Gjest lissi32 Skrevet 9. desember 2007 #21 Del Skrevet 9. desember 2007 Bjørn Johan hadde 60 000 av stemmene sist. Glenn og KR hadde 160 000 tilsammen. Vet ikke helt hvor godt ann BJ ligger, men jeg syns alle tre er verdige vinnere. :O) Klarer ikke å bli enig med meg selv hvem jeg heier på:O) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 9. desember 2007 #22 Del Skrevet 9. desember 2007 Siden han hadde så lite stemmer sist , skjønner fansen at de må stemme mer på han ! Han må bare videre.. vist ikke så..... GRINER JEG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pimbila Skrevet 9. desember 2007 #23 Del Skrevet 9. desember 2007 Glenn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiesta Skrevet 10. desember 2007 #24 Del Skrevet 10. desember 2007 håper at glenn vinner. han er den med den beste stemmen. så jeg håper dere alle stemmer på han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrizzleSizzle Skrevet 10. desember 2007 #25 Del Skrevet 10. desember 2007 Kjedelige alle tre. Jeg tror Bjørn Johan vinner fordi det er flest som er forelsket i ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2007 #26 Del Skrevet 10. desember 2007 Benedikte vinner, hun er penest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Advena Skrevet 10. desember 2007 #27 Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) Jeg håper Glenn vinner, men tror BJ stikker av med serien pga. stemmene til alle jentungene. Endret 12. desember 2007 av Advena Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ritalina Skrevet 10. desember 2007 #28 Del Skrevet 10. desember 2007 Jeg håper også Bjørn Johan vinner. Har likt stemmen hans helt fra starten. Kim Rune synes jeg er litt småkvalm jeg... De faktene hans takler jeg bare ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjert Skrevet 10. desember 2007 #29 Del Skrevet 10. desember 2007 håper at glenn vinner. han er den med den beste stemmen. så jeg håper dere alle stemmer på han. Alle bør stemme på Bjørn Johan .... ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2007 #30 Del Skrevet 10. desember 2007 Jeg håper Glenn vinner, men er BJ stikker av med serien pga. stemmene til alle jentungene. Det er jo standardkommentaren her inne når det gjelder Bjørn Johan da - at han liksom går videre på grunn av fjortisene. Nesten alle jeg kjenner heier på ham, og det er snakk om alt fra ti år gamle gutter, bestemødre og voksne menn! Så han går faktisk videre fordi han er dritflink! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2007 #31 Del Skrevet 10. desember 2007 drit Du mener drit er noe positivt og bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Advena Skrevet 10. desember 2007 #32 Del Skrevet 10. desember 2007 Det er jo standardkommentaren her inne når det gjelder Bjørn Johan da - at han liksom går videre på grunn av fjortisene. Nesten alle jeg kjenner heier på ham, og det er snakk om alt fra ti år gamle gutter, bestemødre og voksne menn! Så han går faktisk videre fordi han er dritflink! Smak og behag, antar jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dolce Skrevet 12. desember 2007 #33 Del Skrevet 12. desember 2007 Jeg håper på Glenn, men jeg tror det blir Bjørn Johan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mj Skrevet 12. desember 2007 #34 Del Skrevet 12. desember 2007 GLENN GLENN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrizzleSizzle Skrevet 12. desember 2007 #35 Del Skrevet 12. desember 2007 Det er jo standardkommentaren her inne når det gjelder Bjørn Johan da - at han liksom går videre på grunn av fjortisene. Nesten alle jeg kjenner heier på ham, og det er snakk om alt fra ti år gamle gutter, bestemødre og voksne menn! Så han går faktisk videre fordi han er dritflink! Han er flink! Men det er fjortisjenter som stemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hoppla Skrevet 12. desember 2007 #36 Del Skrevet 12. desember 2007 Du mener drit er noe positivt og bra? Det er et uttrykk, lille venn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ski.glad Skrevet 12. desember 2007 #37 Del Skrevet 12. desember 2007 Bjørn Johan. Men de andre er flinke de og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 12. desember 2007 #38 Del Skrevet 12. desember 2007 Jeg vet ikke jeg. Er ikke helt enig med meg selv. Jeg synes Kim Rune har den beste stemmen, men er enig med de som sier at han har for mange "fakter". Såklart er det bra med selvtillit, men han blir litt for mye for meg til tider. Men jeg tror han blir bra på plate! Glenn blir litt for kjedelig for meg. Mannen heier veldig på ham, men han er rett og slett for innkjørt. Han er behagelig å høre på, ja, men jeg synes han passer mye bedre på en pub eller noe. Han er ikke noe idol for meg. Bjørn Johan har en helt ok stemme, jeg er imponert over utviklinga hans. Og han er jo så ung. Jeg tror kanskje han stikker av med seieren. Joda, på grunn av at han er den peneste for fjortisene, men også fordi han er veldig flink. Gutten har talent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerglede Skrevet 12. desember 2007 #39 Del Skrevet 12. desember 2007 heia kim rune Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meaty Skrevet 12. desember 2007 #40 Del Skrevet 12. desember 2007 Jæi trur atte Kurt vinner i år åsså asså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå