Honesty Skrevet 15. mars 2009 #5441 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) En veldig liten sjiraff, i så fall. Akkurat som jeg visstnok (ifølge andre, ikke ifølge meg selv) er en veldig liten flodhest. Men det du peker på er så utrolig viktig, det er bare så magesårframkallende trist at det ser ut til å enten (a) fly over hodet på dem som burde bli berørt eller (b) ignoreres i ytringsfrihetens misforståtte navn. KG tillater tydeligvis mer enn norsk lov gjør på dette feltet. (måtte rette skrivefeil så ikke eilan dukker opp med pekestokken sin). Endret 15. mars 2009 av Honesty Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 15. mars 2009 Forfatter #5442 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) En veldig liten sjiraff, i så fall. Akkurat som jeg visstnok (ifølge andre, ikke ifølge meg selv) er en veldig liten flodhest. Men det du peker på er så utrolig viktig, det er bare så magesårframkallende trist at det ser ut til å enten (a) fly over hodet på dem som burde bli berørt eller (b) ignoreres i ytringsfrihetens misforståtte navn. KG tillater tydeligvis mer enn norsk lov gjør på dette feltet. (måtte rette skrivefeil så ikke eilan dukker opp med pekestokken sin). Jeg har fått et praktfullt svar nå. AV en eller annen grunn så er eilan utrolig tilgivende i forhold til alle mine (uttallige) skrivefeil, men hun er jo nådeløs mot deg. Antakelig er det fordi hun ikke ville fått gjort annet enn å peke på mine feil, mens dine er sjelden vare. Endret 15. mars 2009 av pøbelsara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 15. mars 2009 #5443 Del Skrevet 15. mars 2009 Jeg svarte på svaret, men vet ikke om jeg orker å lese fortsettelsen. Jeg tror jeg skal bruke litt mer energi på IRL, hvor jeg faktisk har tilgode å møte personer med denslags holdninger som tydeligvis florerer i samfunnet, selv om jeg har med enkelte kverulant-light å gjøre på daglig basis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 15. mars 2009 #5444 Del Skrevet 15. mars 2009 *poff* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krynkel Skrevet 15. mars 2009 #5445 Del Skrevet 15. mars 2009 Hvor har du nå vært ute med meningene dine, Pøbelsara? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 15. mars 2009 #5446 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Jeg poffet mitt eget svar, også. Men dæven, så mye jeg kunne lirt av meg der, og det uten å bli personlig, i hvertfall ikke direkte. Men det er egentlig mest trist. Endret 15. mars 2009 av Honesty Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ludovie Skrevet 15. mars 2009 #5447 Del Skrevet 15. mars 2009 Hele greia, og særlig det at det aldri kommer svar på spørsmålene i tråden, gjør meg bare deprimert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 15. mars 2009 Forfatter #5448 Del Skrevet 15. mars 2009 Hvor har du nå vært ute med meningene dine, Pøbelsara? På ris & ros... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 15. mars 2009 #5449 Del Skrevet 15. mars 2009 Burde ikke noen snart få en advarsel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 15. mars 2009 #5450 Del Skrevet 15. mars 2009 Jeg ser iallefall at det er flere enn meg som rapporterer wacos innlegg. Jeg fikk ikke med meg det første, men rapporterte det andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 15. mars 2009 #5451 Del Skrevet 15. mars 2009 Burde ikke noen snart få en advarsel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krynkel Skrevet 15. mars 2009 #5452 Del Skrevet 15. mars 2009 Jeg fant! Bra, Pøbel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 15. mars 2009 #5453 Del Skrevet 15. mars 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 15. mars 2009 #5454 Del Skrevet 15. mars 2009 Og nå ser jeg at tråden er ryddet. Innleggene til waco er borte, og godt er det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 15. mars 2009 #5455 Del Skrevet 15. mars 2009 Og nå ser jeg at tråden er ryddet. Innleggene til waco er borte, og godt er det. Noen av dem, ja.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 15. mars 2009 Forfatter #5456 Del Skrevet 15. mars 2009 Takk, det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 15. mars 2009 #5457 Del Skrevet 15. mars 2009 Hva med den frisksporten som Hellstrøm ordnet opp med? Noen som har vært der? Jeg er ikke helt sikker, men jeg tror Skravla har vært der. Men hun er uten nett til søndag kveld. Hun svarer sikkert på det da. Om dere mener den vegetar-restauranten så har ikke jeg vært der etter at de fikk nytt navn og nye lokaler. Er i grunnen mange år siden jeg var der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 16. mars 2009 #5458 Del Skrevet 16. mars 2009 God dag Pøbelsara. Siden du ikke har vært innom dagboka, regner jeg med at du har en effektiv dag. og til den flittige student. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 18. mars 2009 #5459 Del Skrevet 18. mars 2009 *Børster litt støv og ordner til FlinkeSara som ikke har tid selv* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 18. mars 2009 Forfatter #5460 Del Skrevet 18. mars 2009 Takk for både og støvtørking her inne. Jeg har hatt noen travle dager, og er ganske sliten nå. Men fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå