Gå til innhold

Hvem Vinner Idol 2007 ?


Fremhevede innlegg

Gjest lissi32
Skrevet

Bjørn Johan hadde 60 000 av stemmene sist. Glenn og KR hadde 160 000 tilsammen.

Vet ikke helt hvor godt ann BJ ligger, men jeg syns alle tre er verdige vinnere. :O)

Klarer ikke å bli enig med meg selv hvem jeg heier på:O)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Siden han hadde så lite stemmer sist , skjønner fansen at de må stemme mer på han ! Han må bare videre.. vist ikke så..... GRINER JEG.

Skrevet

håper at glenn vinner. han er den med den beste stemmen. så jeg håper dere alle stemmer på han.

Skrevet

Kjedelige alle tre. Jeg tror Bjørn Johan vinner fordi det er flest som er forelsket i ham.

Skrevet (endret)

Jeg håper Glenn vinner, men tror BJ stikker av med serien pga. stemmene til alle jentungene.

Endret av Advena
Skrevet

Jeg håper også Bjørn Johan vinner. Har likt stemmen hans helt fra starten.

Kim Rune synes jeg er litt småkvalm jeg... De faktene hans takler jeg bare ikke.

Skrevet
håper at glenn vinner. han er den med den beste stemmen. så jeg håper dere alle stemmer på han.

Alle bør stemme på Bjørn Johan .... !

Skrevet
Jeg håper Glenn vinner, men er BJ stikker av med serien pga. stemmene til alle jentungene.

Det er jo standardkommentaren her inne når det gjelder Bjørn Johan da - at han liksom går videre på grunn av fjortisene. Nesten alle jeg kjenner heier på ham, og det er snakk om alt fra ti år gamle gutter, bestemødre og voksne menn! :) Så han går faktisk videre fordi han er dritflink!

Skrevet
Det er jo standardkommentaren her inne når det gjelder Bjørn Johan da - at han liksom går videre på grunn av fjortisene. Nesten alle jeg kjenner heier på ham, og det er snakk om alt fra ti år gamle gutter, bestemødre og voksne menn! :) Så han går faktisk videre fordi han er dritflink!

Smak og behag, antar jeg.

Skrevet

Jeg håper på Glenn, men jeg tror det blir Bjørn Johan.

Skrevet
Det er jo standardkommentaren her inne når det gjelder Bjørn Johan da - at han liksom går videre på grunn av fjortisene. Nesten alle jeg kjenner heier på ham, og det er snakk om alt fra ti år gamle gutter, bestemødre og voksne menn! :) Så han går faktisk videre fordi han er dritflink!

Han er flink! Men det er fjortisjenter som stemmer.

Skrevet
Du mener drit er noe positivt og bra?

Det er et uttrykk, lille venn :)

Skrevet

Jeg vet ikke jeg. Er ikke helt enig med meg selv. Jeg synes Kim Rune har den beste stemmen, men er enig med de som sier at han har for mange "fakter". Såklart er det bra med selvtillit, men han blir litt for mye for meg til tider. Men jeg tror han blir bra på plate!

Glenn blir litt for kjedelig for meg. Mannen heier veldig på ham, men han er rett og slett for innkjørt. Han er behagelig å høre på, ja, men jeg synes han passer mye bedre på en pub eller noe. Han er ikke noe idol for meg.

Bjørn Johan har en helt ok stemme, jeg er imponert over utviklinga hans. Og han er jo så ung. Jeg tror kanskje han stikker av med seieren. Joda, på grunn av at han er den peneste for fjortisene, men også fordi han er veldig flink. Gutten har talent :)

Skrevet

Jæi trur atte Kurt vinner i år åsså asså.

:lur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...