Gå til innhold

Storken har kommet ;)

Concertina

Anbefalte innlegg

Jeg blir helt rørt av å lese her inne jeg..

Jeg tror for øvrig ikke foreldrene dine kommer til å være det spøyt kritiske! De kommer sikekrt til å juble sånn som alle oss her inne!

Også er det utrolig oppmuntrende å lese om både deg og andre som ikke hadde seg under EL, og fikk klaff allikevel!

Nå krysser jeg fingrene for trilletur i desember :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer til deg også, Concertina!

Når har du termin?!? Jeg har ca 15. november hvis alt går fint. Har begynt å kjenne på morgenkvalmen i dag. Håper den ikke blir verre, for foreløpig er det tålelig. Blir spennende å følge med på deg videre. Fint med andre som har termin omtrent samme tid

Klem fra Rubie

Takk for gratulasjoner :) Hvis alt går etter planen så har jeg termin 25. november. Jeg har vært småkvalm den siste uka, men frykter jo at det skal bli verre etterhvert ja... Blir spennende å følge med deg og, morsomt med noen med termin omtrent samtidig :klem:

Gratulerer med spire i magen

Tusen takk! :-D

Jeg blir helt rørt av å lese her inne jeg..

Jeg tror for øvrig ikke foreldrene dine kommer til å være det spøyt kritiske! De kommer sikekrt til å juble sånn som alle oss her inne!

Også er det utrolig oppmuntrende å lese om både deg og andre som ikke hadde seg under EL, og fikk klaff allikevel!

Nå krysser jeg fingrene for trilletur i desember :)

Utroooolig koselig med alle hilsnene ja, at alle bryr seg er jo bare helt fantastisk! Og det er supergodt å kunne dele dette, kan jo ikke rope det ut til alle og enhver enda så ;)

Jeg tror nok heller ikke at de vil være særlig kritisk, men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal fortelle det rett og slett :fnise: Det er liksom ikke noe jeg har fortalt noen tidligere!

Jeg krysser fingrene for trilletur i desember ja, det er visst fullt mulig å bli gravid utenom å ha sex på EL så lenge man har seg litt på forhånd ;)

Gratulerer så masse! :juhu:

Takk vennen! :klem:

:juhu: :hoppe:

:hoppe:

Så fantastiske nyheter!! Gratulerer så mye

Tusen takk! Synes det er helt fantastisk og jeg er fremdeles litt i sjokk :ler:

Veldig glad på deres vegne, gratulerer så mye!! :klem:

Tusen takk! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye!

Jeg testet selv positivt for noen dager siden, men min var nok atskillig mer lettlaget enn din... :) Har heldigvis ikke merket noe kvalme ennå, håper veldig på å slippe det, men det er vel mer vanlig etterhvert, såvidt jeg har forstått?

Lykke til, spennende er det iallfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye!

Jeg testet selv positivt for noen dager siden, men min var nok atskillig mer lettlaget enn din... :) Har heldigvis ikke merket noe kvalme ennå, håper veldig på å slippe det, men det er vel mer vanlig etterhvert, såvidt jeg har forstått?

Lykke til, spennende er det iallfall!

Så morsomt da :) Gratulere så masse til deg og! :klem: Blir en veldig spennende tid framover, og blir spennende å se hvor mange slike symptomer man virkelig får... :)

Nå har mamma og pappa fått vite det! :-D Og de ble bare kjempekjempeglade! Mamma planlegger å strikke hentesett og dåpskjole og det hele allerede :fnise: Og hun skal opp på loftet og finne fram kjær! Veldig morsomt! :-D

Og det var veldig godt å fortelle de! :hoppe: Mamma hadde forresten en liten mistanke, vi hadde snakket om bleieskift i går (etter vi hadde vært barnevakt) og vi hadde visst vekslet blikk :ler:

Åh... dette er bare så fantastisk! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina

De mødrene skjønner ofte mer enn vi tror ;) Men kan tenke meg at det var veldig gøy å fortelle mammaen sin at hun skal bli bestemor! :juhu: Gleder meg selv til det øyeblikket - hun snakker mye om når hun skal bli bestemor :-D Ser for meg hvordan hun hadde tatt av, så ser for meg deg of mammaen din også ;)

Ha det kjempefint!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har mamma og pappa fått vite det! :-D Og de ble bare kjempekjempeglade! Mamma planlegger å strikke hentesett og dåpskjole og det hele allerede :fnise: Og hun skal opp på loftet og finne fram kjær! Veldig morsomt! :-D

Og det var veldig godt å fortelle de! :hoppe: Mamma hadde forresten en liten mistanke, vi hadde snakket om bleieskift i går (etter vi hadde vært barnevakt) og vi hadde visst vekslet blikk :ler:

Åh... dette er bare så fantastisk! :hjerte:

Så gøøøøøy!!! Det var faktisk mer gøy å fortelle det til foreldrene enn til vennene husker jeg, selv om det var to store hendelser. Det er noe helt spesielt med å fortelle at "nå skal familien vokse og dere skal bli besteforeldre".

Mamma hadde også mistanke da jeg var gravid, hun hadde sett det på kroppen min av alle ting. Har også hørt fra andre venninner at deres mødre hadde "sett det". Merkelige greier.. ;)

Hvordan er planen framover da? Venter du med å fortelle det til besteforeldrene dine, eller? Det er uuuutrooolig vanskelig å holde det hemmelig. Jeg hadde lyst til å rope og skrike og fortelle hele verden det med en gang. Det gikk heldigvis over etter noen uker, men man vil jo gjerne fortelle. Jeg sprakk til to kollegaer jeg! Du er heldig som har det andre venneparet du skal skravle med, du får prate masse med dem :ler:

Ha en fantastisk påske videre Concertina! Jeg drar tidlig i kveld og kommer ikke til å være her så mye denne uka :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næh, ble det positiv test likevel? Så morro :juhu: Skal man tro Midnattsol vil det være en liten jentebaby da, for de ligger som regel å lurer lengst ;) Masse masse gratulerer snuppa :klem:

Hva sier sambo nå da? Han er vel rimelig fornøyd med innsatsen sin tenker jeg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg visst 4+4 i følge babyverden.no:

Unnfangelsen finner sted omkring: 29. februar 2008

Hjertet begynner å slå: 25. mars 2008

Embryoet beveger seg: 18. april 2008

Du bærer på et foster: 25. april 2008

Antatt termindato: 23. november 2008

Kjempespennende dette! Den magiske 12-ukers-datoen er 16. mai, vet ikke om jeg kommer til å klare å holde meg så lenge... De nærmeste vennene mine får vel vite det rundt uke 8 elns... Hvis jeg klarer å holde meg så lenge! ;)

Jeg har jo som sagt tidligere vanvittig ømme pupper, vanligvis så sover jeg i nettoen, men de er så vonde at jeg våkner hver gang jeg snur meg! Så i går gikk jeg og kjøpte meg en slik topp, slik man brukte da man var pre-tenåring, for å sove i... Utrolig sexy! :sexy: Gråmelert med kanting som det står "just my luck" :fnise: Men så lenge den holder puppene på plass ;)

Sambo er forresten supersøt! Har begynt å snakke med magen allerede og gir den godnattsuss og greier! Han er så søt! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig da :)

Veeeldig! :-D

De mødrene skjønner ofte mer enn vi tror Men kan tenke meg at det var veldig gøy å fortelle mammaen sin at hun skal bli bestemor! Gleder meg selv til det øyeblikket - hun snakker mye om når hun skal bli bestemor Ser for meg hvordan hun hadde tatt av, så ser for meg deg of mammaen din også

Ha det kjempefint!! :klemmer:

Det var ordentlig koselig å fortelle det ja! De ble så glade, og mamma fikk tårer i øynene og... Var bare så godt å glede de så mye :-D

Så gøøøøøy!!! Det var faktisk mer gøy å fortelle det til foreldrene enn til vennene husker jeg, selv om det var to store hendelser. Det er noe helt spesielt med å fortelle at "nå skal familien vokse og dere skal bli besteforeldre".

Mamma hadde også mistanke da jeg var gravid, hun hadde sett det på kroppen min av alle ting. Har også hørt fra andre venninner at deres mødre hadde "sett det". Merkelige greier.. ;)

Hvordan er planen framover da? Venter du med å fortelle det til besteforeldrene dine, eller? Det er uuuutrooolig vanskelig å holde det hemmelig. Jeg hadde lyst til å rope og skrike og fortelle hele verden det med en gang. Det gikk heldigvis over etter noen uker, men man vil jo gjerne fortelle. Jeg sprakk til to kollegaer jeg! Du er heldig som har det andre venneparet du skal skravle med, du får prate masse med dem :ler:

Ha en fantastisk påske videre Concertina! Jeg drar tidlig i kveld og kommer ikke til å være her så mye denne uka :)

:klemmer:

Jeg synes det var mer spesielt å fortelle det til mamma og pappa ja, det vil jo forandre deres liv også :) Venners liv blir jo stort sett likedane, mens foreldrene våre blir jo besteforeldre!

Jeg kommer nok til å vente litt med å fortelle besteforeldrene mine, synes det er litt tidlig rett og slett... I tillegg så kan jeg ikke bare fortelle det til de her, jeg må da og fortelle det til den andre bestemora mi og hun kan ikke holde på en hemmelighet om livet stod på det :fnise:

Jeg vurderer litt om vi skal fortelle det til søskene mine... Blir enklere for mamma&pappa om søstersen vet det (hun bor hjemme fremdeles)... Svigers får ikke vite noe på etpar uker, de dro nemlig på 2-ukers ferie i dag, så da venter vi med å fortelle det til de kommer hjem :)

Kos deg på påsketur så snakkes vi til uka! :klemmer:

Næh, ble det positiv test likevel? Så morro :juhu: Skal man tro Midnattsol vil det være en liten jentebaby da, for de ligger som regel å lurer lengst ;) Masse masse gratulerer snuppa :klem:

Hva sier sambo nå da? Han er vel rimelig fornøyd med innsatsen sin tenker jeg :ler:

Tusen takk vennen! :klem: Det er kjempemorsomt! Har hørt det at det er jentebabyer som ligger og lurer lengst, men vi får se... Blir spennende i hvertfall! Sambo er meget fornøyd ja :) Han gleder seg masse! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vet søstra mi også det! :hoppe: Fant ut at jeg bare *måtte* fortelle henne det, hun ble kjempeglad hun og! Gleder seg masse til å være tante :-D

Ellers så må jeg innrømme at jeg sjekker papiret hver gang jeg går på do... Kan liksom ikke fatte at jeg ikke har fått mensen enda og at den ikke skal komme ;) Har fått litt ekstra utflod slik at jeg frykter mensen med ujevne mellomrom, menmen... Vi går utifra at det skal gå bra og at spiren klamrer seg fast helt fram til termin! :-D

Gratulerer så mykje Concertina! :)

Tusen takk Glow! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vet søstra mi også det! :hoppe: Fant ut at jeg bare *måtte* fortelle henne det, hun ble kjempeglad hun og! Gleder seg masse til å være tante :-D

Ellers så må jeg innrømme at jeg sjekker papiret hver gang jeg går på do... Kan liksom ikke fatte at jeg ikke har fått mensen enda og at den ikke skal komme ;) Har fått litt ekstra utflod slik at jeg frykter mensen med ujevne mellomrom, menmen... Vi går utifra at det skal gå bra og at spiren klamrer seg fast helt fram til termin! :-D

Så gøy da. Morsomt når man vet alle blir så glade :) skal krysse alt jeg har for at spiren sitter, så går det nok bra :ler: Lenge er det siden dere begynte å prøve egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Så gøy da. Morsomt når man vet alle blir så glade :) skal krysse alt jeg har for at spiren sitter, så går det nok bra :ler: Lenge er det siden dere begynte å prøve egentlig?

Takk :klem:

Offisielt så klaffet det allerede på pp3... jeg vet vi er superheldige! Hele dette begynte med at vi trodde at jeg hadde hatt EL mens vi hadde en liten kjærestetur, viste seg i ettertid at det ikke var tilfelle, men vi vente oss til tanken... Perioden etter så "trakk vi oss" begge rett før EL, men hadde vært litt uforsiktig ;) Også innså vi at det kommer aldri til å klaffe 100% uansett så hvorfor ikke nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro å fortelle det til familien da. Jeg syntes det var skikkelig rart, og grua meg til å fortelle. Trodde også mine kom til å synes vi var "dumme" som fikk unge nå pga div. omstendigheter. Men de ble kjempeglade! Så man gruer seg ofte mer enn nødvendig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro å fortelle det til familien da. Jeg syntes det var skikkelig rart, og grua meg til å fortelle. Trodde også mine kom til å synes vi var "dumme" som fikk unge nå pga div. omstendigheter. Men de ble kjempeglade! Så man gruer seg ofte mer enn nødvendig...

Merket det ja ;) De mente bare at det aldri kommer til å passe 100% uansett så hvorfor ikke nå, og de gleder seg supermasse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤bella¤
En strek er en strek er det ikke? :sjenert:

Jeg er uten nett i noen dagen, også går du henn og blir gravid :skratte:

GRATULERER

Det er bare helt fantastiske nyheter vennen! Jeg er virkelig glad på vegne av dere begge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...