Gå til innhold

Mulig å teste negativt og spotte, og fremdeles være gravid?


Gjest utlogget nå

Anbefalte innlegg

Gjest utlogget nå

Jeg vet dere strengt tatt ikke kan svare på dette, og jeg skal kjøpe en test, men må bare få ned frustrasjonen ;)

Jeg har svært stabile sykluser, 28-29 dager hver eneste gang, jeg spotter så og si aldri i begynnelsen- kommer det litt blod så kommer det mer i løpet av noen timer. Vi er egentlig ikke prøvere, men bruker kun temping (fertilityfriend) og sjekking av livmorsekret som prevansjon, og det er ingen krise om vi blir gravide (derfor funker det). I denne syklusen var vi litt uforsiktige og hadde sex dag 11, og når EL var på dag 13 så er jo muligheten for befruktning tilstede.

Utifra lengde på lutealfasen så skulle jeg da ha mensen på fredag, og kjøpte inn en test for å sjekke siden vi skulle på julebord på kvelden. Jeg hadde murringer natt til fredag, og hadde egentlig tenkt å droppe testen siden jeg regnet med at mensen ville komme, men valgte å ta den siden temperaturen hadde gått opp men testen var negativ, og jeg regnet med at mensen ville komme i løpet av dagen/natta.

Lørdag spottet jeg bittelitt brunt, i går noen dråper til og da jeg våknet i morrest så var det ingenting i bindet, men bittelitt rødlig blod på papiret. Murringene er fremdeles tilstede, men siden jeg blør litt rødlig så kan det vel hende at mensen kommer i dag?! Temperaturen har gått litt ned i dag, men er ikke så lav som den bruker å være rundt mensen. Og hadde det ikke vært for at jeg har en så stabil syklus så hadde jeg ikke vurdert det engang, men nå er jeg 3 dager på overtid og jeg begynner jo å lure... :sjenert:

Er det noen som både har testet negativt på ikm og spottet, men likevel vært gravid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...