Gå til innhold

Shabanas bryllupsplaner


Shabana

Anbefalte innlegg

Tror det er en grei pris. Mener hun som var min forlover betalte mer bare for henne :-D

skjønner det er litt stress med å få alt på plass, spesielt når dere bor et stykke unna. Jeg var ganske lei alt som måtte ordnes på slutten...

Prøv å delegere mest mulig, så ordner det seg nok :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulere med bryllup!! Veldig fin kjole, har sånne finne ermer som min... synes det er litt romantiskt jeg da...

Skjønner det er stress å ordne ting når en ikke bor der det er og at halve selskapet skal reise ett stykke...

Frisørdealen din er nok ganske så bra... jeg betaler litt i overkant av 2500 for bare meg, men det er hår og sminke i tillegg til lunsj og sjampis...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo! :hallo:

Aller først så må jeg bare... :danser: Hurra for side 4!!! :danser:

Ulva: Ja, det var godt frisøren ordnet seg, man vil jo ikke stresse unødvendig på bryllupsdagen sin... tror i grunn det er nok å tenke på da. Vi får se hva vi kommer til enighet om etter prøvetimen.

Har nå fått en liten liste med ting som jeg skal prøve å ordne i morgen :juhu: Gleder meg så til å ta fatt på det!

Jamm jamm, er vi smittet er det lite vi kan gjøre, men da håper jeg vi slipper billigere unna enn gemalen. :jepp:

:klem:

jente 79

Skal ikke klage på prisen, nei. Det er store slingringsmonn rundt om i landet har jeg skjønt...

Heldigvis har jeg en stor og hjelpevillig familie som bor der oppe, men jeg synes det er litt flaut å spørre om hjelp hele tiden. Prøver bare å gjøre mest mulig på forhånd for å slippe unødvendig stress på slutten.

:klem:

sandra82

Velkommen til dagboka mi! Trivelig å få hilsener fra nye tittere :-D

Takk for gratulasjoner og skryt av kjolen (som jeg elsker!!! :rødme: ) Hvilken kjole er det du skal ha? Synes det er morsomt å se på kjoler skjønner du :fnise: Og ja, slike ermer er romantisk og fint, og ikke minst flatterende på meg.

Jeg vet liksom ikke helt hva som inngår i prisen hos frisøren, men jeg tviler det blir sjampanje å få... det er jo et lite sted. Har ikke så veldig høye forhåpninger om den type service...

Ja ja, jeg får ta kvelden nå jeg da. Det har vært noen utrolig slitsomme 4 dager :dåne:

Blir nok en real sengekrasj hvor jeg :sove: før hode treffer puta.

God natt :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Shabana!!

Har visst oversett dagboka di jeg gitt...

Gratulerer med forestående bryllup! Nydelig kjole du har valgt! Synes du har fått en bra pris på frisør jeg! Jeg betaler 1800 for hår og sminke, og visstnok 450 for prøvetime.. Da jeg var hos henne sa hun 250 for prøvetime, men i pristilbudet jeg fikk på mail står d 450.. :kjefte:

Skal nok krangle litt på den! hehe.. Har ikke hørt om pris på forlover ennå, men hun skal bare ordne håret, og ikke sminkes. Så vi får se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Intet nytt å rapportere egentlig :( Synes det er synd jeg, for akkurat nå virker det som at det ikke kommer til å bli noe av det. 4 uker som for det meste har vært preget av sykdom har vel hatt en liten finger med i spillet også...

Og fremdeles så klarer ikke folk på Island å si ifra om de kommer eller ikke :frustrert::kjempesinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei alle sammen!

Takk for oppmuntring. Vi fikk snakket om situasjonen i dag, og skal gjøre så mye som mulig i påsken siden vi begge har fri og mulighet til ungefri da. Det er ikke bare, bare når vi nesten ikke har tid til å se oss selv i speilet på en vanlig dag :roll:

Det ordner seg vel som det aler meste gjør til slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en periode jeg var møkk lei alt som het bryllup...

Ting som ikke var i orden, andre løsninger som måtte finnes osv osv...

Det beste er å prøve å dytte litt over på andre. Få hjelp. Ungefri og påske er en god idè. Dere har egentlig god tid

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Kjempekoselig å se deg igjen, hadde det veldig trivelig igår. Får håpe vi får ta det igjen snart. Så er det så gøy å snakke bryllup med andre som også skal gifte seg! :skravle::klem1:

Endret av Sympatia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, her har ikke jeg vært på leeenge!

Veldig synd at det ikke er så veldig mye å skrive inn her da...

Jeg gjør liksom ingenting, bare skyver alt over på andre som bor i området vi skal gifte oss.

Sympatia: Ja, det var kjempekoselig å se deg igjen i går. Veldig deilig å komme seg ut og vekk fra hverdagen litt. Tror vi må skjerpe oss begge to ;)

Ble plutselig litt redd for at alt går til H nå... 3 måneder og 6 dager igjen :redd::hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ordner seg sikkert :-D

Men skjønner det kan være frustrerende å overlate alt til andre... Jeg hadde i grunn motsatt problem enn deg, skulle gjerne sett at enkelte engasjerte seg litt mer...

Utrolig hva man får ordnet i siste lita, og hva som faktisk må utsettes til da...

Så lenge dere kommer dere dit og begge sier ja er mye gjort :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du er ikke eneste som må skyve ting over på andre. Vi må jo egentlig det når vi ikke bor der vi skal gifte oss. Det blir mye arbeid på mamma og pappa, og uheldigvis tror jeg de kommer hjem fra ferie en halv uke før bryllupet...men jeg har en bror... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulva35

:vinke: Shabana :-D

Så koselig å "se" deg igjen. Og jeg er enig med jente79, det ordner seg sikkert. Og så blir det det skjønneste :bryllup: du kan tenke deg.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for oppmuntrende ord alle sammen. :klemmer:

Angrer veldig på en del avgjørelser som har blitt gjort, men det er for sent å gjøre noe med det nå. Nevnte antall måneder og dager for gubben i går kveld, så da hevet han på øyebrynet og innså problemet selv. :sjokk: Så i morgen skal jeg ned til sentrum å kjøpe inn litt materiale til innbydelser o.l. slik at han kan sette i gang med det.

Det triste er at jeg ikke gleder meg... ikke en gang til å kjøpe kjolen i slutten av måneden, eller noe av det andre som bruden "må" ha. Men det kommer vel etter hvert når noe av stresset legger seg. Og jeg som senest på lørdag sa "Næh, ingenting å stresse over, det ordner seg uten problemer" Vel, jeg må nok ta den tilbake Sympatia :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer:

Hadde det litt sånn er periode jeg også. Mest lyst til å droppe hele greia... Tror min kjære våknet litt da...

Fikk en fantastisk dag da, og det er jeg sikker på at dere også får :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...