Gå til innhold

Shabanas bryllupsplaner

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det triste er at jeg ikke gleder meg... ikke en gang til å kjøpe kjolen i slutten av måneden, eller noe av det andre som bruden "må" ha. Men det kommer vel etter hvert når noe av stresset legger seg. Og jeg som senest på lørdag sa "Næh, ingenting å stresse over, det ordner seg uten problemer" Vel, jeg må nok ta den tilbake Sympatia :ler:

Guri,håper jeg ikke har stressa deg med at jeg fikk igang liv i dagboka di igjen da??? :( Men det du sier med at du ikke gler deg, det kjenner jeg igjen i. Jeg gleder meg ikke så mye, bare tanken på bryllupet stresser meg. Med meg er det mest økonomi tanker som stresser meg, og alt jeg må ringe da min kjære ikke vil ringe noen. Men du...som du sa til meg lørdag, det ordner seg sikkert uten problemer.... bare vent så skal du se.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:klemmer: jeg tror det er viktig å ikke stresse... er økonomien litt skrall kan man kanskje gjøre det enklere.. er det tiden det står på får man ta seg god tid... er jo veldig dumt om man ikke skal klare å nyte det hele!!
Skrevet

Ok, Liverpool er videre i Champions League, og jeg føler meg som kongen på haugen. :danse:

I dag bærer det av sted til byen for å titte litt slik at jeg vet akkurat hvor jeg skal når pengene kommer om en uke. For da skal alt til invitasjoner kjøpes inn, undertøy og sko, og kanskje litt til. Skulle egentlig gjøre dette i går, men siden til og med t-banen og strømmen i oslo jobbet mot meg ble ikke det noe. (Strømstans IGJEN, kan du tro det? :frustrert: ) Var vel "meant to be" siden både humøret og stå på viljen har tatt helomvending siden i går :D :duskedame: :banantroll:

jente 79 Takk for den, alltid godt å vite at det er vanlig :klemmer:

Sympatia Neida, var ikke du som satte i gang. :troest: Det var heller det at jeg innså at det bare er tre måneder igjen og jeg føler som om ingenting har blitt gjort. Økonomien stesser meg ikke, men det kan hende det blir et stressmoment etter hvert...

Ulva35 Tusen takk. :klem:

sandra82 Jeg tror egentlig ikke at et bryllup kan bli så mye mer enkelt enn våres. Hele greia er en eneste stor dugnad hvor hele familien hjelper til med alt. Mat, kaker, blomster, pynting, lokale o.l. Har en hel gjeng som lper erender for meg, det er bare å si hva og når så blir det gjort :ler:

Men takk for oppmuntrende ord likevel :-) :klemmer:

Skrevet
Ok, Liverpool er videre i Champions League, og jeg føler meg som kongen på haugen. :danse:

*Kremt* her i gården er vi arsenal fan... og du kan vel derfor forstå at jeg ikke kan dele gleden med deg der...

I dag bærer det av sted til byen for å titte litt slik at jeg vet akkurat hvor jeg skal når pengene kommer om en uke. For da skal alt til invitasjoner kjøpes inn, undertøy og sko, og kanskje litt til. Skulle egentlig gjøre dette i går, men siden til og med t-banen og strømmen i oslo jobbet mot meg ble ikke det noe. (Strømstans IGJEN, kan du tro det? :frustrert: ) Var vel "meant to be" siden både humøret og stå på viljen har tatt helomvending siden i går :D :duskedame: :banantroll:

jente 79 Takk for den, alltid godt å vite at det er vanlig :klemmer:

Sympatia Neida, var ikke du som satte i gang. :troest: Det var heller det at jeg innså at det bare er tre måneder igjen og jeg føler som om ingenting har blitt gjort. Økonomien stesser meg ikke, men det kan hende det blir et stressmoment etter hvert...

Ulva35 Tusen takk. :klem:

sandra82 Jeg tror egentlig ikke at et bryllup kan bli så mye mer enkelt enn våres. Hele greia er en eneste stor dugnad hvor hele familien hjelper til med alt. Mat, kaker, blomster, pynting, lokale o.l. Har en hel gjeng som lper erender for meg, det er bare å si hva og når så blir det gjort :ler:

Men takk for oppmuntrende ord likevel :-) :klemmer:

Blir bra med dugnad da.... og banen i oslo... en av de mange tingene jeg ikke savner siden jeg flytta derfra!!!

Skrevet (endret)

Jeg virkelig HATER t-banen i oslo!! :rope::frustrert::kjempesinna::sinna::kjefte: (det var godt å få sagt det kjenner jeg)

Ellers så skal du få en god :klemmer::klemmer: fordi alt ordner seg for snille piker, og det pleier også å gå greit for alle oss andre også :fnise:

Endret av *Siri*
Gjest Ulva35
Skrevet

T- bane og tog ja. Kjempeglad jeg slipper å ta de lenger :)

Takk for bilde av vesla i tråden min Shabana. Hun er så søt :rødme:

Ha en fin kveld :klem:

Skrevet

Har akkurat kommet hjem fra byen, og i dag har jeg handlet undetøy, strømper og sko :juhu: :hoppe:

Det gikk overraskende fort og glatt :D Nå tar jeg resten avd agen fri, og setter den av til lek og kos med vesla + god mat og drikke på kvelden. :love:

Ja, det var vel det lille jeg skulle si i denne omgangen...

Skrevet

åååå det høres ut som en knallbra dag :-D

Gjest Ulva35
Skrevet

Høres bra ut Shabana. Fint å se deg :hoppe: og :juhu:

Kos deg masse i kveld :klem:

Skrevet
Har akkurat kommet hjem fra byen, og i dag har jeg handlet undetøy, strømper og sko :juhu: :hoppe:

Det gikk overraskende fort og glatt :D Nå tar jeg resten avd agen fri, og setter den av til lek og kos med vesla + god mat og drikke på kvelden. :love:

Ja, det var vel det lille jeg skulle si i denne omgangen...

Hihi...heldige du...du har jo kjøpt alt jeg mangler du...ble d dyrt?

Skrevet

Det var en kjempedag, ihvertfall etter jeg hadde vært hos tannlege :fnise:

Skal vi se; Sko, korsett, truse, strømper og strømpebånd kom til sammen på 1500, og det er jeg veldig fornøyd med :)

Nå er jeg bare usikker på om jeg tør å bestille fra Torunns drømmekjoler... har hørt noe dårlig tilbakemelding på henne i det siste. :forvirret:

Skrevet (endret)
Det var en kjempedag, ihvertfall etter jeg hadde vært hos tannlege :fnise:

Skal vi se; Sko, korsett, truse, strømper og strømpebånd kom til sammen på 1500, og det er jeg veldig fornøyd med :)

Nå er jeg bare usikker på om jeg tør å bestille fra Torunns drømmekjoler... har hørt noe dårlig tilbakemelding på henne i det siste. :forvirret:

Fytti h kor billig...kor handlet du da???

Strømpebånd...skal man ha det også?

Tannlege er aldri behagelig (men jeg syns det er litt koselig da jeg har en 75 år gammel tannlege i Ålesund som kjenner hele familien min og behandler meg som et barnebarn han er glad i :) )

Du kan jo sjekke ut bruktmarkedet på Finn da og dra rundt og prøve litt...tror det er en god idè jeg... :)

Endret av Sympatia
Skrevet (endret)

Handlet på Oslo City

Det er en veldig bra undertøysbutikk der hvor jeg kjøpte alt slikt og så kjøpte je skoene på Bianco Footwear :D

Sjekket på Finn, men har ikke sett noe interessant enda.

Jeg liker tannlegen min veldig godt også. Han er fra Island og heter Andri :fnise:

Endret av Shabana
Skrevet

Enten er din Andri hobbytannlege,eller så er det veldig populært å hete Andri på Island... Da vet jeg hvilken undertøysbutikk du mente... :)

Skrevet

Det er nok snakk om to forskjellige Andrier, men tannlegen er utrloig koselig og veldig flink. Kjenner aldri at han setter bedøvelse, og han er flink til å distrahere og legge merke til det hvis du er ukomfortabel.

God service på den lille undertøysbutikken også :jepp:

Skrevet

Skal til mormor til kjære imårra med bunaden min for å få den sydd ut jeg, skulle trengt det med brudekjolen også...men skal heller bli litt slankere selv...den passet jo i jula.... Kan hende du får se meg i bunad 17 mai om du skal til oslo sentrum da...godt mulig vi skal dit.

Har bestilt bryllupsreise vi...johooo... :)

Skrevet

Undertøy kommer jeg til å slite med å finne..enten blir det dobbelpupp eller spisspupp ala madonna... Det er 2 undertøysbutikker på Oslo city, var det den i 1 etg ved utgangen (Change) eller den opp i etagene? trenger virkelig tips.. tror nemlig jeg prøvde bher i ca 10 butikker i københavn forrige helg uten hell..

Skrevet

Jeg har også hørt mye negativt om Torunns drømmekjoler... tør ikke bestille der i fra jeg heller...

Skrevet
Skal til mormor til kjære imårra med bunaden min for å få den sydd ut jeg, skulle trengt det med brudekjolen også...men skal heller bli litt slankere selv...den passet jo i jula.... Kan hende du får se meg i bunad 17 mai om du skal til oslo sentrum da...godt mulig vi skal dit.

Har bestilt bryllupsreise vi...johooo... :)

Vet ikke om vi tør ut på 17. mai. Jeg hata alt sturet i Skien, fikk sjokk og ble livredd i bergen, så jeg vet ikke om det er så mart å ta en tur til sentrum i oslo :ler: Tror neppe gubben gidder heller, og så blir det nok stress med lilja også...

Undertøy kommer jeg til å slite med å finne..enten blir det dobbelpupp eller spisspupp ala madonna... Det er 2 undertøysbutikker på Oslo city, var det den i 1 etg ved utgangen (Change) eller den opp i etagene? trenger virkelig tips.. tror nemlig jeg prøvde bher i ca 10 butikker i københavn forrige helg uten hell..

Jeg kjøpte mitt på Change ja. Og er veldig fornøyd med det, noe flere som har og skal gifte seg også er ;) Lykke til videre å jakten!

Jeg har også hørt mye negativt om Torunns drømmekjoler... tør ikke bestille der i fra jeg heller...

Skal dra ut med en venninne i morgen å se om vi finner en kriseløsning... Håper bare det ordner seg!

Det er ikke tilfeldigvis noen som vet om noen butikker i Oslo som har salg :forvirra:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...