Aeriana Skrevet 13. desember 2007 #41 Del Skrevet 13. desember 2007 Jeg heier på Bjørn Johan og det har jeg gjort hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 13. desember 2007 #42 Del Skrevet 13. desember 2007 Jeg TROR Kim Rune vinner, men jeg HÅPER Bjørn Johan vinner. I finalen håper jeg å se BJ og Glenn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 13. desember 2007 #43 Del Skrevet 13. desember 2007 Jeg håper Bjørn Johan, men jeg tror Glenn.. huff, orker ikke enda en sånn Kjartan-kar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 13. desember 2007 #44 Del Skrevet 13. desember 2007 Glenn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eve Luna Skrevet 13. desember 2007 #45 Del Skrevet 13. desember 2007 Glenn vinner. Men jeg heier på Kim Rune. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2007 #46 Del Skrevet 13. desember 2007 Bjørn Johan bør vinne fordi han er flinkest og mest intelligent i uttrykkene. Han har også best sjanse i World Idol. Men dersom folket skal bestemme blir det muligens Glenn fordi han er gjennomsnittlig, passe folkelig og ikke skolert innen musikkuttrykk. Det norske folk liker jo gjerne slike. Resultatet blir at Norge havner langt ned på listen i World Idol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrizzleSizzle Skrevet 14. desember 2007 #47 Del Skrevet 14. desember 2007 Jæi trur atte Kurt vinner i år åsså asså. Du er inne på noe... :kaffe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 14. desember 2007 #48 Del Skrevet 14. desember 2007 I kveld skal jeg stemme masse: På GLENN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kathrne Skrevet 14. desember 2007 #49 Del Skrevet 14. desember 2007 Jeg synes alle var veldig flinke i kveld lissom jeg.. Heia alle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crash Skrevet 14. desember 2007 #50 Del Skrevet 14. desember 2007 Jeg håper Bjørn Johan vinner, eller Glenn.. Hun ene kordama var veldig... ivrig i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiesta Skrevet 14. desember 2007 #51 Del Skrevet 14. desember 2007 det må bare bli glenn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silmarill Skrevet 14. desember 2007 #52 Del Skrevet 14. desember 2007 Vi har stemt på Glenn, men alle var utrolig flinke i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 14. desember 2007 #53 Del Skrevet 14. desember 2007 Vi har stemt på Glenn, men alle var utrolig flinke i dag Stem På Bjørn Johan !!!!!Han fortjener finaleplass! og jeg stemmer på han nå. Og skal stemme mye.. HAn Vinner! Jeg håper det så inderlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vilje Skrevet 14. desember 2007 #54 Del Skrevet 14. desember 2007 bj's "true colors" var veldig bra idag da!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pimbila Skrevet 14. desember 2007 #55 Del Skrevet 14. desember 2007 Glenn heier jeg på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda-78 Skrevet 14. desember 2007 #56 Del Skrevet 14. desember 2007 Glenn, tror jeg. Bjørn Johan har jeg ikke sansen for, han eier jo ikke scenesjarm. Han synger vel greit, gjør seg sikkert på plate/radio, men har et kroppspråk som ikke ligner grisen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_kathrine_* Skrevet 14. desember 2007 #57 Del Skrevet 14. desember 2007 Det var synd at kim rune gikk ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona Skrevet 14. desember 2007 #58 Del Skrevet 14. desember 2007 Håper Glenn vinner, endelig gikk Kim Rune ut.. Jeg liker Bjørn Johan godt også, men han må bli mye mer sceneentusiastisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tulipa Skrevet 14. desember 2007 #59 Del Skrevet 14. desember 2007 Glenn, tror jeg. Bjørn Johan har jeg ikke sansen for, han eier jo ikke scenesjarm. Han synger vel greit, gjør seg sikkert på plate/radio, men har et kroppspråk som ikke ligner grisen. Han er ung, lang og tynn - da blir gutter lett keitete, men jeg synes han er utrolig sjarmerende og har en uhyre flott stemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murray Skrevet 14. desember 2007 #60 Del Skrevet 14. desember 2007 Bjørn Johan vinner. Trur eg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå