Gå til innhold

Lux`s dagbok


Lux

Anbefalte innlegg

:bursdag::bursdag::bursdag:

Gratulerer med dagen, Lux!

Ute og feirer bursdag og spire?

Har tanter egentlig adgang på bursdager?

Jeg krysser fingre og tær akkurat nå; for deg!

Skal du teste igjen om et par dager?

:hoppe: Lillen :hoppe: (gjør morgengymnastikken min inne hos deg, jeg :wink: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye med dagen- kos deg og nyt dagen, som er din....

Håper du får en gave du har lengtet etter.... :blunke: :bursdag:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen tusen takk for bursdag og ønske helsinger Magnhild, wit, Lillen, Maya30 og Kipa!!!

Bursdagsgaven ble ikke som håpet!!!! :grine:

Tanta kom ---- veldig uvelkommen------

Det blir nok "litt" alkohol på meg på festen i morgen ja!!!!

Ja, ja, man får bare stå på vidare. Har jo hatt slike nederlag før!!! Jeg har da en til eggløsning før jeg reiser bort :) .

På ann igjen!

Lux

Dag1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Uffda Lux, dette var leit. Det er liksom ikke så mye mer enn "lykke til neste gang" å si. Men neste gang klaffer det! Håper du får fylt opp det som trengs av alko-volum i morgen, det har du fortjent.

*Stor klem*

Når er det du skal ut på reisen din? Da har du noe å se frem til i hvert fall!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Ja dette var nok litt nedsig for deg. Jeg beærer deg herved med to klemmer ; en trøsteklem og en gratulerer med dagenklem !

Også en liten ting ; jeg pleier å være på sg sidene, det der med tappen tror jeg man må ha hundre års tapperfaring for å få til !

Jeg pleier ikke ta eltester, kjenne på tapp eller se etter slim.

Kjenner noen ganger el.

Hvor mange måneder har dere prøvd ?

enda flere klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for gratulasjonsklem og trøsteklem Hilde! Tenk nå er jeg blitt 27 år... Tida går utrolig fort. Feiringa ble med venner på lørdag - jeg drakk alkohol med god samvittighet :D - og med familie i dag. Så det har gått i ett hele helga, men det har våre kjempekjekt. Vi var 12 stk her på lørdag, og til mat hadde vi reker. En forsmak på sommeren!

I kveld skal det bli hærlig å bare slappe av. Skal snart sette meg forran TV med en chips. HMMM det skal bli godt. En annen ting er at det bare er 3 uker til jeg reiser!!!!

Jeg har heldigvis eggløsning før jeg reiser, så vi kan stå på før jeg reiser, så KANSKJE jeg blir gravid i utlandet... Jeg har forstått det at det er viktig med god tro!! :)

Dag 3

Lux

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Hei Lux!

Bra å høre at du fikk en bra bursdagsfeiring selv om ting ikke ble helt som håpet. Har du tenkt noe mer på å oppsøke lege som vi "pratet" om for en stund siden?

Uansett skal du jo snart ut og reise da. Ikke kult å henge rundt i Russland med morgenkvalme og stekt flesk med vodka til frokost... Så hvis vi velger å se positivt på tantebesøk kan vi jo si at det var like greit å vente med befruktningen til etterpå? Eller?

Kos deg på sør-vestlandet! (Det hende eg lengte tebake ja...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Lux!

Nå har du ikke oppdatert oss på en stund...du vet vel det? :ler:

Håper det er fordi du har det bra utenfor kgverdenen!

Lykke til med el og venting!

Lillen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei!

Her er jeg igjen. Koselig at noen savner meg :)

Jeg har hatt det utrolig travelt i det siste. Reiser på søndag, og blir borte i en månad. På jobben må jeg legge til rette alt de skal gjøre når jeg er borte, og til turen er det mye å planlegge, så vi har sittet oppe til 01.00 om nettene....

Ellers så har jeg tatt el tester, og de slo ut på dag 15. Vi benyttet oss selvfølgelig av det, men jeg kjenner ingen tegn på graviditet...

Jeg får da mensen første uka jeg er på tur, så vi får da sjå... Nå vet jeg iallfall at jeg har el!!!!

Har heller ikke fått tid til å gå innom alle dere andre, så jeg vet ikke hvordan det har gått med dere. Må nok ta meg tid til det snarest :)

Tusen takk for melding Lillen, Maya og Mathari..

Skal prøve å stikke innom en gang til før jeg reiser

Stor klem Lux

Dag 21 (Trur jeg skal ha ikm på dag 30)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Hei Lux!

Det var bra å høre at det fremdeles var liv i deg også. Så spennende at du skal reise på søndag. Det blir sikkert litt av en opplevelse.

Vi får jo ikke fulgt deg ang IKM og sånne ting da antar jeg, så derfor ønsker jeg deg tusen ganger lykke til allerede nå. Vi heier på at det blir et stort, blått kryss på deg denne måneden!

God tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Lux!

Du må ha en fantastisk bra reise!

Håper på en gladmelding når du kommer tilbake!

(hvis ikke; ta med sperm på box :ler: )

Lykke til med ikm ihvertfall!

Lillen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for lykke ønskinger Lillen og Mathari!!

Nå reiser jeg i morgen tidlig. Begynner å kjenne spenninga i kroppen. Den uoppnådde graviditeten er faktisk tilsidelagt foreløpig. Det er jo ikke det at jeg ikke tenker på det, men det er litt redusert akkuratt nå. :wink:

Det er jo ikke lenge til ikm og det er jo alltid spennande. Selv om det som regel ender opp med skuffelse, så er det faktisk like spennande hver gang.

Jepp. Da får dere mer tilbakemelding om 4 uker..

Stor klem fra Lux

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, Lux!

Stikker innom nå jeg, tilfelle du finner deg en nett-kafe!

Vil ønske deg en god pinse uten å ha med seg tanta på tur!

Gleder meg til spennende oppdatering!

Lillen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hmmm...

Skulle ikke du ha vært tilbake nå?

Eller er det ikke gått fire uker enda?

Er det noe nytt?

Venter spendt...

Hvordan gikk ikm?

Hvordan var turen?

Lillen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hallois!

Tusen takk for meldingene Lillen!!

Endelig tilbake på nettet. Jo, da jeg kom hjem i slutten av juni, men det har gått i ett siden jeg kom hjem.. Det er viktig å reise litt når vi kan. Skal også på ferie på torsdag - til Danmark.. Gleder meg til det.

Ellers så har det ikke gått så bra når det gjelde graviditeten.. :(

Har faktisk snakket med doktoren, og vi fikk beskjed om at min mann måtte først bli skjekket. Så han skal inn i morgen!!!

Jeg håper nå, som alle andre månader, at jeg er gravid denne gang.... men det er nok bare ønskedrømmer!!!! Har da ett lite håp uansett!! :-?

Skal prøve å lese litt gjennom deres sider... Føler at jeg ligger litt etter for tiden!!!

Koz Lux

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Velkommen hjem, Lux!

(eller velkommen tilbake på nett)

Trist at glad-nyheten jeg har ventet på, ikke er kommet ennå!

Det ordner seg etter hvert det vettu! :wink:

Greit å vite at det skjer noe ihvertfall!

Hvor er du i syklusen forresten?

Kjempegodtur til Danmark!

Lillen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er egeltlig på vasking av hus, men må bare få skrevet ned hvordan det gikk i går...Min man hadde dyktige svømmere, så det var absolutt ingenting galt der. Det var da ihvertfal bra.

Da er det meg selv da. Det spørst om når jeg skjekker opp meg selv da!!! Kanskje prøve litt til!? :-? Hadde vært godt å fått gjordt det i sommerferien da men.......

Uansett så reiser vi snart til Danmark. Det blir kjekt.. Får besøk i kveld. Så jeg prøver å gjøre litt rent..

Ellers så tror jeg at jeg er på dag 17 i syklusen.

Lux

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stikker innom en tur i dag. Føler jeg ikke har så mye tid til overs, nå som jeg har ferie :) Er det mulig????!

Vi har nå kommet hjem fra Danmark. Vi har hatt en kjempefin tur, med fint vær og litt regn.

Når det gjelder syklusen min, så har jeg absolutt ingen kontroll.... Skal få mensen i morgen, men jeg har nå følt som om jeg skal få mensen i nesten to uker. ulmende mage og harde bryst etc. Jeg tror absolutt ikke at jeg er gravid. Jeg får noen mensen dråper i ny og ne - faktisk i flere dager nå. Er dette vanlig??? Jeg har gått på p-piller i ca 8 år, så jeg var ikke vant med det da. Etter at jeg har sluttet med de, har det vært veldig variert.... , men det som er, er at det nå er over 14 mnd siden jeg sluttet på de!! Er det ikke meningen at det tar kun ett år, før man blir like fruktbare som om vi ikke hadde gått på p-piller?

Uff... Dette ble mye "surr".

Får lese litt i deres andre dagbøker

Koz Lux

Dag 29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...