lolita90 Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #61 Del Skrevet 3. mars 2008 jepp... noen fine svarte sko til 350 kr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 3. mars 2008 #62 Del Skrevet 3. mars 2008 Er alltid gøy å kjøpe seg noe nytt, når man har penger til det Merker at jeg gleder meg til lønning allerede, selv om jeg egentlig nettopp har fått (den bare forsvant, skjønner ikke i det hele tatt hvordan pengene bare flyger avsted :gjeiper: ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
No Shorty Skrevet 5. mars 2008 #63 Del Skrevet 5. mars 2008 Hei Lolita90! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #64 Del Skrevet 6. mars 2008 ikke lenge til helga nå nei... sitter på skolen å skriver om en miljørapport... kjedelig men det må gjøres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #65 Del Skrevet 7. mars 2008 ah.... slutter kl halv 12 i dag ja... deilig... gleder meg til i mårra, for da kommer kjæresten min til meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #66 Del Skrevet 10. mars 2008 ikke mange dager igjen til ferie nå... og den lille hunden min er på besøk noen dager også... så har det helt topp... tenkte jeg skulle se litt på en serie nå... så da skriver jeg mer senere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #67 Del Skrevet 10. mars 2008 hvor vanskelig er det egentlig å legge en bror på 5 år!?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 11. mars 2008 #68 Del Skrevet 11. mars 2008 Det virker som om det kan være kjempe vanskelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #69 Del Skrevet 11. mars 2008 ja...enkelte ganger er det det ja... da mangler han bare røde horn og hale så er han satan selv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #70 Del Skrevet 12. mars 2008 da var det onsdag da... og halveis til ferie... hehe skal ta bussen til der kjæresten min går på skole på fredag og være hos han halve ferien, så reiser vi hjem til meg... Gleder meg masse til å se han igjen.... :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #71 Del Skrevet 14. mars 2008 endelig har dagen kommet.... i dag ser jeg minsin igjen er så glad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #72 Del Skrevet 26. mars 2008 ja da var jeg her igjen etter en lang og deilig ferie... har øvelseskjørt 3 ganger i løpet av ferien... har til og med kjørt på hovedveien for første gang... nå har jeg hatt prøve og sitter å venter på bussen hjem... har hodepine men den blir nok borte i løpet av kvelden forhåpentligvis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 2. april 2008 Forfatter #73 Del Skrevet 2. april 2008 i dag skal jeg ha min første time med kjørelærer... det går sikkert bra.... bare hold dere unna veiene for kanskje dere møter på meg... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurela Skrevet 2. april 2008 #74 Del Skrevet 2. april 2008 i dag skal jeg ha min første time med kjørelærer... det går sikkert bra.... bare hold dere unna veiene for kanskje dere møter på meg... hehe Hvordan gikk kjøretimen da? Husker min første, full panikk :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 3. april 2008 Forfatter #75 Del Skrevet 3. april 2008 det gikk supert, og kjørelærern sa jeg var kjempe flink... og siden han vet hvem foreldrene mine er, så sa han at jeg skulle hilse dem å si at dem hadde vært flinke å vist med ting på den riktige måten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 3. april 2008 Forfatter #76 Del Skrevet 3. april 2008 uff... hodepine.... den har kommet og gått ganske ofte disse dagene... men i mårra blir en fin dag... slutter på skolen kl 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 4. april 2008 Forfatter #77 Del Skrevet 4. april 2008 da var det endelig fredag igjen, og jeg har levert den enormt store oppgaven... jeg er ferdig på skolen kl 10 og da skal jeg hjem til mormor og slappe av litt til søstra mi slutter kl 11... så drar jeg til Halden og shopper litt klær til sommern... trenger en ny bikini, og en sommerkjole kanskje.. får se hva jeg finner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 7. april 2008 #78 Del Skrevet 7. april 2008 Fant du deg noe nye sommerklær? Så forresten i en annen tråd at du tenkte på å spørre kjæresten din om han ville forlove seg. Hvordan gikk det? Ble det noe av? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurela Skrevet 7. april 2008 #79 Del Skrevet 7. april 2008 Fant du deg noe nye sommerklær? Så forresten i en annen tråd at du tenkte på å spørre kjæresten din om han ville forlove seg. Hvordan gikk det? Ble det noe av? Ja, det lurer jeg også på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 9. april 2008 Forfatter #80 Del Skrevet 9. april 2008 på en måte ble det no av... han sa ja, men ville ikke ha ringer ennå, og vi ble enige om å droppe ringene så lenge... jeg føler at jeg ikke må ha ringer for å være forlovet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå