Gå til innhold

smilefjes jakter på lykken...

smilefjes

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lykke til på ul.Gleder meg til å høre hvordan det gikk. Jeg hadde ticker fra samme nettside som deg og den var ikke å se på mange dager og da den dukket opp igjen så telte den feil.Så jeg byttet til en annen en jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers hadde jeg et flott svangerskap hvor jeg jobbet frem til 3 uker før termin og var egentlig ganske sprek. På slutten var varmen plagsom, da. 2005 var en flott sommer og jeg fødte ikke før i august...puh...

Jeg skjønner ikke hva som har skjedd med tickeren min! :kjefte: I følge mine beregninger, skal jeg være 6+6, men den viser bare 6+2???

Uansett, i dag er den store UL-dagen som jeg har gledet og grudd meg til i to uker. Jeg er så redd for å oppdage at noe er galt, men jeg har jo selvfølgelig såååå lyst til å oppdage et bankende hjerte og en liten "reke" som lever i beste velgående.... Mannen skal være med, det blir nok godt å ha ham der...

Denne gangen skal du føde på vinteren, så vi får håpe vi slipper unna den verste varmen. Det virker utrolig slitsomt og varmt å gå med stor mage nå..

Lykke til på UL!

Jeg har fått time hos gynekologen min på fredag allerede. Det er "dessverer" to dager før hjertet skal begynne å slå, men heller en undersøkelse for mye enn for lite. Blir spennende å høre hvordan det går med deg etterpå!

Det var noe i veien med tickeren min i stad også! Jeg måtte inn og forandre på due-datoen for å få den til å bli oppdatert. Merkelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fisk73

Håper det gikk bra på UL!

Her sitter jeg inne jeg... Det er så skrekkelig varmt ute, og jeg er varm etter en times tur i skogen. Fant dermed ut at det er bedre å sitte inne litt med KG, jordbær med lite smak og skygge... :fnise:

Håper alt står bra til med deg!

Ha en super dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

håper alt gikk fint i dag!! Regner med du bare er for opptatt med sommeren til å svare oss :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til på UL - håper dere ser en liten "bønne" med bankende hjerte der inne! :klemmer:

Takk! Det var så fantastisk!!! Du hadde jo helt rett, en bønne, det var det det så ut som :fnise: Men vi så helt tydelig et pulserende hjerte og det var jommen et deilig syn. Størrelsen var også helt riktig i forhold til alderen. Mannen og jeg måtte feire etterpå med en deilig lunsj på uteservering i det flotte sommerværet. Aaaaah, for en idyll :ler:

Håper det går bra med deg også! Så i dagboken din at du i hvertfall er over en kneik mtp kvalmen. Så utrolig deilig! :jepp:

Lykke til på ul.Gleder meg til å høre hvordan det gikk. Jeg hadde ticker fra samme nettside som deg og den var ikke å se på mange dager og da den dukket opp igjen så telte den feil.Så jeg byttet til en annen en jeg.

Kanskje jeg må bytte min også. Får se. Nå var den riktig, i alle fall.

Det var flott med UL. Det er så rart, sistgang var jeg kjempefornøyd med å vente til ordinær UL i uke 18/19, og tenkte vel egentlig at de som fløy på tidlige UL uten å ha en "god" grunn var hysteriske :sjenert: Vel, nå kunne jeg gjerne gått til UL hver uke! :ler: Er nok enda reddere for at det ikke skal gå bra denne gangen, fordi jeg synes vi har jobbet så lenge for det. Det ville på en måte være ekstra surt å måtte starte på nytt igjen. Men ettersom jeg forstår, er sjansen for at det skal gå bra når man har sett et bankende hjerte veldig stor. Så jeg har bestemt meg for å slå meg til ro med det. Kan nok til og med vurdere å flytte dagboken...

Er det i morgen du skal på UL? Masse lykke til!

Lykke til idag :klemmer:

Tusen takk søte du. Jeg er ikke så mye her om dagen, men jeg tenker på deg og den lille spiren din! Håper du har gode dager og ikke engster deg for mye! :klemmer:

Så spennende med ul.

Håper dere koser dere masse, og at alt går bra

:klemmer:

Takk søta! :klemmer: Som jeg skrev lenger opp, ble gårsdagen absolutt en koselig dag med UL og lunsj med mannen. Unner deg å oppleve dette VELDIG snart!!!

Heier ekstra på Tussi :duskedame:

Denne gangen skal du føde på vinteren, så vi får håpe vi slipper unna den verste varmen. Det virker utrolig slitsomt og varmt å gå med stor mage nå..

Lykke til på UL!

Jeg har fått time hos gynekologen min på fredag allerede. Det er "dessverer" to dager før hjertet skal begynne å slå, men heller en undersøkelse for mye enn for lite. Blir spennende å høre hvordan det går med deg etterpå!

Det var noe i veien med tickeren min i stad også! Jeg måtte inn og forandre på due-datoen for å få den til å bli oppdatert. Merkelig..

Ååå da er jeg spent på å høre hvordan det går med deg i morgen. Du kan sikkert få bestilt en time ganske snart igjen, hvis du ønsker å ha en tidlig UL. Blir spennende å følge med på!!! Tenk at vi ble gravide helt samtidig, da!! :hoppe:

Håper det gikk bra på UL!

Her sitter jeg inne jeg... Det er så skrekkelig varmt ute, og jeg er varm etter en times tur i skogen. Fant dermed ut at det er bedre å sitte inne litt med KG, jordbær med lite smak og skygge... :fnise:

Håper alt står bra til med deg!

Ha en super dag!

Hei du Fisken

Ja nå er det så varmt at det nesten er litt slitsomt. Jeg er også av typen som blir mer varmblodig når jeg er gravid, så jeg kjenner den, ja... :fnise: Men jeg klager ikke altså!!! Hverken over varmen eller over graviditeten. Jeg har vel egentlig bestemt meg for at hvis jeg skulle være så heldig å bli gravid, skulle jeg i hvertfall ikke klage over symptomer, men bare være hoppende glad for at det ble min tur. Og det er jeg. Mesteparten av tiden. ;)

Gleder meg til det er din tur! I mellomtiden håper jeg du har gode dager, som det virker som du har! :klemmer:

Hvordan gikk det på UL?

:klemmer:

Hvordan gikk det i dag?

*spent*

Ja, altså, damer....jeg beklager at jeg ikke kom innom før med oppdatering. Jeg var bare helt skutt etter jobb i går og sovnet på sofaen rett etter middag, så det ble ikke noe KG tid på meg. Skal ikke la det gjenta seg når jeg lover oppdatering, altså :ler:

Nå må denne mammaen finne bingen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh

Så deilig det må være og få se den lille, og vite at hjertet banker :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig at du fikk sett en bankende bønne :ler: Koselig med utelunsj i dette fine været. Viktig å kose seg sammen

Tusen takk for ekstra heiing ;)

Håper du får en fin dag, og en flott helg. Vi må nyte de siste dagene nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så godt at dere fikk se hjertet banke! Det er veldig beroligende, og når dere har sett det så er det vel 95% sjangse for at alt går bra, så slapp av og nyt å vær gravid! :klemmer:

Du er forresten ikke den eneste som peser i denne varmen, jeg kjenner jeg takler varme dårligere nå enn jeg gjør til vanlig... Men trøster meg med at jeg i det minste ikke er 8 måneder på vei mens det er så varmt ;)

Håper du får en fin helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå så bra! Gleder meg veldig til å høre hjertelyd jeg også, det må være en helt spesiell opplevelse. Ja, tenk at vi ble gravide samtidig - jeg er så glad på våre vegne! Det blir ekstra stas å følge deg framover.

Ha en riktig god helg og nyt varmen nå (selv om det er uhorvelig varmt), for neste uke blir det regn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at alt sto bra til der inne.Og det var bare en eller?Jeg skal snart stikke ned til gynekologen og kikke på min jeg og.Skal være der ti over halv to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åååh

Så deilig det må være og få se den lille, og vite at hjertet banker :)

:klem:

Ja, det var virkelig et deilig syn. Den var selvfølgelig bitteliten, og skal man tenke realistisk, er det jo fremdeles mye som KAN gå galt. Men sansynligheten for at dette nå skal gå veien og at vi skal bli foreldre til enda et vidunder i januar, er heldigvis veldig stor. Åååå, som jeg gleder meg! :hoppe:

Så herlig at du fikk sett en bankende bønne :ler: Koselig med utelunsj i dette fine været. Viktig å kose seg sammen

Tusen takk for ekstra heiing ;)

Håper du får en fin dag, og en flott helg. Vi må nyte de siste dagene nå.

Ja, nå er det jo allerede veldig mye kaldere. Og er ikke meldt så bra til helgen heller :(

Ja det er virkelig viktig å kose seg sammen. Mannen min er så flink til å finne på søte småting i hverdagen, som her om dagen da han hadde skaffet barnevakt og tok meg med ut på middag og Kylie konsert, uten at jeg ante noen ting på forhånd. Skjønne mannen... :hjerter:

Så godt at dere fikk se hjertet banke! Det er veldig beroligende, og når dere har sett det så er det vel 95% sjangse for at alt går bra, så slapp av og nyt å vær gravid! :klemmer:

Du er forresten ikke den eneste som peser i denne varmen, jeg kjenner jeg takler varme dårligere nå enn jeg gjør til vanlig... Men trøster meg med at jeg i det minste ikke er 8 måneder på vei mens det er så varmt ;)

Håper du får en fin helg! :klem:

Jeg kan skrive under på at det er tøffere å være høygravid i varmen. Vet ikke om du husker hvordan juni og juli '05 var, men det var vaaaarmt. Og jeg fødte i august. Ble mye is på meg på slutten, ja :ler:

Takk for gode ord og klemmer :)

Ååå så bra! Gleder meg veldig til å høre hjertelyd jeg også, det må være en helt spesiell opplevelse. Ja, tenk at vi ble gravide samtidig - jeg er så glad på våre vegne! Det blir ekstra stas å følge deg framover.

Ha en riktig god helg og nyt varmen nå (selv om det er uhorvelig varmt), for neste uke blir det regn!

Gleder meg til fortsettelsen med deg også. Blir stas når du også får høre/se hjertet banke. Utrolig betryggende, synes i allefall jeg!

Håper du koser deg, må stikke innom dagboken din igjen snart også. :klemmer:

Så bra at alt sto bra til der inne.Og det var bare en eller?Jeg skal snart stikke ned til gynekologen og kikke på min jeg og.Skal være der ti over halv to.

Det var bare en der, ja...hehehe...er vel best det. Leste i dagboken din at det sto bra til med bøllefrøet ditt også. Så utrolig moro. Legen vil ha det til at jeg har termin 23. jan i stedet for 24, da, men i følge babyverden er det 24. Betyr jo ikke så mye, blir vel uansett justert ved ordinær ultralyd. Så nå er vel arbeidsdatoen 23. januar, da.

Håper du har det bra til tross for kvalmen! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for 8 uker :goodbye::klemmer:

Tusen takk!!! :klemmer: Og du er jo 9 allerede! Kult!!!

Kanskje jeg skal legge inn en liten 8 ukers rapport. :)

Utrolig hvor fort disse 4 ukene fra jeg oppdaget at jeg var gravid faktisk har gått! Har vel vært i tålelig bra form også, bortsett fra at jeg alltid føler meg trøtt og uopplagt, selv om jeg sover masse! Men her om dagen kom kvalmen for fullt. Har ikke kastet opp enda, men må stadig gjennom dagen ta en timeout fordi jeg bare brekker meg uansett hva jeg gjør.

Og så er jeg fortsatt veldig trøtt. I går gikk jeg å la meg etter jobb og sov til kl 18. så la jeg meg igjen kl 21.30 og sov til 7 i morges. :fnise:

Men jeg hilser egentlig alle symptomer velkommen, og nekter å klage. Jeg er så overlykkelig over å være gravid at jeg får tåle litt kvalme og trøtthet. Og jeg vet jo også at jeg ikke er av de dårligste, har f.eks ikke kastet opp enda, selv om det har vært nære på noen ganger...

Ellers nyter jeg egentlig livet. Mai og juni har jo vært flotte måneder, og jeg har kost meg så i det fine været. Datteren har også gode dager, hun smiler og ler og er fornøyd og lykkelig, selv om vi merker at det blir mer og mer vilje i den lille kroppen for hver dag, og det er plutselig litt større utfordring å takle hverdagen med en bestemt ung dame i hus som gjerne skulle hatt viljen sin hele tiden... :ler:

I dag skal jeg og mannen faktisk i operaen, for første gang sammen! Det skal visst være en slik festforestilling der det er kortere innslag fra mange operaer. Litt lavere terskel enn en vanlig operaforestilling ser jeg for meg, og det passer oss fint. Vi er nok ikke de typiske operatilhengerne til vanlig, selv om jeg synes musikken fra endel operaer er utrolig nydelig! Dette blir jo noe annerledes enn Kylie konsert på tirsdag :fnise: men jeg gleder meg. Blir fint å ta på seg litt fine klær og gå ut med mannen og til det flotte bygget som operaen faktisk har blitt!

Ha en strålende ettermiddag, jenter! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hegepege
Tusen takk!!! :klemmer: Og du er jo 9 allerede! Kult!!!

Kanskje jeg skal legge inn en liten 8 ukers rapport. :)

Utrolig hvor fort disse 4 ukene fra jeg oppdaget at jeg var gravid faktisk har gått! Har vel vært i tålelig bra form også, bortsett fra at jeg alltid føler meg trøtt og uopplagt, selv om jeg sover masse! Men her om dagen kom kvalmen for fullt. Har ikke kastet opp enda, men må stadig gjennom dagen ta en timeout fordi jeg bare brekker meg uansett hva jeg gjør.

Og så er jeg fortsatt veldig trøtt. I går gikk jeg å la meg etter jobb og sov til kl 18. så la jeg meg igjen kl 21.30 og sov til 7 i morges. :fnise:

Men jeg hilser egentlig alle symptomer velkommen, og nekter å klage. Jeg er så overlykkelig over å være gravid at jeg får tåle litt kvalme og trøtthet. Og jeg vet jo også at jeg ikke er av de dårligste, har f.eks ikke kastet opp enda, selv om det har vært nære på noen ganger...

Ellers nyter jeg egentlig livet. Mai og juni har jo vært flotte måneder, og jeg har kost meg så i det fine været. Datteren har også gode dager, hun smiler og ler og er fornøyd og lykkelig, selv om vi merker at det blir mer og mer vilje i den lille kroppen for hver dag, og det er plutselig litt større utfordring å takle hverdagen med en bestemt ung dame i hus som gjerne skulle hatt viljen sin hele tiden... :ler:

I dag skal jeg og mannen faktisk i operaen, for første gang sammen! Det skal visst være en slik festforestilling der det er kortere innslag fra mange operaer. Litt lavere terskel enn en vanlig operaforestilling ser jeg for meg, og det passer oss fint. Vi er nok ikke de typiske operatilhengerne til vanlig, selv om jeg synes musikken fra endel operaer er utrolig nydelig! Dette blir jo noe annerledes enn Kylie konsert på tirsdag :fnise: men jeg gleder meg. Blir fint å ta på seg litt fine klær og gå ut med mannen og til det flotte bygget som operaen faktisk har blitt!

Ha en strålende ettermiddag, jenter! :klemmer:

Ja, tiden flyr altså, og det har gått superfort disse ukene, vi får bare håpe at resten går like fort :gjeiper: Iallefall frem til 12 uke :fnise: Deretter kan det gå litt sent, men når vi er i 37,38 uke så tror jeg vel vi vil at tiden skal fly igjen, eller? :jepp:

Du er flink som ikke klager asså, det er noe jeg ikke klarer, for akkurat med den kvalmen og "kast oppinga" så trenger jeg litt trøst fra sambo.. Jeg sa til han i stad:

- Åhh, dette er forferdelig asså, kan bare brekke meg og brekke meg hele tida

- Ja, du har ikke tenkt på at du kanskje kan være gravid vel??? :ler:

Han er jo så skjønn (merker forresten at jeg har blitt mer kosete og savner han mer om han er borte noen timer og det er en deilig følelse)

Tror kanskje jeg er forelsket jeg gitt :love: Litt koselig når det "blusser" opp igjen etter tre år.. Regner med at ikke alle er like forelsket hele tia??

Operaen høres veldig koselig ut, aldri vært der selv, men det virker moro :)

Regner med det er den nye operaen dere skal til eller?!? Fantastisk mann du har som stadig overrasker deg, er det ikke sånn det skulle ha vært hele tiden? :fnise:

Velvel, nå tenkte jeg jeg skulle på butikken for å kjøpe meg en sjokolade for å feire 8 og 9 uker :fnise:

Merkelig med det, men det kan jeg faktik spise selvom jeg er litt kvalmen.. Ikke bra :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...