Fresi Skrevet 6. november 2008 #4181 Del Skrevet 6. november 2008 God formiddag, pøbel! Jeg ble veldig, veldig blid av å høre all go'musikken du linket til, samtlige har vært mine favoritter også! I grunnen ble jeg litt glad over å høre S-damene også (ikke minst Sinitta, som jeg het hadde glemt), men det blir mer sånn "le av"-glad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 6. november 2008 Forfatter #4182 Del Skrevet 6. november 2008 Hjelpe meg. Sinitta hadde jeg glemt. Jeg er vanligvis en ganske sindig person, men enkelte typer musikk gjør meg rett og slett aggressiv. Sputnik og Ole Ivars f. eks. Eller Sinitta, Samantha, Sabrina & Co. Og Tina Charles og Baccara på 70-tallet. Jeg liker det melankolsk, vakkert, tungt og ettertenksomt. Og nå har jeg akkurat funnet jeg er håpløst akterutseilt når det gjelder musikk - men denne sangen synes jeg var helt fantastisk. Og den første gangen jeg hørte den, var når Madeleine Christensen sang den i Norske Talenter. Tenk å kunne synge sånn,da gitt - som 15-åring! Det er bare helt utrolig. Og om jeg ikke får med meg det siste innenfor musikk, så får jeg med meg det siste av TV-underholdning med en 6-åring i hus. "Skal vi danse" og "NOrske talenter" og "Idol".... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 6. november 2008 #4183 Del Skrevet 6. november 2008 Og om jeg ikke får med meg det siste innenfor musikk, så får jeg med meg det siste av TV-underholdning med en 6-åring i hus. "Skal vi danse" og "NOrske talenter" og "Idol".... Selv der er jeg inkomptetent for tiden, og lever kun i gamle dager.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 7. november 2008 Forfatter #4184 Del Skrevet 7. november 2008 God morgen! Her er det grått og produktivt i dag. Jeg rekrutterer til undersøkelsen min, og folk er så positive - så nå bærer det snart ut i felten med meg. Ellers må jeg bare dele denne med dere - Altså også til dere som synes fotball er B O R I N G... Jeg fant den inne hos Ulva akkurat nå, og syntes den var rett og slett fantastisk! og til alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Faerie Skrevet 7. november 2008 #4185 Del Skrevet 7. november 2008 Herlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 7. november 2008 #4186 Del Skrevet 7. november 2008 God dag pøbelsara! Her er det full fart hele helga, så jeg får forte meg innom nå som jeg har sjansen.. Masse lykke til på søndag! Jeg tror dere tar seieren, men jeg gleder meg uansett Vi får håpe på en spennende kamp og god stemning på tribunene! Måtte beste laget vinne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 7. november 2008 #4187 Del Skrevet 7. november 2008 Jeg likte særlig streakeren, eller hva det nå kalles. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 7. november 2008 Forfatter #4188 Del Skrevet 7. november 2008 God dag pøbelsara! Her er det full fart hele helga, så jeg får forte meg innom nå som jeg har sjansen.. Masse lykke til på søndag! Jeg tror dere tar seieren, men jeg gleder meg uansett Vi får håpe på en spennende kamp og god stemning på tribunene! Måtte beste laget vinne Masse lykke til til deg også, MellonCollie! Vi gleder oss veldig - spennende blir det, uansett - og stemingen er garantert. Vi Stabækfolk har begynt å få opp volumet litt, vi også - så dette blir gøy! Jeg skal vinke til deg fra tribunen - jeg er hun med Stabækcaps og ditto skjerf... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 7. november 2008 Forfatter #4189 Del Skrevet 7. november 2008 Jeg likte særlig streakeren, eller hva det nå kalles. Jeg også - han var liksom prikken over i-en. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 7. november 2008 #4190 Del Skrevet 7. november 2008 Ellers må jeg bare dele denne med dere - Altså også til dere som synes fotball er B O R I N G... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 7. november 2008 #4191 Del Skrevet 7. november 2008 God kveld, pøbelsara! Her er jeg inspirert av deg i dag, og vi skal ha champagnefredag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 7. november 2008 #4192 Del Skrevet 7. november 2008 Hmf, jeg viste den fine fotballinken til mannen, og spurte hvorfor vi aldri går på sånne kamper - han bare så rart på meg. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 7. november 2008 #4193 Del Skrevet 7. november 2008 Hrmpfen min er at det ikke ble champagnefredag likevel, på grunn av at vi startet med hvitvin. Jaja. Nå er det iallefall Hunter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalind Skrevet 8. november 2008 #4194 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) Herregud, slikt henger seg opp i systemet der hvor jeg jobber. Nå blir jeg sikkert observert. Edit: Nude football-linken altså. Endret 8. november 2008 av Rosalind Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 8. november 2008 #4195 Del Skrevet 8. november 2008 God morgen! Jeg tror vi synkron-er-oppe-med-ungene! Her er det minus en, og langt stillere enn når de er fulltallige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 8. november 2008 Forfatter #4196 Del Skrevet 8. november 2008 God morgen! Jeg tror vi synkron-er-oppe-med-ungene! Her er det minus en, og langt stillere enn når de er fulltallige. Vi er fortsatt i pysjen - det må vi gjøre noe med. For å rette litt opp på det litt late uttrykket dette kan gi, vil jeg bare opplyse om at jeg har en gryte kyllingkraft i kok på ovnen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 8. november 2008 #4197 Del Skrevet 8. november 2008 Jeg er også i pysjen, men har ingenting på ovnen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Faerie Skrevet 8. november 2008 #4198 Del Skrevet 8. november 2008 Har heller ingenting på ovnen, men dette minner meg på at jeg har kyllingkraft i fryseren som jeg har tenkt å lage tomatsuppe av. I morgen kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 8. november 2008 Forfatter #4199 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) Rapport fra pøbelfamilien: Vi voksne: Lesing av aviser - på nett og papir. Pøbelprinsessen: Fargelegging av prinsessetegninger og avsynging av nye Stabæksanger - "alltid - uansett" og "Come on, Stabæk!" Linker fåes ved forespørsel. Stesønnen: Ser på "pinp my ride" på TVNorge. Nå installeres bowlingkulepoleringsmaskin i bagasjerommet på en bil. ( ) Etterpå: Stabækarrangement på Bekkestua. Etter det: Hjemmemekkede hamburgere med Eurydikes hamburgerbrød til. Og bacon, ost, salte agurker, rømmesaus..... Edit: Rettet noen grusomme feil. Jeg har sikkert oversett noen også... Endret 8. november 2008 av pøbelsara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Faerie Skrevet 8. november 2008 #4200 Del Skrevet 8. november 2008 Høres flott ut. Ha en nydelig lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå