Gjest Krynkel Skrevet 4. april 2009 #5601 Del Skrevet 4. april 2009 Hurra for veiledning, og godt at moren din er hjemme. Og dødsimponert over stuemaling, det må jeg si. Får nesten lyst til å gå løs her også, bortsett fra at jeg MÅ tapetsere over fiskebenstrien først. God tur! Fiskebenstrie, ja. Gjett om jeg signerer ditt innlegg... Er redd ingenting blir pusset opp i stuen vår før vi flytter, så jeg må leve med mine fiskeben en stund til. Det er jo så fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 4. april 2009 Forfatter #5602 Del Skrevet 4. april 2009 Huff. Fiskebensstrie har vi i hele huset. Men den er nå malt, så får vi se om vi finner ut at den skal bort på den ene eller andre måten en eller annen gang. Når vi er på fjellet, får vi panel i taket og nye fine lister, så da blir det nok ganske fint, på tross av fiskebensstrie. Jeg har malt to strøk, og er virkelig sliten. :oppvridd-vaskefille-smiley: I morgen drar vi til fjells. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 4. april 2009 #5603 Del Skrevet 4. april 2009 God påske Pøbelsara. Kos deg og slapp av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 4. april 2009 #5604 Del Skrevet 4. april 2009 Kos deg på fjellet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krynkel Skrevet 4. april 2009 #5605 Del Skrevet 4. april 2009 Ja, kos deg masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 5. april 2009 #5606 Del Skrevet 5. april 2009 God tur til fjells. Håper du får kost deg litt innimellom skrivingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 5. april 2009 #5607 Del Skrevet 5. april 2009 God tur til fjells! Her drøyer vi det nok til onsdag, for vi skal inn med bilen for å skifte rute på tirsdag, men da blir det noen avslappende dager her, også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krynkel Skrevet 8. april 2009 #5608 Del Skrevet 8. april 2009 God fjellpåske, pøbel! Håper du nyter litt sprudel hver dag der oppe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 10. april 2009 #5609 Del Skrevet 10. april 2009 Innom med en Håper dere koser dere masse på fjellet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 11. april 2009 Forfatter #5610 Del Skrevet 11. april 2009 (endret) Jeg er hjemme. Vi har hatt noen fine dager med , noen dager med regn og tåke, god mat, og ingen champagne på fredag fordi jeg drakk den opp tidligere i uken. Nå har vi ny stue - nymalt, med nytt tak, og vi har ommøblert. Jeg har løpt opp og ned og att og fram og satt frem ting. Det er fint her. Endret 11. april 2009 av pøbelsara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 11. april 2009 #5611 Del Skrevet 11. april 2009 Nå har jeg jammen meg lyst til å besøke deg snart. Men først må du få levert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 12. april 2009 Forfatter #5612 Del Skrevet 12. april 2009 Nå har jeg jammen meg lyst til å besøke deg snart. Men først må du få levert! Du kan komme når du vil, eilan! Det er blitt ganske fint her, faktisk. Alle de slitte, grå, brune og svarte tingene våre kommer mer til sin rett nå. Og jeg er fornøyd med den egghvite fargen. Og veldig fornøyd med taket og listene. Snekkeren er veldig flink! Jeg har skrevet litt i påsken - men best av alt - jeg har plutselig ganske god oversikt over hva jeg har igjen å gjøre, og hvordan jeg skal gjøre det for å komme i mål med oppgaven min. Så nå tror jeg at dette skal gå bra - men det forutsetter at jeg faktisk må jobbe jevnt og trutt fremover, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 12. april 2009 #5613 Del Skrevet 12. april 2009 Oppussing og ommøblering er gøy! Det er nesten så jeg savner å ha gammelt hus... Blir det noen bilder på FB, tro...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Faerie Skrevet 12. april 2009 #5614 Del Skrevet 12. april 2009 Nå er jeg litt trøtt enda, men hvor er "her"? Er det hjemme dere har fått malt? Hersens mann som har drukket opp kaffen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 12. april 2009 Forfatter #5615 Del Skrevet 12. april 2009 (endret) Presisering: Det er stuen hjemme i pøbelheimen som er malt og har fått panelt tak og nydelige lister. :rødme: <----til de som trenger en dose. Endret 12. april 2009 av pøbelsara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 12. april 2009 #5616 Del Skrevet 12. april 2009 Så bra dere har hatt i påskefjellet. Selv om alle fortjener fint vær så synes jeg faktisk at dere på Østlandet fortjener litt ekstra fint vær etter den snørike vinteren Ha en fin dag Pøbelsara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalind Skrevet 12. april 2009 #5617 Del Skrevet 12. april 2009 Så herlig med ferdigpusset stue! Og velkommen tilbake fra påsketur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Mummi* Skrevet 12. april 2009 #5618 Del Skrevet 12. april 2009 Det er jo strålende at ting skjer når dere er bortreist! Deilig å komme hjem til ferdig innflytningsklar stue, det er jamen strevsomt nok å flytte ting på plass. Jeg elsker arbeid, det er ikke noe annet jeg heller vil se på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 12. april 2009 #5619 Del Skrevet 12. april 2009 Bra med oversikt, nyoppusset stue og nettilgang. Takk for sist, forresten, det var utrolig fint å treffe dere igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 13. april 2009 #5620 Del Skrevet 13. april 2009 Så deilig med "ny" stue. Er så deilig å rydde på plass og nyte resultatet. Ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå