Gå til innhold

Pøbelstreker, englestøv og champagne på fredager.

pøbelsara

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Min også! :hoppe:

Jeg får imidlertid ikke sett ham før etter at programmet er ferdig, i og med at vi ikke har TV3. Men jeg har vin. :sjarmor:

Det har jeg også. En Petit Chablis. :nigo:

Også er jeg veldig blid i kveld. :smilbla::smilorange:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nextlife
Endelig kom jeg inn på KG!! :hoppe:

Nå skal jeg ha vin - mens jeg ser på EH. Helten min!

Drikk vin og surr på KG, det har du ærlig fortjent.

Jeg har ikke Tv her jeg er nå, og gidder ikke se nett-tv innimellom alt annet jeg styrer med (i dag er jeg en av gutta, har tilogmed fått meg snekkerbelte og Leatherman :fnise:). Nå måtte jeg bare snike meg unna for en liten KG-pause :lur:

Endret av nextlife
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den surringen på KG i går, ble det ikke så mye greie på. Det var jo helt umulig å komme inn, jo! :sur:

Det ble TV og youtube istedet for.

I dag skal det ryddes og vaskes og ordnes. Juhu.

Også skal uteplassen pyntes til Halloween - og så bør jeg kanskje kjøpe inn litt snop, i tilfelle vi får besøk. :kosteskaft:

Men i kveld blir det champagne! :tommelopp: Det er noe å glede seg til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også skal uteplassen pyntes til Halloween - og så bør jeg kanskje kjøpe inn litt snop, i tilfelle vi får besøk. :kosteskaft:

Jeg har også satt champagnen på kjøl, man vet aldri hvem som kommer på døra der jeg bor. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurydike

Jeg har sikkert nevnt det før, men et år "feiret" jeg Halloween alene hjemme i selskap med en vinkartong (min første av slaget, faktisk, så jeg lot meg rive litt med i min ensomhet. :sjenert:). Det lot seg kombinere særdeles dårlig med hyppige turer ned en bratt trapp for å dele ut godteri til grådige småtasser på døren. :rodme:

Herved er dere advart. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den surringen på KG i går, ble det ikke så mye greie på. Det var jo helt umulig å komme inn, jo! :sur:

Det ble TV og youtube istedet for.

I dag skal det ryddes og vaskes og ordnes. Juhu.

Pynter man ute til halloween? :klø:

Enda en ting jeg ikke har fått med meg. Champagne på kjøl, derimot ... :lur: Ha en fantastisk fredag!

Jeg har også satt champagnen på kjøl, man vet aldri hvem som kommer på døra der jeg bor. :sjarmor:

Vestkantunger?

Jeg har sikkert nevnt det før, men et år "feiret" jeg Halloween alene hjemme i selskap med en vinkartong (min første av slaget, faktisk, så jeg lot meg rive litt med i min ensomhet. :sjenert:). Det lot seg kombinere særdeles dårlig med hyppige turer ned en bratt trapp for å dele ut godteri til grådige småtasser på døren. :rodme:

Herved er dere advart. :fnise:

:hoho:

Det demrer bare veldig svakt for meg, så flott at du delte igjen! Jeg kan se det levende for meg. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vestkantunger?

Ja, eller noen som vil selge klovnetegninger. :lol:

I det området kler man seg heller ikke ut, man kler seg av. :sjarmor:

Ellers, er det ikke snart dags att byta ut champisen med rødvin? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pynter ikke så mye ute, akkurat. Jeg tenner lys i lyslykter som allerede er der, og setter ut en minigresskar eller to til ære for pøbelprinsessen. Jeg burde selvsagt ha hatt kvalitetstid med pøbelprinsessen hvor vi sirlig skar ut festlige ansikter i gresskarene, for så å lage pai, muffins. suppe og annet, men det gidder jeg ikke.... *elendig mor*

Men for de som er bedre foreldre enn meg, kan inspirasjon hentes her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal bort i kveld, takk og lov for det. Er en skikkelig grumpy halloween-hater. Ser med gru frem til at Junior vil drive med slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ? :sjokk: Bytte ut sjampis med rødvin?!? Champagne går til alt. Funker like bra foran peisen, i raggsokker, som barbent på bryggekanten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er, takk og pris, ferdig med det der. Jeg har skåret ut noen gresskar i mitt liv. :filer:

Jeg har til og med skåret ut gule paprikaer de første årene da Halloween fortsatt var relativt ukjent og gresskar ikke var å oppdrive. De gule paprikaansiktene ble plassert ved hver kuvert med telys inni. Du verden så kreativ og god mor!

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis klovnedama kommer naken på døren din med tegninger til salgs, håper jeg du avgir rapport! Det ville ha vært en av finanskrisens mer interessante innslag. *ond*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis klovnedama kommer naken på døren din med tegninger til salgs, håper jeg du avgir rapport! Det ville ha vært en av finanskrisens mer interessante innslag. *ond*

:rulle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hipsterne ruler jo uansett, og drikker champis med samlerne som vil gjøre lavpris-kupp. Dagen etter strikker de et eggeglass for å være reaksjonære og kapitalismekritiske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hipsterne ruler jo uansett, og drikker champis med samlerne som vil gjøre lavpris-kupp. Dagen etter strikker de et eggeglass for å være reaksjonære og kapitalismekritiske.

:fnise: Ser for meg en jeg kjenner, frenetisk stirkkende på et reaksjonært eggeglass....

*finner ikke strikkesmiley...*

*ikke sjampisdrikkendehipstersmiley heller*

Endret av pøbelsara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:jepp: Kom akkurat inn døren, og er så fornøyd, atte... :mrgreen:

Fantastisk veileder! Hun er utrolig dyktig, og veldig oppmuntrende. :hoppe: Jeg begynner virkelig å tro at jeg kan prestere og levere noe som er bra. Ordentlig bra! :danser:

Det var vel det jeg visste :tommelsmil:

Neinei, du mener vel portvin? Men ikke hos pøbelsara på fredager, da er det bare champagne som gjelder :)

God helg kjære pøbel, håper champagnen er sprettet og at du nyter den sammen med pøbelgemalen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var vel det jeg visste :tommelsmil:

Neinei, du mener vel portvin? Men ikke hos pøbelsara på fredager, da er det bare champagne som gjelder :)

God helg kjære pøbel, håper champagnen er sprettet og at du nyter den sammen med pøbelgemalen :)

Fakse har rett - er det fredag - er det champagne - uansett vær og føreforhold.:sjarmor:

Pøbelgemalen er som vanlig ute på farten, han sitter nok i et fly på vei hjem akkurat nå, tenker jeg. Jeg har champagne på kjøl, deilig fennikelsalami, kokt serranoskinke, flere gode oster, hjemmelaget tzatziki, kalamataoliven, noen basilikummarinerte tomater, nybakt, rustikt brød+++, så her mangler vi ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...