Gå til innhold

Hvem Vinner Idol 2007 ?

Gjest BjørnJohanFan

Anbefalte innlegg

Gjest BjørnJohanFan

Hvem tror dere vinner idol 2007 og hvem skal dere stemme på vist dere skal stemme ? Selv håper jeg Bjørn Johan og vil få flere til og stemme på han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke noen klar favoritt i år.....

Bare det ikke blir Kim Rune... Han har fin stemme, men han er så lite sjarmerende synes jeg. Han har så mange fakter.

Glenn har en tøff stemme og er vel den av de 3 som har scenetekke.

Bjørn Johan har en utrolig fin stemme og en søt gutt, men han gir ikke publikum så mye.

Men jeg setter en knapp på Bjørn Johan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror Bjørn Johan vinner. Men synes Kim Runes stemme er best. Han er også mer allsidig. Glenn er også flink, men kanskje mer "vanlig"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*

Bjørn Johan er definitivt den beste!!! Han har så myk og deilig og fin stemme.

Jeg skal stemme mye på han på fredag, og kommer han til filnalen skal jeg stemme hele kvelden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glenn, helt klart. Han kan synge og han oser av sjarm :jepp:

Sjarm er vel kanskje det siste adjektivet jeg ville brukt om Glenn. En mer glætt og ålesleip type skal du lete lenge etter.

Heia Bjørn Johan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjarm er vel kanskje det siste adjektivet jeg ville brukt om Glenn. En mer glætt og ålesleip type skal du lete lenge etter.

Heia Bjørn Johan!

:overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Audrey Horne

Heia Bjørn Johan!

Jeg synes også han er glatt og har en laber scenepersonlighet. Sånne typer finnes det på hundrevis av pianobarer og pub'er rundt omkring.

Både Kim Rune og Bjørn Johan har personlighet, men jeg liker Bjørn Johan best. Synes det er fascinerende at en så ung fyr har så mye musikalitet i seg.

Hvem som vinner er egentlig likegyldig for meg; jeg liker Idol på tv, men ikke på plate ;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror Bjørn Johan vinner. Men synes Kim Runes stemme er best. Han er også mer allsidig. Glenn er også flink, men kanskje mer "vanlig"?

Jeg tror ærlig talt at Kim Rune`s ego ikke har godt av å vinne Idol. De to andre har bena godt plantet på jorden og opptrer med ydmykhet og sjarm .. å joda, Glenn har massevis av sjarm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror ærlig talt at Kim Rune`s ego ikke har godt av å vinne Idol.

Enig. Han virker som en allerede erfaren Jan Werner og Kurt i ett. Det er nesten så dressen revner av ego.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest lissi32
Enig. Han virker som en allerede erfaren Jan Werner og Kurt i ett. Det er nesten så dressen revner av ego.

Det er ikke lett å være trygg på seg selv i dette landet :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg heiar på Kim Rune! Han har den beste stemma, og synger like bra, same kva han syng.

Glenn er også ganske flink, men eg likar ikkje Bjørn Johan. Veit ikkje heilt kvifor, men eg har berre ikkje sansen for han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...