Gå til innhold

Shabanas bryllupsplaner


Shabana

Anbefalte innlegg

Gratulerer med :bryllup: dagbok. Hadde bare tenkt å sniklese her jeg, ettersom jeg ikke er aktuell som brud. Er jo godt gift, på 10året faktisk.

Men koselig å følge med deg da, så jeg håper jeg får lov til det.

Koselig kirke forresten :)

Hall o Ulva :klemmer:

Koselig at du stakk innom og la igjenn en hilsen etter at jeg hintet så svakt om at det ville vært koselig :fnise: Gratulerer med å være på det 10. året! And still going strong! :hoppe:

Selvfølgelig ska du få lov å følge med, og føler du for å tipse, komme med forslg, kommentere eller bare si hei, så tas det imot med åpne armer ;)

Litt sent ute jeg, men vil gratulere deg med bryllupsdagbok! Og velkommen hit! Dette er plassen for bryllups :skravle: Er helt sikker på at du klarer å sette i stand et perfekt bryllup på ca 6,5 måneder :-D

Koslig med enda en 2008 brud! Skal bli spennende å følge med på planleggingen mot den stoooore dagen! :bryllup: En herlig tid!

:goodbye: Heisann Marna

At det er litt sent bryr ikke jeg meg om vet du. Synes bare det er koselig at folk stikker innom :)

Skal heldigvis ikke slå så på stortromma når det kommer til bryllupet, for jeg har ikke særlig lyst til å måtte at opp lån for å kunne gifte meg. 6,5 måneder burde jo være nok da... håper jeg.

Litt seint ute her eg, men gratulera me bryllupsdagbok å planlegging så e godt igang :klemmer:

Ang. kjole så kan du vær heldige å finna brukt, evt. få tak i nåke på salg nå itte nyttår?! Min kjole kosta egentlig nesten 15.000, så fant eg an te 7500 kr på Finn.no :hoppe: Gjett om eg blei gla!! Va sjikkelig fine dei kjolane du likte, passe godt te sommarbryllup :sol:

Så stiligt forresten at kjeresten ska ha den islandske nasjonaldrakten! Såg veldig fine ut!! E kansje derfra han då? Å du og elle? :sjenert: Nysjerrige meg :fnise:

Hello hello kittyen;)

Takk for velkomsten :-D

Kan hende jeg finner kjole på tilbud nå på nyåret ja, men selv 7500 er for mye for oss... Dette ordner seg helt sikkert, og hvis ikke får vi finne på noe annet lurt, he he. Nå har jeg jo funnet veldig mange andre nydelige kjoler rundt omkring på nettet :danse: Så da får jeg prøve lignende kjoler for å se hvordan de ser ut på meg.

Forloveden er fra Island ja, men jeg er fra Norge.

Ha det bra så lenge :vinke:

Endret av Shabana
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:danser: Må bare ha en side to fest :danser:

Det tok jo i grunn ikke lang tid... :bukke:

Endret av Shabana
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Godt nytt år alle sammen!!! :danser: Endelig er 2008 her :jepp:

Skulle egentlig bare innom for å nevne kort at jeg nå har funnet kjole!!! :mrgreen::danse::duskedame: :juhu: :hoppe::danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulva35

:vinke: Shabana, og GODT NYTT ÅR. :klemmer: Så moro at du har funnet kjole da :hoppe: Kanskje vi får se når det passer sånn?

Våger meg inn her igjen jeg, selv om jeg ikke er en vordene brud, men en gift "gammel dame" :ler:

Ha en super dag :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk litt fort i svingene tidligere, men her er kjolen. :hoppe:

Kjolen foran

Kjolen bak

Nå begynner stresset kjenner jeg. Plutselig er det så kort tid igjen og så mye som må gjøres. Vet ikke hvor jeg skal begynne! :forvirret: Vi blir jo litt reisebyrå også siden hans familie kommer fra Island. Gleder meg så utrolig til å begynne da, men tror det vil bli deiligere å være ferdig :fnise:

Endret av Shabana
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den kjolen var helt nydelig :) Jeg tror jeg vil ha stroppeløs, men jeg også vil ha sånn snøring bak, det er kjempefint :) Lykke til med resten av forberedelsene, ikke rart du begynner å få litt sommerfugler i magen når det snart bare er et halvt år igjen :) om ett år er jeg begynt på innspurten og ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjempe fin kjole.

Det var den jeg hadde valgt meg ut - før jeg fant den jeg nedte med ;)

Jeg har også prøvd den på og den sitter jo bare så bra!

_lene_ :ermene er løse og kan fjernes ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...