Gå til innhold

Hvem Vinner Idol 2007 ?

Gjest BjørnJohanFan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Håper Glenn vinner. Han synger uten tvil best!

Selv om det er ett eller annet ved han, virker litt hoven på en måte. Men han er tydeligvis veldig nervøs!

Fler enn meg som fikk inntrykk av at han ikke var OVERhenrykt over finalesangen? Typ: "Joda.. den er fin den.."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silmarill
Fler enn meg som fikk inntrykk av at han ikke var OVERhenrykt over finalesangen? Typ: "Joda.. den er fin den.."

Likte ikke sangen selv jeg da men!

Det er klasseforskjell mellom Bjørn Johan og Glenn syntes jeg, og finalesangen var ikke fin da BJ sang den, men ble mye finere da Glenn sang den!

Nå jubler vi i heimen for Idol Glenn :juhu:

Herfra hos oss fikk han minst 30 stemmer (hadde besøk da)

Husker da det var audition og Glenn prøvde seg for første gang, da sa idoldommer Asbjørn: "du går videre til Oslo, jeg kaller deg allerede for Idol Glenn"

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_gjest_*

Bjørn johan hadde fortjent bedre å vinne . Glenn er altfor gammel. Og nå kan uansett Bjørn Johan bli mer populær enn Glenn! Andreplassen er som regel det utenom Kurt !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bjørn johan hadde fortjent bedre å vinne . Glenn er altfor gammel. Og nå kan uansett Bjørn Johan bli mer populær enn Glenn! Andreplassen er som regel det utenom Kurt !

For gammal? Hvorfor det? Jeg synes det er bra at Glenn vant nå etter at de hevet aldersgrensen oppover på Idol.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For gammal? Hvorfor det? Jeg synes det er bra at Glenn vant nå etter at de hevet aldersgrensen oppover på Idol.....

Meningen med Idol er jo at unge talenter skal få en sjanse i rampelyset, ikke at oldinger på over 30 med sceneerfaring fra barer skal vinne.

Glenn er jo glemt allerde. Hvor mange tenkte på ham i julen? Ikke jeg.

Bjørn Johan kommer nok også til å bli glemt. I det hele tatt var Idol 2007 ganske skuffende. I begynnelsen virket det som om nivået skulle bli kjempehøyt, men så ble det ganske kjapt middelmådig. Synd, men jeg tror nok aldri vi får en ny Kurt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meningen med Idol er jo at unge talenter skal få en sjanse i rampelyset, ikke at oldinger på over 30 med sceneerfaring fra barer skal vinne.

Glenn er jo glemt allerde. Hvor mange tenkte på ham i julen? Ikke jeg.

Bjørn Johan kommer nok også til å bli glemt. I det hele tatt var Idol 2007 ganske skuffende. I begynnelsen virket det som om nivået skulle bli kjempehøyt, men så ble det ganske kjapt middelmådig. Synd, men jeg tror nok aldri vi får en ny Kurt.

Jeg tviler det er meningne av den enkle grunn at de hevet aldersgrensen....

Mulig du ikke liker stemmen til Glenn, men det er ingen grunn til å si at han ikke fortjente å vinne fordi han var for gammal. Argumentasjonen din faller i fisk.

Dersom folk på 30 er "oldinger" for deg, så må jo du være en 14is du da? Da forstår jeg at du ville at B.J. skulle vinne.

PS: Jeg har både hørt og tenkt på Glenn i julen. Gleder meg til å kjøpe plata hans!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tviler det er meningne av den enkle grunn at de hevet aldersgrensen....

Mulig du ikke liker stemmen til Glenn, men det er ingen grunn til å si at han ikke fortjente å vinne fordi han var for gammal. Argumentasjonen din faller i fisk.

Dersom folk på 30 er "oldinger" for deg, så må jo du være en 14is du da? Da forstår jeg at du ville at B.J. skulle vinne.

PS: Jeg har både hørt og tenkt på Glenn i julen. Gleder meg til å kjøpe plata hans!

Hehe, neida, det med alderen var litt vennlig erting. Men jeg synes Idol burde være forbeholdt litt yngre sangere med mindre erfaring. Maria Haukås Storeng, Åste, Glenn osv hører ikke helt hjemme i dette programmet synes jeg.

Når det gjelder Glenn så er det ikke det at han ikke kan synge, for det kan han utvilsomt. Men han skiller seg så lite ut. Man har hørt det før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...