Gå til innhold

"krampe" i eggstokkene?


helenaa

Anbefalte innlegg

Jeg har ustabile sykluser, og hadde IKM for en uke siden uten å få mensen. Tok da en test som viste negativt resultat. De siste to dagene har jeg hatt rare rykninger i underlivet, ca der hvor jeg vil tippe at venstre eggstokk ligger. Det kjennes som om en svak krampe. Har noen vært ute for dette? Jeg lurer på om det kan være i forbindelse med eggløsning (selv om jeg ifølge skjema skulle hatt det for 3 uker siden).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg har opplevd det samme i dag... Det var ganske vondt... Jeg har hatt uregelmessige blødninger siden 22.november... Lurer på om det en EL rundt hjørnet...?

(Gått på sprøyte, men er noen mnd siden jeg slutta på den)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også brukt p-sprøyte tidligere, men sluttet med den for ca ett år siden for å forberede kroppen litt mer før jeg sluttet helt med prevensjon.

Det er en helt merkelig "smerte". Det kjennes som om noen tar tak i ett eller annet der inne og napper i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også brukt p-sprøyte tidligere, men sluttet med den for ca ett år siden for å forberede kroppen litt mer før jeg sluttet helt med prevensjon.

Det er en helt merkelig "smerte". Det kjennes som om noen tar tak i ett eller annet der inne og napper i det.

Hvor mange måneder tok det før du fikk EL?

Vi venter å venter å venter...............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til ts..noe av det første jeg merka når jeg begynte å lure på om jeg var gravid, var at det kjentes ut som om noen satt og stakk meg i eggstokkene med ei lita nål. Siden du er såpass forsinket KAN det jo være et graviditetstegn, men det kan også være et eggløsningstegn siden du har ustabile sykluser.. Jeg hadde samme følelse ved eggløsning, men da endel svakere. Ta en ny test du, eneste som kan vise hva som er tilfelle. Lykke til hvertfall=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Jeg har tatt en ny test, som også er negativ. De rare "smertene" gikk over etter ca tre dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...