lolita90 Skrevet 13. desember 2007 #1 Del Skrevet 13. desember 2007 dette er da min første dagbok... gleder meg masse til valpen min kommer hjem til meg... får henne den 27. des... :rødme: håper bare det går bra med henne og den hunden jeg har nå... har handlet litt julegaver i fritimene mine på skolen i dag... måtte jo handle tyggebein til julegave til hunden min... skal knyte røde bånd på dem å gi de til han på julaften... skal på mørkekjøring i dag også... og så sover jeg mest sannsynlig hos mormor og morfar til i morgen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 16. desember 2007 Forfatter #2 Del Skrevet 16. desember 2007 I helga har jeg fått handlet det meste av julagaver... har noen igjen men det går fort... må også få handlet bursdagsgave til lillebroren min som har bursdag den 21. des.... bare 2 dager igjen av skolen ØNSKER DERE ALLE EN GOD JUL FRA LOLITA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 16. desember 2007 #3 Del Skrevet 16. desember 2007 Kjekt at du også har startet dagbok. Ville bare stikke innom og hilse på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 16. desember 2007 Forfatter #4 Del Skrevet 16. desember 2007 så koselig... når valpen kommer skal jeg nok starte en valpedagbok... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #5 Del Skrevet 17. desember 2007 sitter nå på skolen og kjeder meg... vil vel helst være hjemme å pakke inn gaver eller øvelseskjøre... men men... bare 1 dag igjen etter denne da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #6 Del Skrevet 17. desember 2007 usj.... så utroløig dritt å få en spansk lærer som er sjukmeldt, og skolen har hvertfall ikke råd til å leie en vikar... har ikke hatt en eneste spansktime siden begynnelsen på november jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 20. desember 2007 Forfatter #7 Del Skrevet 20. desember 2007 hei hei igjen.... aww... endelig ferdig med alee julegavene for i år... det var deilig det.... og gleder meg til valpen kommer... usj...tiden går så sakte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 21. desember 2007 Forfatter #8 Del Skrevet 21. desember 2007 I dag har lillebroren min bursdag her er et bilde av bursdagsbarnet: http://i213.photobucket.com/albums/cc15/sh...7/Picture20.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 24. desember 2007 Forfatter #9 Del Skrevet 24. desember 2007 Da er det julaften, og jeg hilser Alle som leser dagboken min en riktig god jul og et godt nytt år!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 27. desember 2007 Forfatter #10 Del Skrevet 27. desember 2007 Da Venter jeg på at Frida (valpen) skal komme hjem... mamma er å¨henter henne med fly... gleder meg utrolig masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 1. januar 2008 Forfatter #11 Del Skrevet 1. januar 2008 ja da var det 1. januar da... Nyttårsfaten med den nye valpen gikk som en drøm... hun sov gjennom altsammen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #12 Del Skrevet 2. januar 2008 bare 1 fridag igjen så begynner skolen... jeg skjønner ikke helt hva som er vitsen i å begynne på skolen på en fredag, kunne jo venta til mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #13 Del Skrevet 7. januar 2008 i dag har det lille gullet mitt gått i bånd for første gang i en gågate nå på mårran... lite folk og masse lyder... spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #14 Del Skrevet 11. januar 2008 da fikk jeg ny spansk lærer da og vi flyttet spansk timen på fredag til mandag, så nå slutter jeg halv 12 hver eneste fredag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #15 Del Skrevet 11. januar 2008 endelig helg for meg... gleder meg til å se kjæresten min igjen, og så skal vi jo på shopping med to vennepar av oss på lørdag... må jo benytte meg av salget når jeg har gavekort på 1000 kr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #16 Del Skrevet 23. januar 2008 Bare 17 dager tilbursdagen min... gleder meg... Skal ha en skikkelig fest den 16. for kjæresten min har bursdag i februar han å, så vi feirer sammen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 23. januar 2008 #17 Del Skrevet 23. januar 2008 Bare innom og leser litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #18 Del Skrevet 28. januar 2008 så koselig... i dag er det skole igjen da... savner helga... skulle egentlig ønske at det skjedde no mer spennende om dagene... det blir så lite å skrive om, men men... søstra mi har hvertfall bursdag i dag... og jeg har en norsk stil å skrive ferdig til i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 28. januar 2008 #19 Del Skrevet 28. januar 2008 Trenger jo ikke alltid være så spennende Er jo bare å skrive om hva som helst. Tror ikke jeg heller har et så veldig spennende liv, men morsomt å skrive uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #20 Del Skrevet 28. januar 2008 Det er sant... men nå er det snart kake... nam nam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå