Småkjekset Skrevet 11. april 2008 #81 Del Skrevet 11. april 2008 Gratulerer så mye da Jeg synes heller ikke at man trenger å ha ringer for å være forlovet. Uavhengig av ringer, man man bestemt eg for å forlove seg, så er man forlovet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 18. april 2008 Forfatter #82 Del Skrevet 18. april 2008 ja da sitter jeg hjemme hos kjæresten min da... han vasker badet akkurat nå, så da slår jeg ihjel litt tid her hos dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 21. april 2008 Forfatter #83 Del Skrevet 21. april 2008 I går malte jeg noen nye panelgreier på huset og kjæresten min vasket bilen sin i det nydelige solskinnet.... nå sitter jeg på skolenm og savner han så mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 23. april 2008 Forfatter #84 Del Skrevet 23. april 2008 så deilig med fri i mårra, og da skal je og ei venninne jeg ikke har sett på ett par år møtes å gå å titte og shoppe litt... kanskje jeg finner noe nytt til festen i helga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 25. april 2008 Forfatter #85 Del Skrevet 25. april 2008 er hos gutten min, og i dag har vi begynt å feste på all pynten på russebuksa hans.. hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 25. april 2008 #86 Del Skrevet 25. april 2008 Å russetiden er så gøy!! Savner min jeg - selv om det bare er ett år siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 26. april 2008 Forfatter #87 Del Skrevet 26. april 2008 vi tok resten av merkene i dag, og sitter å vurderer om vi skal presse plass til noen merker til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 26. april 2008 #88 Del Skrevet 26. april 2008 Når man tro det ikke er mer plass, så er det alikevel mulig å presse inn noen merker Hvilken farge russ er han? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 28. april 2008 Forfatter #89 Del Skrevet 28. april 2008 svart.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #90 Del Skrevet 7. mai 2008 da er vi midt i uka igjen...(hvertfall i skoleuka) skal i konf til lillebroren til kjæresten min i helga, og aner ikke hva jeg skal ha på meg.. kan jeg ha på meg svart?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #91 Del Skrevet 2. juni 2008 lenge siden jeg har skrevet her nå da... men det har skjedd mye siden sist... valpen min på 6,5 mnd har blitt angrepet av en amstaff, men det gikk heldigvis bra, ingen åpne sår men bare litt oppskrapet i huden under pelsen... Det er sol og sommer, og jeg gleder meg til å komme hjem å legge meg i sola noen minutter før jeg skal spise middag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #92 Del Skrevet 9. juni 2008 Sol og pent vær... hadde grillfest i helga, og det var kos... begynner å bli brun også og det er deilig, da slipper jeg hvertfall å vise meg fram på stranda helt bleik... gleder meg til ferien... må til legen i mårra for å søke meg inn på DPS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 11. juni 2008 #93 Del Skrevet 11. juni 2008 Hvilken rase er valpen din? Og hva er DPS? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #94 Del Skrevet 12. juni 2008 DPS= Distrikt psykisk senter valpen er en Dansk Svensk Gårdshund Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 26. august 2008 Forfatter #95 Del Skrevet 26. august 2008 da er jeg tilbake etter en laang og fin sommer til å tenke over ting... kjæresten min har flyttet inn, og vi stortrives sammen... kom inn på DPS og i løpet av sommern har jeg fått to små kattunger inn i huset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flYflax Skrevet 26. august 2008 #96 Del Skrevet 26. august 2008 Jeg begynner å lure på om jeg "kjenner" deg jeg... Ihvertfall møtt deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 27. august 2008 Forfatter #97 Del Skrevet 27. august 2008 spennende... send meg en PM da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 27. august 2008 Forfatter #98 Del Skrevet 27. august 2008 hvertfall så har jeg og kjæresten min 2 års dag i mårra, og etter skolen skal jeg dra å kjøpe to roser før jeg tar bussen hjem... jeg er så forelska i kjæresten min :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 28. august 2008 Forfatter #99 Del Skrevet 28. august 2008 jeg og kjæresten min har 2 års dag jeg våknet opp og så inn i de vakreste øyne som finnes, og så planter han et kyss på munnen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flYflax Skrevet 28. august 2008 #100 Del Skrevet 28. august 2008 Herlig når det er sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå