juledagene vært? Fikk du mye fint? Hvordan er kroppen din med bekkenet og sånn da? Jeg føler meg stor og tung og sover dårlig om nettene.. Kjedelig! Begynner å bli klar for å få hilse på babyen og ikke minst få kroppen tilbake Tenker på deg og håper du får en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 29. desember 2008 #467 Del Skrevet 29. desember 2008 Titter innom og legger fra meg en julehilsen Håper du har hatt en koselig julefeiring !! Du har jammen ikke mange ukene igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skogmusa Skrevet 5. januar 2009 #468 Del Skrevet 5. januar 2009 Du driver vel ikke å føder i all hemmelighet nå,før meg? :gjeiper: Godt nytt år forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 5. januar 2009 #469 Del Skrevet 5. januar 2009 Du driver vel ikke å føder i all hemmelighet nå,før meg? :gjeiper: Jeg håper ikke det, for jeg er sladrisen! Tenk om det gikk så fort at hun ikke rakk sende sms da Haaaalloooo smilefjes, er du der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 7. januar 2009 #470 Del Skrevet 7. januar 2009 Du driver vel ikke å føder i all hemmelighet nå,før meg? :gjeiper: Jeg håper ikke det, for jeg er sladrisen! Tenk om det gikk så fort at hun ikke rakk sende sms da Haaaalloooo smilefjes, er du der? Hun kan da ikke det ha gjort for hun har vært innom i boka mi i dag :klø: Smilefjes ?? Kanskje hun har fått svangerskaps-demens og glemt ut boka si Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 7. januar 2009 #471 Del Skrevet 7. januar 2009 Smilefjes ?? Kanskje hun har fått svangerskaps-demens og glemt ut boka si Neida, det er liv i henne, hun har vært i boka mi og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilefjes Skrevet 8. januar 2009 Forfatter #472 Del Skrevet 8. januar 2009 Uff, her glemmer jeg jo helt min egen dagbok... Joda, jeg både lever og er fortsatt stor som en hvalross (eller noe sånt). Tror nok den vesle frøkna vil drøye minst et par uker før hun kommer. Selv om jeg har hatt noen kvelder i det siste med litt mensmurringer og sånn... Og det hadde jeg ikke sist så tidlig, da startet det med menssmerter en dag og så var jenta ute dagen etter. Jommen spennende det der at vi ikke vet akkurat når de kommer! Er egentlig tilhenger av det at ikke alt i livet skal gå an å planlegge, men må innrømme at jeg synes det hadde vært kjekt og visst også... Julen og nyttår har i allefall gått unna i en viss fart og det er jo bra, så er ventetiden kortet ned noe.. Men det er nesten litt dumt også, for den siste innspurten på jobben ble særdeles amputert pga julefeiring og nå sitter jeg igjen med litt dårlig samvittighet og endel ting jeg bare synes jeg MÅ gjøre før jeg kan ta meg helt fri. Heldigvis er jobben veldig fleksibel (og sjefen forståelsesfull) og jeg kan gjøre alt hjemme, så regner med det vil gå greit. Ellers har redebyggerinstinktet mitt kommet for fullt, riktignok noe forsinket... Nå egner jo egentlig ikke kroppen min seg for noe sjauing i det hele tatt, likevel har jeg nå flere små og store prosjekter rundt i huset for å gjøre alt klart til den lille babyen. I dag er planen å rydde plass til en ekstra person og seng på soverommet (ikke flytte på møbler og sånn altså, det får gubben gjøre, men rydde ut av en kommode og ikke minst få litt system på egne klær og utstyr). I tillegg har jeg planer om et dypdykk ned i kjelleren for å ta frem det vi har etter førstemann som kan passe til nr to den første tiden. Dette må jo også vaskes før vi tar det i bruk, så jeg burde jo gjort det for leeenge siden, men men.. Tror faktisk jeg begynner å få det beryktede før-fødsel-energi-kicket. Bare synd kroppen ikke er helt med på notene... Bekkenet er VIRKELIG vondt om dagen, men jeg skal da holde ut noen få uker til og jeg er jo dessuten ikke sengeliggende, så det kunne tross alt vært verre... Men nå skal jeg forsøke å jobbe littegrann...tenker jeg skal få gjort alt jeg bør få gjort denne uken her slik at jeg kan ta det med ro de siste to ukene før termin. Vi får se om jeg får til det... og godt nyttår til dere alle!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 8. januar 2009 #473 Del Skrevet 8. januar 2009 Godt nyttår til deg også Nå er det ikke lenge igjen for noen av oss, og gudskjelov for det. Jeg er virkelig lei nå. Det stærste problemet her er om natta.. Jeg får ikke sove før utpå morgenkvisten en gang, utrolig slitsomt altså.. I dag skal jeg forresten på kontroll med ul igjen for å være sikre på leie. I tillegg har jeg hadd sykt nedpress i dag, da jeg gikk på do. Det kjentes ut som om noe var på tur ut. Velkommen sier jeg, hadde jeg sluppet å gå en dag til hadde jeg vært glad, men det er enda noen dager for tidlig.. Jula har gått fort ja, og er enig med deg, det er bra. Ventetiden er lang nok om ikke tiden skal gå sakte.. Nei, jeg må ut en tur, jeg har kjørt fast bilen og samboer kommer hjem fra jobb for å hjelpe meg..Litt dårlig samvittighet der men.. Ha en fin dag:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 8. januar 2009 #474 Del Skrevet 8. januar 2009 Ellers har redebyggerinstinktet mitt kommet for fullt, riktignok noe forsinket... Nå egner jo egentlig ikke kroppen min seg for noe sjauing i det hele tatt, likevel har jeg nå flere små og store prosjekter rundt i huset for å gjøre alt klart til den lille babyen. I dag er planen å rydde plass til en ekstra person og seng på soverommet (ikke flytte på møbler og sånn altså, det får gubben gjøre, men rydde ut av en kommode og ikke minst få litt system på egne klær og utstyr). I tillegg har jeg planer om et dypdykk ned i kjelleren for å ta frem det vi har etter førstemann som kan passe til nr to den første tiden. Dette må jo også vaskes før vi tar det i bruk, så jeg burde jo gjort det for leeenge siden, men men.. Tror faktisk jeg begynner å få det beryktede før-fødsel-energi-kicket. Bare synd kroppen ikke er helt med på notene... Bekkenet er VIRKELIG vondt om dagen, men jeg skal da holde ut noen få uker til og jeg er jo dessuten ikke sengeliggende, så det kunne tross alt vært verre... Jeg må si, jeg ble litt misunnelig på det ekstra energikicket du har fått, hvor er mitt?? :klø: Skulle gjerne fått vaskelysten over meg, men den har jeg ikke sett mye til, gitt.. Alle babyting er heldigvis ferdig hos oss. Jeg synes du er flink jeg, smilefjes! Særlig siden bekkenet ditt ikke ser ut til å bli noe bedre. Har du vært på kontroll i det siste og hørt om leie? Mitt bekken har blitt mye bedre etter at jeg hodet festet seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skogmusa Skrevet 8. januar 2009 #475 Del Skrevet 8. januar 2009 Jeg og fikk litt sånn energikick her i går. Men i dag unner jeg meg en kosedag siden det ikke er så mye igjen og vaske her nå. Er jenta di klar til å komme ut snart eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilefjes Skrevet 8. januar 2009 Forfatter #476 Del Skrevet 8. januar 2009 Godt nyttår til deg også Nå er det ikke lenge igjen for noen av oss, og gudskjelov for det. Jeg er virkelig lei nå. Det stærste problemet her er om natta.. Jeg får ikke sove før utpå morgenkvisten en gang, utrolig slitsomt altså.. I dag skal jeg forresten på kontroll med ul igjen for å være sikre på leie. I tillegg har jeg hadd sykt nedpress i dag, da jeg gikk på do. Det kjentes ut som om noe var på tur ut. Velkommen sier jeg, hadde jeg sluppet å gå en dag til hadde jeg vært glad, men det er enda noen dager for tidlig.. Jula har gått fort ja, og er enig med deg, det er bra. Ventetiden er lang nok om ikke tiden skal gå sakte.. Nei, jeg må ut en tur, jeg har kjørt fast bilen og samboer kommer hjem fra jobb for å hjelpe meg..Litt dårlig samvittighet der men.. Ha en fin dag:) Uff, kjenner igjen det med søvn, ja!!! Føler meg som en zombi, godt jeg slipper å prestere masse på jobb fremover, det hadde jo vært helt krise!!! Håper kreftene holder til en fødsel... Jeg må si, jeg ble litt misunnelig på det ekstra energikicket du har fått, hvor er mitt?? :klø: Skulle gjerne fått vaskelysten over meg, men den har jeg ikke sett mye til, gitt.. Alle babyting er heldigvis ferdig hos oss. Jeg synes du er flink jeg, smilefjes! Særlig siden bekkenet ditt ikke ser ut til å bli noe bedre. Har du vært på kontroll i det siste og hørt om leie? Mitt bekken har blitt mye bedre etter at jeg hodet festet seg. Ja, jeg har liksom tatt alt det der med babyting med ro, siden vi har det meste fra før, men alt har jo selvfølgelig vært nedpakket i 3 år og må organiseres og vaskes og ikke minst få plass i skuffer og skap... Er heldigvis igang nå. Spørs hva mannen sier når han kommer hjem fra jobb og finner babytøy utover halve stuen... Jeg og fikk litt sånn energikick her i går. Men i dag unner jeg meg en kosedag siden det ikke er så mye igjen og vaske her nå. Er jenta di klar til å komme ut snart eller? Jeg begynner i allefall å bli klar!!! Om hun er klar vet jeg ikke. Kom faktisk på at legen ikke har sjekket leie (var på kontroll senest på tirsdag), så aner faktisk ikke hvordan hun ligger... Men har kjent endel mensmurringer i det siste, så merker at kroppen forbereder seg... Håper jeg slipper å gå mye over tiden!!! (Og så har vi jo en konkurranse som jeg MÅ vinne.... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skogmusa Skrevet 8. januar 2009 #477 Del Skrevet 8. januar 2009 Når skal du på kontroll igjen da? Min er godt nede i bekkenet og er ikke til å rikke på så jeg tror jeg vinner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilefjes Skrevet 12. januar 2009 Forfatter #478 Del Skrevet 12. januar 2009 Når skal du på kontroll igjen da? Min er godt nede i bekkenet og er ikke til å rikke på så jeg tror jeg vinner Uff, jeg skal ikke på kontroll før den 20. Merker jeg begynner å bekymre meg litt for dette nå, jeg... Hadde vært kjekt å vite hvordan den ligger... Tok en ringerunde i dag tidlig til fastlege, helsestasjon og sykehus for å sjekke om jeg kunne få en kjapp time for å fastslå det. Fikk hos legen, dvs ikke fastlegen min men en av de andre på samme legekontor, i morgen. Litt kjedelig å måtte dra dit bare pga det, men skal uansett inn til byen på aku i morgen så tar det i samme slengen... Blir spennende å se, skogsmusa, hvem som blir først. Hvordan fødte du sistgang, før eller etter termin? Jenta mi kom 2 dager etter termin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skogmusa Skrevet 12. januar 2009 #479 Del Skrevet 12. januar 2009 Uff, jeg skal ikke på kontroll før den 20. Merker jeg begynner å bekymre meg litt for dette nå, jeg... Hadde vært kjekt å vite hvordan den ligger... Tok en ringerunde i dag tidlig til fastlege, helsestasjon og sykehus for å sjekke om jeg kunne få en kjapp time for å fastslå det. Fikk hos legen, dvs ikke fastlegen min men en av de andre på samme legekontor, i morgen. Litt kjedelig å måtte dra dit bare pga det, men skal uansett inn til byen på aku i morgen så tar det i samme slengen... Blir spennende å se, skogsmusa, hvem som blir først. Hvordan fødte du sistgang, før eller etter termin? Jenta mi kom 2 dager etter termin. Det er jo litt greit å vite hvordan den ligger ja.Fint du fikk en time da. Jenta vår kom 4 dager før termin her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilefjes Skrevet 12. januar 2009 Forfatter #480 Del Skrevet 12. januar 2009 Hihi da ligger du jo bra an mht konkurransen vår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå