Gå til innhold

Min dagbok


lolita90

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 3 uker senere...

en stund siden jeg skrev her sist nå.

jeg har gått agilitykurs med ungtispa vår, og det gikk bra...

jeg og ungtispa skal sove over hos flyflax denne uka, og det gleder vi oss masse til...

det er superdeilig med ferie, men savner på en måte skolen litt (litt skummelt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Agilitykurs både høres og virker spennende ut :)

Hadde jeg bare hatt en hund, så hadde jeg meldt oss på det også..

Foreldrene mine har en labrador, men tro det er for sent for han å begynne på noe slikt.. Men hadde vært artig da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siden ejg ikke bor hjemme hos foreldrene mine er det ikke aktuelt for min del å ha han med på kurs, og mamma og pappa tror jeg har nok med å går på turer med han.. Så da blir det for sent..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

er en tund siden ejg skrev her sist ja...

jaja... nå er det hvertfall juleferie og jeg er ferdig med alle julegavene, gleder meg til julaften, for det beste med julaaften er å kose seg med god mat og hygge seg sammen med familien

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

da har jeg blitt syk... vondt i ryggen etter et fall på isen i går... hodepine jog en forferdelig hoste

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Da er jeg tilbake igjen, kanskje jeg blir denne gangen :) jeg håper det.

Ting har skjedd siden sist jeg skrev her inne, det ble slutt mellom meg og kjæresten min, men jeg har nå fått meg en samboer som jeg bor lykkelig sammen med :)

Jeg fikk flyttet ut hjemmefra, og det var utrolig deilig, har ikke hatt det så godt hjemme, det har blitt alt for mye krangling mellom meg og mamma. Hun går til og med så langt at hun sier jeg ikke er datteren hennes og at jeg har problemer med meg selv og bør gå til noen som kan hjelpe, i dette tilfelle er det mamma som har et problem, men det bryr jeg meg ikke noe om, bor langt unna familien min nå, og trives med denne avstanden.

For 3 mnd siden fikk jeg min egen lille valp, en liten basenji-gutt :)(han ligger ved siden av meg nå og sover)

DSC_0031.jpg

Pyntet for sin aller første 17.mai

Det er vel dette jeg hadde tenkt til å skrive om, så da skriver jeg mer senere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi dro en veldig kort tur til bergen vi :)

nå skal jeg snart gå i dusjen før vi skal spise middag hos svigermor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...