Gå til innhold

Storken har kommet ;)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Gratulerer så mye med ei lita jente Concertina. :hoppe:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye med ei lita jente :danser:

Skrevet

GRATULERER CONCERTINA!!

Kjempekoselig å høre at det ble ei lita jente! Gleder meg til å høre mer om både fødsel og den nye tilværelsen deres.

Lykke, lykke til framover :klemmer:

Skrevet

Gratulerer så mye Concertina. Dette har jeg ventet lenge på, og tenk, ei lita jente. Må ærlig innrømme at det kom en liten tåre i øyekroken når jeg leste det :sjenert:

Håper dere koser dere masse på barsel nå, gleder meg til du kommer hjem og får fortalt alt.

Veldig spent på navnet også ;)

Skrevet

Åhh, nå ble jeg ordentlig glad - ei lita desemberjente! Gratulerer så mye Concertina!! Gleder meg også til du er hjemme og vi får høre mer :rødme:

Igjen, gratulerer så mye til hele familien. Kos dere!

Gjest ¤bella¤
Skrevet (endret)

feil...

Endret av ¤bella¤
Skrevet

Gratulerer så utrolig mye!

Kos dere så lenge, og er spent på å høre mer!

Gjest ¤bella¤
Skrevet

Nå har jeg akkurat fått bilde av den vesle frøkna, og må bare si at hun er helt nydelig :rødme:

Skrevet

Gratulerer så mye som mamma til ei lita prinsesse, Concertina!! Da ble det desemberbaby likevel da :) Håper du koser deg masse i tiden framover nå! :strix:

Skrevet

Nei, jøsses, skulle hun virkelig vente helt til det ble 1.desember, altså?!?? :fnise:

Men ENDELIG!!! :hoppe: Nå har du vært kjempeflink, Concertina!!! :blomst:

:babyjente: GRATULERER MED EI LITA PRINSESSE!!!! :babyjente:

Håper dere koser dere og får slappet av på sykehuset. Gleder meg til du kommer hjem og vi får høre litt mer om hvordan det har gått! :jepp: Og veeelig spent på navnet, ja! :jepp:

Gjest ¤bella¤
Skrevet

Virker som at det går veldig bra så langt hvertfall. Snuppa sov på brystet hennes i stad, etter at hun hadde forsynt seg godt med mat :) Så langt ei rolig frøken. Og Concertina er i god form, men litt trett da.

Gleder meg til å se de i morgen :)

Skrevet

Så utrolig moro, Concertina! :smilyblomst:

Håper du får en deilig barselstid! Gleder meg til å høre fortsettelsen! :jepp:

Skrevet

hei jenter :) ligger nå på barsel og hører på verdens nydeligste lille frøken hikke! tenkte jeg bare skulle teste ut denne fænsiflatskjermen over seng før det er på tide å sove litt... fødselshistorien får vente til man er hjemme med maskin med vanlig tastatur, er utrolig klønete med touchscreen ;) det å bli mamma var virkelig verdt alle de timene med smerte, frøkna vår er bare så utrolig nydelig og "alt" var glemt i det jeg fikk henne på brystet :hjerte:

Skrevet (endret)

:rødme: Så herlig og høre at dere koser dere ;) Blir fortsatt rørt når jeg tenker på at du endelig har fått møtt lille jenta di :)

Endret av Tussi!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...