Gå til innhold

Pøbelstreker, englestøv og champagne på fredager.

pøbelsara

Anbefalte innlegg

Hva er egentlig vitsen med passomslag? Har aldri hatt et pass som er blitt skikkelig slitt lizm.

:fnise:

Reisesjuk?

Jeg har regnfrakk til mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hoho:

Har han også smijernshjort?

:jepp: Ikke egeninnkjøpt, riktignok, men gave fra produktivt familiemedlem. Jeg gjorde det helt klart da vi flyttet sammen at han fikk velge mellom hjorten og meg. (Forresten fniser jeg for meg selv når vi er på besøk rundt i slekten der, den hjorten finnes i diverse størrelser og utgaver rundt om i hjemmene, men jeg tviler på at innehaverne vet at det er trendy. :fnise:) Endret av Nilma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er egentlig vitsen med passomslag? Har aldri hatt et pass som er blitt skikkelig slitt lizm.

Dett måtte jo være for å vise passkontorllørene sin sanne natur. :nigo:

Jeg ser for meg immigration på New Ark airport, med de hyperstrenge kontrollørene der, når man leverer et pass med påskriften "Looking for trouble? Look no further." Eller "I'll be Thelma - you'll be Louise". :sjarmor:

Men nå må jeg fordundre meg jobbe litt igjen. :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:jepp: Ikke egeninnkjøpt, riktignok, men gave fra produktivt familiemedlem. Jeg gjorde det helt klart da vi flyttet sammen at han fikk velge mellom hjorten og meg. (Forresten fniser jeg for meg selv når vi er på besøk rundt i slekten der, den hjorten finnes i diverse størrelser og utgaver rundt om i hjemmene, men jeg tviler på at innehaverne vet at det er trendy. :fnise:)

Men altså, er det snakk om en vegghjort eller en ståhjort? Innehaverne er intetanende om trendaspektet, men hva med giveren? Giveren må absolutt ikke få nyss i at det er in. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men altså, er det snakk om en vegghjort eller en ståhjort? Innehaverne er intetanende om trendaspektet, men hva med giveren? Giveren må absolutt ikke få nyss i at det er in. :fnise:

Det er en ståhjort, omtrent som denne, men uten værhanepil. Jeg tror trygt vi kan si at giveren ikke vet at det er in, jeg har sett hjemmet hans, det ser ut som om Nille, Selectkatalogen og verdens samlete tørkeblomstforekomster har eksplodert der inne. :blink:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hjerte: for fine fine toppe, Pøbel! Jeg kunne tenke meg å dra på sosialantropologisk shoppingekspedisjon på det senteret ditt, jeg har aldri vært der.

Det er en ståhjort, omtrent som denne, men uten værhanepil. Jeg tror trygt vi kan si at giveren ikke vet at det er in, jeg har sett hjemmet hans, det ser ut som om Nille, Selectkatalogen og verdens samlete tørkeblomstforekomster har eksplodert der inne. :blink:

:hoho: :hoho: :hoho: *visualiserer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hjerte: for fine fine toppe, Pøbel! Jeg kunne tenke meg å dra på sosialantropologisk shoppingekspedisjon på det senteret ditt, jeg har aldri vært der.

:idesmil: Det betyr vel at vi bør kombinere kaffetreff og sosialantropologisk shoppingekspedisjon. Jeg guider deg mer enn gjerne rundt - :nigo: .

:strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krynkel
:idesmil: Det betyr vel at vi bør kombinere kaffetreff og sosialantropologisk shoppingekspedisjon. Jeg guider deg mer enn gjerne rundt - :nigo: .

:strix:

Senteret hos PS er herlig. :strix:

Ja, der var jeg i et par timer i dag. OMG, møtte en snodig person. Eller, kanskje det er jeg som er snodig...? Når man går med barn og hund på tur er det jo veldig fort gjort at fremmede begynner å prate med hverandre. Men hvor vanlig er det å være "bestis" innen 7 sekunder har gått, og så videre legge ut om sykdomshistorier og andre skavanker som om man har møtt hverandre minst tre ganger før? :dåne:

Sannsynligvis ser jeg så snill og tillitsvekkende ut at folk bare dør etter å betro seg til meg. :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæven. Smijern er jo digg. :fnise:

Men som sagt, det gjelder å holde ham unna Bonytt og slike ting fremover. Den hjorten kan jo eventuelt være noe for han mannen som gikk til innkjøp av ny vedkasse fra Finn.no forleden? Hvem er det som eier han igjen? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest nextlife
Dæven. Smijern er jo digg. :fnise:

Men som sagt, det gjelder å holde ham unna Bonytt og slike ting fremover. Den hjorten kan jo eventuelt være noe for han mannen som gikk til innkjøp av ny vedkasse fra Finn.no forleden? Hvem er det som eier han igjen? :klø:

Var det ikke noe med Bodillen sin og en vedkasse ? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elastica

Ja, Bodillen vil sikkert ha noe i smijern hjemme hos seg. :fnise:

Forresten, så fine ting, pøbel. Det er deilig å shoppe iblant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God helg, folkens! Jeg glimrer med mitt fravær her inne for tiden, på grunn av ustabilt nett. Fordelen er at jeg får gjort en hel masse - jeg har skrevet hele dagen, iført min nye, nydelige Ti-Mo-tunika. :sexy:

:hoppe: Det er utrolig deilig vårvær her!! :sol:

Endret av pøbelsara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hjerte:

Jeg lette også fram vårklærne i dag, "nye" slengjeans fra Seven for All Mankind (dvs. kjøpt og lagt opp i høst, men ikke brukt før nå. Hvorfor tror produsenten at alle kraftige damer er like høye som Madam Olympe, tro? :klø: ) og ikke ny hvit lintunika. Og solbriller, hurra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og heier! :duskedame:

Fantastisk vær og jeg har ikke klær (fint rim).

@eilan: Klesprodusenter tror at alle er to meter høye. Før (da jeg var litt tynnere) kunne jeg kjøpe bukser i str xxs som var en halvmeter for lange. Hvem i svarte er de beregnet på? Ingen som er en nitti og veier førti kilo vel? :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...