Gå til innhold

Jeg får ALDRI åpent det


Lill88

Anbefalte innlegg

Jeg fikk endelig ny pc som hadde alt jeg trengte til SL , MEN jeg kommer aldri inn...Jeg har aldri vært inne... Jeg kommer til en grå skjerm , så forsvinner den, og en liten skjerm "crash log" kommer opp...Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Blondie65
Jeg fikk endelig ny pc som hadde alt jeg trengte til SL , MEN jeg kommer aldri inn...Jeg har aldri vært inne... Jeg kommer til en grå skjerm , så forsvinner den, og en liten skjerm "crash log" kommer opp...Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre!

Er det Vista på den PC'en? Vista og Second Life er ikke på talefot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det Vista på den PC'en? Vista og Second Life er ikke på talefot.

Ser ut som de har fikset det. Har ikke Vista selv, så jeg får ikke testa..

Dog, hadde jeg hatt vista på maskina mi, hadde jeg aldri fått kjørt det igang uansett, siden den såvidt klarer å kjøre Second Life under XP ! (Dårlig skjermkort)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Windows Vista Business her på jobben, og det fungerer utmerket både med Second Life klienten, og beta versjonen SecondWindLight.

Jeg vet at SL klientene kan være litt følsomme for nye drivere til skjermkort, så det kan være et tips, å nedgradere til en eldre versjon på skjermkortdriveren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kom inn, ble utrolig skuffet og gikk igjen ... Jaja ...

Da burde du spille GTA isteden !

Mye morsommere, og adskillig mer voldelig ! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan nedgraderer jeg skjermkortdriver?

Jeg er uenig med fubar, og tipper du har en gammel versjon av driveren til skjermkortet inne. Gå inn på websiden til produsenten, og se om du finner en nyere enn den du har. Drivere for allslags sånt pleier å ligge under "support" eller "downloads" og lignende på websidene deres. Hvis du opplyser om hvilken pc det er (merke/modell), vil kanskje noen vennlige sjeler her hjelpe deg med å finne en nedlastingslink..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...