smilefjes Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #361 Del Skrevet 12. juni 2008 Hahahaha...det er vel mer en svangerskapskvalme som må til for å få oss jenter til å droppe sjokoladen...hihi Kos deg du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 12. juni 2008 #362 Del Skrevet 12. juni 2008 Hjelpe meg så fort tiden går!! Hvilken opera skal dere på, altså hvilke operaer er det satt sammen av? Jeg elsker opera jeg. Var flere ganger sammen med broren min på opera da jeg bodde i Oslo. Imponerende den kraften de har i stemmen sin, og jeg får helt frysninger jeg, stemningen, musikken, humoren alt sammen.. Gleder meg til å dra til den nye operaen når jeg får mulighet! Ha en riktig strååålende kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrsSJ Skrevet 12. juni 2008 #363 Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) Gratulerer med åtte uker Ha en fin kveld i operaen :-D Endret 12. juni 2008 av mrsSJ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hegepege Skrevet 12. juni 2008 #364 Del Skrevet 12. juni 2008 Hahahaha...det er vel mer en svangerskapskvalme som må til for å få oss jenter til å droppe sjokoladen...hihi Kos deg du! Hehe, ja fordi den har ikke kommet opp igjen iallefall Kos dere masse i operaen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skogmusa Skrevet 12. juni 2008 #365 Del Skrevet 12. juni 2008 8 UKER!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 13. juni 2008 #366 Del Skrevet 13. juni 2008 Hei hei! Hvordan var operaen i går? Er det noe du vil anbefale? Synes det hørtes veldig spennende ut med forskjellige kjente stykker i samme forestilling. Hurra for 8 uker forrsten! Bare fire uker igjen til Den Gyldne Datoen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pugsley Skrevet 17. juni 2008 #367 Del Skrevet 17. juni 2008 Hvordan går det med favorittsmilefjeset mitt?? Håper alt er fint! det er bra at du ikke gir opp sjokoladen! DA er slaget tapt da håper alt er finfint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 18. juni 2008 #368 Del Skrevet 18. juni 2008 Litt tidlig ute jeg, men maa hoppe for 9 uker paa forskudd! Haaper du har det bare bra, fint aa lese at formen er bra:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 19. juni 2008 #369 Del Skrevet 19. juni 2008 Hei og gratulerer med 9 uker! Det er så lenge siden du har oppdatert her. Vet du er trøtt og kvalm stakkar, så det er en helt godkjent unnskyldning, assa Hvordan går det med deg nå? Har dere ferieplaner da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilefjes Skrevet 3. juli 2008 Forfatter #370 Del Skrevet 3. juli 2008 Endelig har jeg tid og overskudd til å oppdatere her igjen Uff, har nesten dårlig samvittighet overfor dere skjønne jenter som har vært her for meg det siste halve året, og så har jeg vært sååå sløv! Men de siste ukene har rett og slett vært ganske tøffe, med kvalme, oppkast og ekstrem trøtthet. I ettertid ser jeg at jeg sikkert egentlig burde ha vært delvis sykmeldt de siste ukene, men siden jeg har jobbet mest hjemme, har jeg jo fått det til å gå på et vis. Min skjønne lille jente har dessverre ikke sett så mye til mammaen sin som jeg skulle ønske (ligger ofte å sover på ettermiddagene), men pappaen er en superpappa som ordner opp og steller så fint med oss! Er sååå glad for at jeg slipper det her alene! Nå har jeg et par ukers ferie, og har endelig litt overskudd til å oppdatere meg her og i livet forøvrig Operaen, ja! Det begynner jo å ble en liten stund siden, men det var en flott opplevelse. Den er jo vakker både på innsiden og utsiden, operaen, og det musikalske også var helt topp!!! Det var satt sammen som en konsert, så man gikk jo glipp av kostymene og dramaturgien som vanligvis er i en operaforestilling. Men musikken var nydelig og lyden helt rå! Og det var en festlig konfransier som fortalte om alt vi skulle høre, slik at vi hadde litt bakgrunnsinfo både om operaforestillingene og om komponistene. For spesielt interesserte kan jeg jo legge til hvilke operaer stykkene var hentet fra: Bedrich Smetana: The Bartered Wife Carl Maria von Weber: Der Freischütz Wolgang Amadeus Mozart: Le nozze di Figaro Giuseppe Verdi: Don Carlo Richard Wagner: Lohengrin, Tannhäuser Erich Korngold: Die tote Stadt Giacomo Puccini: Suor Angelica, Manon Lescaut Pietro Mascagni: Cavalleria rusticana Ruggero Leoncavallo: I Pagliacci Franz Lehar: The Merry widow Ellers har det som dere skjønner skjedd lite i livet mitt verdt å skrive om. Men nå nyter jeg dagene sammen med mannen og jenta. Vi tar det som det kommer og har ingen konkrete planer, men akkurat nå befinner vi oss på det blide (og varme!) sørland, og morgendagen blir nok tilbragt i dyreparken. Gleder meg! Håper bare at formen blir sånn nogenlunde! Ellers tar vi det litt på sparket og ser an vær og føreforhold. Ellers har vi fortalt til familie og jeg har også fortalt sjefen (synes nesten jeg måtte det, da det var noen avtaler jeg ikke greide å holde pga kvalme og oppkast) at vi er gravide. Bare blide fjes! Synes alltid det er litt guffent i forhold til jobben. Vi er et lite privat firma hvor alle er veldig viktige og ikke så lette å erstatte, så jeg vet at sjefen egentlig får litt hodebry med å planlegge månedene jeg blir borte. Men han visste vi hadde prøvd en god stund og gratulerte hjertelig. Bra sjef. Og veldig familievennlig. Nå er batteriet i ferd med å renne ut på pcen, så får avslutte for denne gang. Lover at jeg skal komme innom dere alle om ikke lang tid altså!!! Veldig spent på hvordan det går både med dere gravide og dere som forhåpentligvis blir det veldig snart!!! fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pugsley Skrevet 4. juli 2008 #371 Del Skrevet 4. juli 2008 Så kjekt å høre fra deg!! Tenker det er deilig med ferie nå! vel fortjent!! Utrolig fint at du har superpappa i nærheten så han kan ta seg av ting hjemme mens du tar vare på spiren. Ikke bare bare når du har en liten kanutt i tillegg!! Du må hvertfall nyyyte ferien og slappe av! kos deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 10. juli 2008 #372 Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) Hei Smilefjes, så godt å høre at alt går bra med deg/dere. Ser faktisk ut til at det har klaffet skikkelig her også, er 11 uker i morgen:) Så lykke til videre! Når har du termin? edit:skrivefeil Endret 10. juli 2008 av Mamma1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 10. juli 2008 #373 Del Skrevet 10. juli 2008 12 uker i dag jo Så gøy. Har dere fortalt det til vesla ennå da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concertina Skrevet 10. juli 2008 #374 Del Skrevet 10. juli 2008 Oj! 12 uker i dag! Jeg synes det virker som om det var bare ei uke siden du testet positivt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 17. juli 2008 #375 Del Skrevet 17. juli 2008 Hei smilefjes! Håper du har det bra og nyter sommeren! Har formen din blitt bedre eller? Ser ukene flyr av gårde for oss alle. Det er godt å se Blir litt mindre tid til KG nå som vi er ute i finværet og har ferie og sånn, men til høsten kommer jeg sterkere tilbake. Du er med på det, ikkesant?? Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 18. juli 2008 #376 Del Skrevet 18. juli 2008 Innom å hilser på Gratulerer med spire, litt på etterskudd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 9. august 2008 #377 Del Skrevet 9. august 2008 Hei Smilefjes Hvordan går det med deg for tiden? Formen blitt noe bedre? Husk at jeg tenker på deg da vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 22. august 2008 #378 Del Skrevet 22. august 2008 Hei! Bare innom for å høre hvordan du har det. Du har sikkert masse å tenke på med mage og lillemor og resten av familien. Blir sikkert ikke så mye tid til surfing på nettet mellom slagene Jeg tenker på deg og håper du har det bra. God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilefjes Skrevet 4. november 2008 Forfatter #379 Del Skrevet 4. november 2008 Nå er det jo faktisk så lenge siden jeg har vært her at det er nesten litt flaut... Takk til dere som har vært innom her med koselige meldinger!!! Dere er så flotte!! Her kommer en slags oppdatering fra meg: Jeg er fortsatt lykkelig gravid, og befinner meg vel nå et eller annet sted i 29. uke. Tiden har virkelig flydd avgårde, med en sommer med mye jobbing, mye trening (ja, faktisk, fant ut at sykkel er topp og hadde maaange flotte treningsturer både i marka og i nærmiljøet både med og uten mann i løpet av sommeren og høsten) og mye familieliv, og en høst med mye jobbing og litt dårligere form, og dermed mindre overskudd, men også en deiilig ferie til varmere strøk som virkelig har gjort "susen" for kropp og sjel! Så tiden og overskuddet til å oppdatere meg her inne har dessverre vært fraværende, men håper jeg kan få rettet opp i det nå. Savner mange av dere og det er jo så utrolig koselig å kunne slarve litt med likesinnede (og da mener jeg både dere som fortsatt prøver, og dere gravide. Jeg vet jo hva det vil si begge deler ) Må innrømme at jeg har sneket litt her inne så jeg vet jo sånn ca hvordan det går med de fleste, men gleder meg til å ta mer del i hverdagens gleder og sorger her igjen! Det kjedeligste er jo at dere "gamle" prøvere stort sett fortsatt er prøvere. Det er mange her nå jeg virkelig ønsker av hele mitt hjerte at skal lykkes. Og så ble jeg jo kjempetrist da jeg var innom her og oppdaget at det gikk skeis med Tussi (og det vet du jo, Tussi!). Her er status at veslemor selvfølgelig vet at hun skal bli storesøster og er veldig spent. Vi vet ikke om det blir gutt eller jente, for det var nok en litt blyg type som lå med bena i kors... Tror ikke det blir noen ny ultralyd på oss, så vi får vente i spenning til januar. Det begynner å bli litt tungt å være gravid, har bekkenløsning som tidvis er veldig vond og plagsom men får hjelp av flink og hyggelig fysioterapaut. Håper jeg greier å holde det i sjakk ved hjelp av trening og behandlig så jeg ikke blir helt handicappet... Dette var en kjapp og kanskje litt overfladisk oppdatering, men da er jeg i allefall i gang. Gleder meg til å tusle innom dagbøkene deres etterhvert!!! Klemmer fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 4. november 2008 #380 Del Skrevet 4. november 2008 Koselig at du er tilbake!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå