Gå til innhold

Pøbelstreker, englestøv og champagne på fredager.

pøbelsara

Anbefalte innlegg

En veldig liten sjiraff, i så fall. :fnise: Akkurat som jeg visstnok (ifølge andre, ikke ifølge meg selv) er en veldig liten flodhest.

Men det du peker på er så utrolig viktig, det er bare så magesårframkallende trist at det ser ut til å enten (a) fly over hodet på dem som burde bli berørt eller (b) ignoreres i ytringsfrihetens misforståtte navn. KG tillater tydeligvis mer enn norsk lov gjør på dette feltet. :tristbla:

(måtte rette skrivefeil så ikke eilan dukker opp med pekestokken sin).

Endret av Honesty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En veldig liten sjiraff, i så fall. :fnise: Akkurat som jeg visstnok (ifølge andre, ikke ifølge meg selv) er en veldig liten flodhest.

Men det du peker på er så utrolig viktig, det er bare så magesårframkallende trist at det ser ut til å enten (a) fly over hodet på dem som burde bli berørt eller (b) ignoreres i ytringsfrihetens misforståtte navn. KG tillater tydeligvis mer enn norsk lov gjør på dette feltet. :tristbla:

(måtte rette skrivefeil så ikke eilan dukker opp med pekestokken sin).

Jeg har fått et praktfullt svar nå. :(

AV en eller annen grunn så er eilan utrolig tilgivende i forhold til alle mine (uttallige) skrivefeil, men hun er jo nådeløs mot deg. Antakelig er det fordi hun ikke ville fått gjort annet enn å peke på mine feil, mens dine er sjelden vare.

Endret av pøbelsara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg svarte på svaret, men vet ikke om jeg orker å lese fortsettelsen. Jeg tror jeg skal bruke litt mer energi på IRL, hvor jeg faktisk har tilgode å møte personer med denslags holdninger som tydeligvis florerer i samfunnet, selv om jeg har med enkelte kverulant-light å gjøre på daglig basis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg poffet mitt eget svar, også. :fnise: Men dæven, så mye jeg kunne lirt av meg der, og det uten å bli personlig, i hvertfall ikke direkte. Men det er egentlig mest trist.

Endret av Honesty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor har du nå vært ute med meningene dine, Pøbelsara? :lete:

På ris & ros... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elastica

Jeg ser iallefall at det er flere enn meg som rapporterer wacos innlegg. Jeg fikk ikke med meg det første, men rapporterte det andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og nå ser jeg at tråden er ryddet. Innleggene til waco er borte, og godt er det.

Noen av dem, ja....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hva med den frisksporten som Hellstrøm ordnet opp med? Noen som har vært der?

Jeg er ikke helt sikker, men jeg tror Skravla har vært der. Men hun er uten nett til søndag kveld. Hun svarer sikkert på det da.

Om dere mener den vegetar-restauranten så har ikke jeg vært der etter at de fikk nytt navn og nye lokaler. Er i grunnen mange år siden jeg var der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God dag Pøbelsara. Siden du ikke har vært innom dagboka, regner jeg med at du har en effektiv dag. :kaffekopp: og :sjokolade: til den flittige student.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Takk for både :kaffekopp::sjokolade: og støvtørking her inne. Jeg har hatt noen travle dager, og er ganske sliten nå. :) Men fornøyd. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...