Gå til innhold

Min dagbok

lolita90

Anbefalte innlegg

dette er da min første dagbok...

gleder meg masse til valpen min kommer hjem til meg...

får henne den 27. des... :rødme:

håper bare det går bra med henne og den hunden jeg har nå...

har handlet litt julegaver i fritimene mine på skolen i dag... måtte jo handle tyggebein til julegave til hunden min... skal knyte røde bånd på dem å gi de til han på julaften...

skal på mørkekjøring i dag også... og så sover jeg mest sannsynlig hos mormor og morfar til i morgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I helga har jeg fått handlet det meste av julagaver... har noen igjen men det går fort... må også få handlet bursdagsgave til lillebroren min som har bursdag den 21. des....

bare 2 dager igjen av skolen :danse::danse:

ØNSKER DERE ALLE EN GOD JUL FRA LOLITA :tre::kalle::tree:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitter nå på skolen og kjeder meg... vil vel helst være hjemme å pakke inn gaver eller øvelseskjøre... men men... bare 1 dag igjen etter denne da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

usj....

så utroløig dritt å få en spansk lærer som er sjukmeldt, og skolen har hvertfall ikke råd til å leie en vikar... har ikke hatt en eneste spansktime siden begynnelsen på november jeg :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei hei igjen....

aww... endelig ferdig med alee julegavene for i år... det var deilig det....

og gleder meg til valpen kommer... usj...tiden går så sakte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja da var det 1. januar da...

Nyttårsfaten med den nye valpen gikk som en drøm... hun sov gjennom altsammen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare 1 fridag igjen så begynner skolen... jeg skjønner ikke helt hva som er vitsen i å begynne på skolen på en fredag, kunne jo venta til mandag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dag har det lille gullet mitt gått i bånd for første gang i en gågate nå på mårran... lite folk og masse lyder... spennende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

da fikk jeg ny spansk lærer da :)

og vi flyttet spansk timen på fredag til mandag, så nå slutter jeg halv 12 hver eneste fredag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

endelig helg for meg... gleder meg til å se kjæresten min igjen, og så skal vi jo på shopping med to vennepar av oss på lørdag...

må jo benytte meg av salget når jeg har gavekort på 1000 kr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Bare 17 dager tilbursdagen min... gleder meg...

Skal ha en skikkelig fest den 16. for kjæresten min har bursdag i februar han å, så vi feirer sammen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

så koselig...

i dag er det skole igjen da... savner helga... skulle egentlig ønske at det skjedde no mer spennende om dagene... det blir så lite å skrive om, men men...

søstra mi har hvertfall bursdag i dag... og jeg har en norsk stil å skrive ferdig til i morgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger jo ikke alltid være så spennende :) Er jo bare å skrive om hva som helst. Tror ikke jeg heller har et så veldig spennende liv, men morsomt å skrive uansett ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...