Gå til innhold

Hva skal man gjøre på en fridag?:)


Gjest Gjesta

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta

Nå er jeg lei. Dt er kjempefint vær ute og jeg og sambo sitter bare foran dataen og gnomer..

Og ikke kan jeg finne på noe og gjøre heller..

HVa gjør dere andre på fridager med fint vær sammen med deres bedre halvdeler..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har solpauser inne foran pc-en. Stort sett sitter jeg så lettkledd som mulig på balkongen og leser påskekrim og drikker cider, men kroppen er på "vinter/vår" enda, så det blir litt varmt. Da kryper jeg inn på arbeidsrommet til pc-en. Eller vasker opp og rydder etter påskeselskap for 10 i går. Men oppvaksen går ingen vei (dessverre) så det blir litt om gangen - ut på balkongen, svette litt, og inn på pc-en, ut på balkongen, svette mye, vaske opp - osv osv osv :briller: Deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Ja, kan ikke si at jeg IKKE surrer litt her inne på internett. Spilte Hjerter på start.no., er her litt og ser i blant. Men har jobbet kreativt i tre timer. Dusja, sittet på verandaen i to omganger, gått en liiiiten tur med den liiiille hunden (skal etterpå også.) og satt oppvasken i bløt...

Skal jobbe mer på pcen. Er litt sånn disig ute, men varmt ute.

Skjer ikke så mye spennende i dag, men slapper av og nyter å pusle med ting og tang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jeg skulle gjerne vært ute å gått i skogen, det elsker jeg, spesielt nå som det er så fint vær. Men deseverre ligger jeg med influensa, så da må jeg ligge. Gå ut og nyt været da vel. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Jeg er hjemme alene idag, og jeg har holdt på med hagearbeid. Det er jo noe som er VELDIG mye morsommere når man er to...

Hadde min kjære vært hjemme hadde vi antagelig vært ute og gått en tur i ettermiddag - det er jo deilig på en så flott dag som denne, ikke sant?

Kom dere ut i sola mens den ennå er oppe er mitt tips...Sett deg i armkroken hans, ute i sola, og bare nyyyt våren og hverandre!

Ha en fin kveld! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mere Te

I dag har jeg og familien (dvs to barn og svigermor...) gått lang tur, matet en katt og lånt en tilhenger. Så har vi jobbet ute: han har fylt tilhengeren med skrot og rot fra boder, jeg har plantet stemorsblomster og sådd blomster, svigermor har pyntet i bedd og barna har mast/hjulpet til. Så har vi spist deilig middag og nå er de alle dratt på besøk, bortsett fra meg!!! Så nå koooser jeg meg alene hjemme med Kvinneguiden!! Deilig!!!! :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fått tid til myyyye i dag jeg.

Har beiset masse lister, malt en hel vegg på kjøkkenet, vært ute i sola og spist solskinnsboller, lekt med hunden osv. Så har jeg små pauser på KG. De blir ikke lange, for der jo sååå stille her.

Snart skal jeg ned og male mer. Ikke lett å komme til med penselen inntil listene uten å søle... og jeg må bakom dem liksom, ellers blir det en tynn blå strek der.

Etterpå skal vi spise god mat (kyllingfilet og biff) og se Big Brother.. får med meg torsdagssendingen, selv om jeg ikke følger med fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg har gips så er jeg ikke så mye på farten, men en god bok på terrassen er kjempe fint nå. også kan jeg ta litt små pauser fra sola inne, for det kan jo trengs. blir 30 grader der ute.

kjenner jeg får sikkelig lyst til og grille, men er alene og har verken grill eller grillmat så det blir det ikke noe av. tror jeg skal ta med middagen ut da.

men det er ikke så lett og finne på noe da. men det går jo ann og bare slappe av ute, istede for og gjøre ingenting inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

hehehe..softis med sjokolade tilogmed!

du var optatt med og male da vettu!

og se bigbrother..blir lite is av det :)

komem deg ut litt isteden vettø..*sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Egentlig skulle vi vært reist på Landstedet nå, men ymse planer hos diverse familiemedlemmer har gjort at dette er blitt utsatt. Satser på at vi reiser i dag.

Litt deilig egentlig med noen slappe dager hjemme, på Landstedet venter malerkost og arbeidsbukse :ler:

Enn så lenge er jeg å finne på terrassen :briller: slik!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en nydelig påske dere.... :D

Masse man kan finne på i dette fine været- Hmmm.. her er det VI har gjort så langt og skal videre: Gått turer, sett på alle fine husene rundt omkring, og rare naboer.

Sittet på altanen med bøker/ blader- hver sin pus på hver sitt fang, en cider/ øl/ brus og solt oss. Nytt hverandres selskap.

Vært på båttur

Grilla på en holme

Spist middag ute med svigers

Sykla ned på kaia å kjøpt SOFTIS ( jada, is må man ha.. nam nam, med halve jordbær og halve sjokolade... *vann i munnen*

Nå står vi snart på farten til å dra til landstedet vårt/ gården vår- å møte pappa og familien som dro opp for noen dager siden. De er på fjellet, så sambo og jeg skal gå å tusle rundt der langs elven, å sitte i solveggen å nyte livet...

For MEG er påske AVSLAPPING og kos.. Masse kos.. Så det skal bli koselig videre.. '

I kveld blir det påskekrim, godteri og yatzy kjenner jeg min yatzy-elskende- pappa rett.. :ler:

Ha en FORTSATT flott påske... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehehe..softis med sjokolade tilogmed!

du var optatt med og male da vettu!

og se bigbrother..blir lite is av det :)

komem deg ut litt isteden vettø..*sukk*

Jeg VAR jo ute i går jo.. MASSE!

Men desverre selger de ikke is på verandaen min :x .

Men i dag skal vi kjøre en tur og stoppe på Mövenpick og kjøpe jumbo-dumbo-kjempe-is.

Har bestemt oss for å bremse litt på jobbinga i dag. Sambo liker ikke at jeg blir så sur og grinete (Wonder why!).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går kjørte vi tur. Blandt annet opp til Holmenkollen og gikk litt der og så på folk som satt og kosa seg i sola.

I dag gikk vi tur. Kjøpte oss is og rusla til Frognerparken og var der en stund.

I morgen skal vi på hytta til svigers og spise påskemiddag sammen med dem.

På kveldene koser vi oss med film og påskegodis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Hah..idag har jeg vært besøkt mormor..og jeg og katten har gått tur ..(han er redd for fugler så det var ike helt uproblematisk) også har jeg raka og herja i hagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Hulderjenta

Er så heldig å ha påskefri!! Fire hele dager PÅ RAD!! Yohooo! (Jobber turnus, så jeg har grunn til å juble...) Han har også påskeferie, så vi nyter å ha fri. Men vi er heller ikke så veldig flinke å finne på så mye spennende.. men litt har det blitt! I dag har vi vært ute og håndvakset bilen, skrubbet til og med felgene helt rene... Nå skinner bilen!

I går var vi på sykkeltur! Tok ut syklene for første gang i år og syklet ut til en badestrand et stykke herfra. La oss i gresset i solskinnet, bare pratet og flørtet. Det var herlig! :kyss:

Dagen før var vi på fisketur.. Dvs han fisket mens jeg satt i solen og leste bok...

Ellers er vi noen skikkelige sofagriser, glad i TV og andre inne-aktiviteter. :kgblunk:

Men vi prøver å være litt ute i solen! :briller: Det er jo full sommer her selv om det bare er 18. april.. Og det må jo nytes!

God påske videre alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Okei... rettelse... Det er selvfølgelig 19. april i dag...

Sånn går det når man har langfri og går surr i dagene.... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Vi har ikke hage som kan ryddes i. Vi har ikke kjøkken det skal gjøres noe med heller (hele leiligheta var nyoppusset da vi flytta inn for 1/2 år siden. Huseier sa vi godt kunne male soverommet om vi ville, men resten hadde han nettopp malt og ville ikke at vi skulle gjøre noe med (da jeg liker fargen på soverommet langt bedre enn stua så maler jeg slett ikke soverommet....)

Vi sturer litt forran tv'n. Vi kjøper is og vandrer i byen. Vi skal putte to balonger og en liten papirlapp i 4000 små plastposer som vi har kjøpt i dag, og lime disse opp, en pose på hver stol (jepp, supporterting til fotballkamp ja...)

Eller så blir det tv-titting, pc-dilling, turer i fineværet om det holder seg. Meget stor fare for flere is (spist 3 på 2 dager nå, deilig det) Mulig det blir litt vårrengjøring av bad/soverom eller noe slikt, om energien strekker til. Late dager er deilige de :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Kankje det er bare jeg som er hyper da.

Imorra tenkte jeg at jeg skulle stå på rollerblades... og rake mer og ordne bed og slikt...også er det min oppvaskuke...samt spise middag hos mamma og pappa,,

Nå sitter jeg foran maskinen med en drink..

Hørte jeg noen si NERD !:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...