Gå til innhold

Sende julekort nå. For sent?


Gjest

Anbefalte innlegg

Har virkelig kommet tregt igang med julekortene og lurer på om det blir for sent å sende dem nå? Må leggge til at de bare skal til folk som rundt her. Men det går vel ganske kjapt med de i forhold til pakker o.s.v!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror nok det går bra å sende nå. "Fristen" som var 16.desember var bare for å få folk til å unngå å sende heelt i siste liten...

Jeg sendte forresten et julekort til USA for 4-5 dager siden og er spent på om det kom frem før julen ringes inn. Hva tror dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Broren min er postbud og han sa at de tok unna all posten hver dag der han jobber, så sender du til hans distrikt skal det i prinsippet gå på en dag. Til lørdag skulle de sette inn alt mannskap. Dessuten er det postombæring på julaften, så du rekker nok julekortene i år også.

Hilsen Lille meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et tips er å legge også de enkle julekortene i konvolutt før de sendes... Da går de som brev, og blir prioritert i forhold til julekortene, i den grad det gjøres forskjell :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo ikke krise om de kommer i romjulen heller, det er jo kjekt med julekort uansett. Og det er fortsatt sjangs til å få dem frem før jul, de fleste steder.

Send dem du, men så fort som mulig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo heller ikke krise om julekortene ikke kommer fram før i romjula. Det er jo fremdeles jul, og enda ikke nyttår. Jeg har i alle fall ofte fått julekort i romjula, og blir ikke fornærmet, bare tenker at avsenderen sikkert var litt seint ute i år, men likevel gjerne ville sende meg et kort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sendte siste rest av julekort i dag!

Om de ikke kommer frem før julaften gjør egentlig ikke noe, for jula begynner jo julaften og det er jul i romjula også. ;)

Bedre sent enn aldri! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...