Gå til innhold

Pøbelstreker, englestøv og champagne på fredager.

pøbelsara

Anbefalte innlegg

Jeg stikker innom denne sørgelig forsømte dagboken for å fortelle at jeg er travel og stresset, men glad. :)

Også har jeg kjøpt lingardiner og sølvfarget hjortehode :nigo: til den nye stuen min. Og noen sinnsykt dyre klær. Fordi jeg fortjener det. :nigo:

Endret av pøbelsara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Elastica
Jeg stikker innom denne sørgelig forsømte dagboken for å fortelle at jeg er travel og stresset, men glad. :)

Også har jeg kjøpt lingardiner og sølvfarget hjortehode :nigo: til den nye stuen min. Og noen sinnsykt dyre klær. Fordi jeg fortjener det. :nigo:

Koselig med livstegn, pøbel!

Desstuen har jeg bare en ting å si: Linker, linker! Et folkekrav!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæven, er det in med hjort igjen? Jeg har jo nettopp lagt bort hjortelampa mi, selv om Ravi hadde helt maken (og O utbrøt: Du er så hip asså!). :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæven, er det in med hjort igjen? Jeg har jo nettopp lagt bort hjortelampa mi, selv om Ravi hadde helt maken (og O utbrøt: Du er så hip asså!). :fnise:

Vi hadde masse hjortediskusjoner her da du var i dvale eller hva det nå var i høst. :fnise:

Og ja, det er in!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjortelampe? :wow:

Hekkan!

Ja! Den er superfin og kitchy. :fnise: Jeg prøvde jo å laste opp bilde i boken din sist det var hjort på menyen, men uten hell. Nå skal jeg prøve igjen.

Vi hadde masse hjortediskusjoner her da du var i dvale eller hva det nå var i høst. :fnise:

Og ja, det er in!

Opplys mig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er skrekkelig umoderne jeg. Har ikke en eneste hjort i stua mi... :ler:

Gratulerer med "ny" stue forresten. :roser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er glad mannen ikke leser på KG, da hadde han vel insistert på å få frem smijernshjorten sin igjen. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linker fra gårsdagen shoppingekstravagansa, jenter:

Jeg kjøpte meg en helt nydelig tunika/bluse i lys. lys blå silke med bittesmå roser fra Ti-Mo. Tunikaen er ikke på noen av bildene, så vidt jeg kan se. Hyperfeminin, flagrete, og rett og slett et lite kunstverk.

Også kjøpte jeg denne Odd Molly-tunikaen. Den er faktisk veldig, veldig søt. Særlig sammen med litt lyse jeans og mine sandfargede boots. :)

:nigo:

Og selvsagt hjortehodet, lingardiner til stuen og ny sminkepung fra Anne Taintor, med påskriften "inner beauty is for amaeurs". :nigo:

Og piratbukse, to tunikaer, to par sko, fire par nydelige knestrømper og tights til pøbelprinsessen.

Hjelpe meg, som pengene flyr når man har det gøy. :blink:

Vi spiste på B&Ms Food garage - pp spiste barnepizza, jeg spiste gresskarsuppe. Den var god!

Men nå - jobbetid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest O-Ren Ishii

Så mye fint du har kjøpt! Ti-Mo har jeg aldri sett før, de hadde utrolig mye fint. Feminine snitt og fine stoffer, akkurat som jeg liker det. :hjerter: Tror jeg må ta meg en tur for å titte. Er det i Niels Juels gate butikken ligger, eller føres merket i andre butikker også?

Kule sminkepunger! Jeg har vært på leting etter en fin/kul sminkepung i en evighet, og de der var virkelig stilige. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anne Taintor! :strix:

Ikke sant? :strix: Vanvittig bra! Jeg har luggage tag også. Også vil jeg ha passomslag til neste gang jeg skal ut og reise.

Så mye fint du har kjøpt! Ti-Mo har jeg aldri sett før, de hadde utrolig mye fint. Feminine snitt og fine stoffer, akkurat som jeg liker det. :hjerter: Tror jeg må ta meg en tur for å titte. Er det i Niels Juels gate butikken ligger, eller føres merket i andre butikker også?

Kule sminkepunger! Jeg har vært på leting etter en fin/kul sminkepung i en evighet, og de der var virkelig stilige. :nigo:

Jeg har ikke vært i butikken i Niels Jules gate, men Nadine på Sandvika storsenter har store deler av kolleksjonen. I tillegg har de Odd Molly, Part Two, Marlene Birger etc. Masse deilige, dyre godbiter. :nigo: Anne Taintor får man forresten kjøpt hos Handy Size.

...er det forresten påfallende hvor ofte man bruker :nigo: når det er snakk om shopping?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest O-Ren Ishii
Jeg har ikke vært i butikken i Niels Jules gate, men Nadine på Sandvika storsenter har store deler av kolleksjonen. I tillegg har de Odd Molly, Part Two, Marlene Birger etc. Masse deilige, dyre godbiter. :nigo: Anne Taintor får man forresten kjøpt

Da har jeg en god grunn til å bevege meg ut i periferien snart! :nigo:

...er det forresten påfallende hvor ofte man bruker :nigo: når det er snakk om shopping?

Jo! :nigo: beskriver absolutt hvordan jeg føler meg når jeg snakker om shopping. Den sammen med :strix: og eventuelt :sexy: om jeg føler meg litt ekstra dristig. :fnise:

Endret av O-Ren Ishii
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er glad mannen ikke leser på KG, da hadde han vel insistert på å få frem smijernshjorten sin igjen. :ler:

:hoho:

Har han også smijernshjort?

Særdeles. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er egentlig vitsen med passomslag? Har aldri hatt et pass som er blitt skikkelig slitt lizm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...