Gå til innhold

Pøbelstreker, englestøv og champagne på fredager.

pøbelsara

Anbefalte innlegg

:Nikke: Kan jeg vel! Det er ikke alltid utvalget er så variert, men dog.

Og i dag altså: I BORBONI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Misunnelig på I Borboni! :)

Men du har så absolutt fortjent hver eneste dråpe. Du er virkelig effektiv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Flinke Pøbelsara. :duskedame: Tror du gjør mye mer enn de fleste, både når gjelder kombinasjonen Masterstudier og barn/familie, i tillegg til alt arbeid i hjemmet,matlaging og sommerhusprosjekter...

Puh, blir helt anpusten av å huske det du klarer å få inn i 24 timer... :blink:

I tillegg skal det jo helst soves litt også. ;)

Kos deg med freddan og I Borboni. :bolledeig:

Det er deg vel unt! :smilyblomst:

Selv er jeg på vei til Cavaland... :nigo:

Ønsker deg en riktig god helg, og noen fine uker fremover. :klem:

Endret av mariposa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her går det i Dopff & Irion.

Skål!

Nam! :rødme: Jeg har et spesielt forhold til Doppf & Irion etter at vi var i Alsace på barseltur i 2002. Riquewihr er en helt fantastisk liten by!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Faerie

Jeg sto og tvinnet foran I Borboni i går, men endte opp med en rød Côte du Rhône for å mimre tilbake til den gang jeg bodde der. Og så må jeg jo nevne IGJEN da at jeg måtte vise legitimasjon i kassa, for andre gang på under to uker. :ler: Jeg er jo gammel og gråhåret!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nam! :rødme: Jeg har et spesielt forhold til Doppf & Irion etter at vi var i Alsace på barseltur i 2002. Riquewihr er en helt fantastisk liten by!!

Både rieslinge og gewürztraminer derfra er veldig gode. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare så bra! :ler:

Jeg har forresten også minner om en fantastisk middag i et bindingsverkshus i Riquewihr. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, jeg vil også på denslags barseltur. Ikke på jakt i Nord-Sverige i år, i hvertfall. Men muligens blir det ganske ordinær "Sydentur" til jul i stedet...Det er i grunnen litt vanskelig å planlegge, og slikt bør jo bestilles i tide. :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man blir veldig fristet til å prøve I Borboni etter all denne entusiasmen! Jeg har litt for mange dårlige erfaringer med å ha blitt servert billig, gnallsur champagne som grøsser helt ned i lilletåa, så jeg går vanligvis fort forbi champishylla og videre til chablis-hylla på det lokale polet. :fnise:

Champis og skiflyvning matcher ikke helt, noe som kan inntas fra termos er vel mer gangbart i M-dalen i dag? :laugh:

Ha en boblende fin helg, Pøbel! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle gjerne vært i Alsace! :)

Jeg har faktisk ikke smakt I borboni. Det aner meg at det blir et prosjekt neste helg :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bra, pøbelsara. :)

:tommelopp:

Takk - men jeg var kanskje litt for sint når jeg skrev det. :( Er de så dumme som brød, eller er det jeg som er helt ute på viddene her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du minner meg til tider om Jeanne d'Arc. :tommelsmil:

Til spørsmålet ditt vil jeg bare si: det første alternativet.

Endret av Honesty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk - men jeg var kanskje litt for sint når jeg skrev det. :( Er de så dumme som brød, eller er det jeg som er helt ute på viddene her?
Hvis du er på viddene er du jamen ikke alene der. Flott innlegg!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nextlife

Absolutt ikke. Et passende innlegg på dette tidspunktet.

Jeg tror jeg har skrevet, og slettet 10 innlegg som ble preget av irritasjon og sinne, mot både den ene og den andre :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du minner meg til tider om Jeanne d'Arc. :tommelsmil:

Hjelpes. :flau:

EN av mine amerikanske venninner kaller meg "the giraffe". Og dere som kjenner meg, vet jo at det ikke er særlige fysiske likhetspunkter mellom meg og en giraff. Det har nok mer med at jeg blir opprørt over urett og dumskap, og derfor tør å strekke hals og synes i mengden, tror jeg.

Men nå - pøbelprinsesse- :tanpuss:

Endret av pøbelsara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...