*Mina* Skrevet 14. desember 2007 #61 Del Skrevet 14. desember 2007 Stem På Bjørn Johan !!!!!Han fortjener finaleplass! og jeg stemmer på han nå. Og skal stemme mye.. HAn Vinner! Jeg håper det så inderlig. Jeg også håper han vinner, for da slipper Glenn å komme med en haste cd Og nr to gjør det som regel bedre enn nr en, foruten Kurt. Så stem i vei, for jeg håper virkelig Bjørn Johan vinner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vilja :-) Skrevet 14. desember 2007 #62 Del Skrevet 14. desember 2007 Jeg tror Glenn kan "ta en Kurt", og en eventuell haste-plate trenger ikke nødvendigvis gjøre det verre for Glenn å etablere seg enn det var for Kurt. Dessuten er Glenns seier i Idol et bra signal til alle de 25+ folka der ute om at popbransjen også er deres arena, ikke bare 17-åringenes. Kan gjøre det mer inspirerende for mange av de som er ferdig med tenårene å søke seg til neste Idol-sesong. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2007 #63 Del Skrevet 14. desember 2007 Jeg tror Glenn kan "ta en Kurt", og en eventuell haste-plate trenger ikke nødvendigvis gjøre det verre for Glenn å etablere seg enn det var for Kurt. Du mener ikke seriøst at Glenn har en stemme som er i nærheten av Kurts? Det sier sitt at jeg alltid blir sittende og lese avisen mens han synger. Kurt derimot har en nydelig stemme som man blir trollbundet av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeeCee Skrevet 15. desember 2007 #64 Del Skrevet 15. desember 2007 G L E N N kommer aldri til å bli en ny Kjartan. Kjartan er en selvgod liten tass som alltid har hatt et stort ego. Det eneste han har klart å gjøre pop er en Viking supportersang, og den er jo (selvsagt) bare pop i Stavanger. Kjartan har en helt ordinær stemme og burde aldri vunnet idol i det hele tatt! Glenn derimot har en fantastisk stemme med vidt spenn og med en utrolig særegenhet. Noe man ser hos mange store stjerner. Han begynner å få selvtillitt som artist, men er fortsatt ydmyk. Han er sjarmerende i sin framtoning, og på scenen har han publikumstekke og kan lage show. B.J. har en fin stemme, men vi har allerede hørt den stemmen tusen ganger før... gjennom alle boybandene rundtom i verden. Ingenting ordinært med hans stemme. Han er keitete på scenen og har ikke publikumstekke foruten at folk synes han er søt og uskyldig. Dette kan selvfølgelig endre seg i takt med at han vinner og får mer erfaring med live opptredener. Kim Rune røk ut, så han gidder jeg ikke kommentere engang bortsett fra at han gjorde en fantastisk O'Helga natt sist fredag! Jeg stemmer på G L E N N ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2007 #65 Del Skrevet 15. desember 2007 Syntes Glenn blir slitsom i lengden. han har ikke særlig original stemme heller, kjedelig, kjedelig. BJ er veldig søt og synger fint, ikke mer enn det. Håper likevel BJ vinner, Glenn har stort nok ego fra før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2007 #66 Del Skrevet 15. desember 2007 Glenn derimot har en fantastisk stemme med vidt spenn og med en utrolig særegenhet. Noe man ser hos mange store stjerner. Han begynner å få selvtillitt som artist, men er fortsatt ydmyk. Han er sjarmerende i sin framtoning, og på scenen har han publikumstekke og kan lage show. Jeg tror ikke vi kan se på samme program. Glenn er en typisk Kjartan-artist; kjedelig, anonym og vi har sett det før tusen ganger. Han er sikkert hyggelig og blid, men det hjelper så lite på interessefaktoren. Egentlig tror jeg årets vinner kommer til å bli glemt ganske fort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki1971 Skrevet 15. desember 2007 #67 Del Skrevet 15. desember 2007 Håpet egentlig på Kim Rune, men siden han gikk ut, så heier jeg på Glenn. Jeg synes BJ er dønn kjedelig i grunn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrizzleSizzle Skrevet 15. desember 2007 #68 Del Skrevet 15. desember 2007 Tipper det blir uavgjort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipanpiken Skrevet 15. desember 2007 #69 Del Skrevet 15. desember 2007 Glenn derimot har en fantastisk stemme med vidt spenn og med en utrolig særegenhet. Noe man ser hos mange store stjerner. Han begynner å få selvtillitt som artist, men er fortsatt ydmyk. Han er sjarmerende i sin framtoning, og på scenen har han publikumstekke og kan lage show. Jeg ser faktisk ikke noe av det Han virker absolutt som en hyggelig fyr, men totalt sjarmløs. Og stemmen hans hadde jeg ikke kjent igjen hvis jeg hørte den på radio. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2007 #70 Del Skrevet 15. desember 2007 Og stemmen hans hadde jeg ikke kjent igjen hvis jeg hørte den på radio. Er det alltid positivt å kjenne igjen stemmen med en gang? Nevner bare Amy Winehouse, Rhianna, Maria Mena og James Blunt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tulipa Skrevet 15. desember 2007 #71 Del Skrevet 15. desember 2007 Er det alltid positivt å kjenne igjen stemmen med en gang? Nevner bare Amy Winehouse, Rhianna, Maria Mena og James Blunt.. Jeg har muligens veldig rar musikksmak for jeg liker både James Blunt og Amy Winehouse .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipanpiken Skrevet 15. desember 2007 #72 Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) Er det alltid positivt å kjenne igjen stemmen med en gang? Nevner bare Amy Winehouse, Rhianna, Maria Mena og James Blunt.. Jeg er ikke spesielt fan av noen av artistene, men ser ikke hva som er galt med dem? Selvfølgelig er det unntak, men det pleier å være litt kjedelig å høre på en hvilken som helst mannestemme som ikke har noe spesielt ved seg, og som ikke skiller seg ut fra mengden av artister. Jeg har hørt folk som kan treffe tonen før, så det er ikke like spennende lengre Endret 15. desember 2007 av Maddemor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 15. desember 2007 #73 Del Skrevet 15. desember 2007 Men Bjørn Johan er 17 og glenn er oppi 30 årene. Så det kan hende mange av de som stemte på Kim Rune nå stemmer på Bjørn Johan . Og nesten alle jentene stemmer på Bjørn Johan da : Jeg tror og håper at han vinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vilja :-) Skrevet 15. desember 2007 #74 Del Skrevet 15. desember 2007 Du mener ikke seriøst at Glenn har en stemme som er i nærheten av Kurts? Det sier sitt at jeg alltid blir sittende og lese avisen mens han synger. Kurt derimot har en nydelig stemme som man blir trollbundet av. Jeg synes Glenn har en bra stemme. Den trenger ikke være like bra som Kurts for at han skal ha stor suksess, vel? Smak og behag vettu. Kjenner de som synes Kurts stemme alltid har vært kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Borghild Skrevet 21. desember 2007 #75 Del Skrevet 21. desember 2007 Håper Glenn vinner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 21. desember 2007 #76 Del Skrevet 21. desember 2007 GLENN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monarabb Skrevet 21. desember 2007 #77 Del Skrevet 21. desember 2007 Glenn!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 21. desember 2007 #78 Del Skrevet 21. desember 2007 Eg heia jo som sagt på Kim Rune, men no er jo dessverre han ute av Idol. Skulle virkelig ønskja at det var Kim Rune og Glenn i finalen, og at Kim Rune hadde vunne. No får eg heller heia på Glenn, sidan Kim Rune er ute. Har nettopp høyrt på dei to første sangane i kveldens finale, og fekk igjen bekrefta at Bjørn Johan aldri burde ha vore i finalen. Glenn var klart best. Heia Glenn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cienna Skrevet 21. desember 2007 #79 Del Skrevet 21. desember 2007 Glenn har ufattelig herlig rust i stemmen...Som Brian Adams fan så er nok han min storfavoritt...Å sammenligen ham med Kjartan er som å sammenligne sjokolade og bæsj for det har samme farge Glenn kommer definitivt ikke til å forsvinne, så fremt at han får gode låter(!) Det er selvsagt ingen som kan måle seg med Kurt, for han er unik, men Glenn er det nærmeste jeg har sett frem til nå... Ali er kjempsøt og har en nydelig stemme, men jeg elsker stemmer med kraft og dybde og har Glenn Så stå på Glenn!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 21. desember 2007 #80 Del Skrevet 21. desember 2007 HEIA GLENN!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå