Gå til innhold

Lux`s dagbok


Lux

Anbefalte innlegg

Gjest Mayamor

Oops... :oops:

Det var ikke meningen å ta fra deg motet... :cry: :oops:

Men jeg ville bare si at jeg var prøver i 16 måneder før vi lykkes.

Og jeg skal love deg at fallhøyden er stor når du er sikker på at denne gangen - ja denne gangen er det helt sikkert baby i magen...

Been there done that... :wink:

Krysser fingrene for at det blir liten sexlyst på deg også framover... :ler:

Klem fra Maya30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sitter nå her og hører på min nye cd - fikk Vamp i posten. Sang nr. 2 er kjempe fin. Hører den om og om igjen :D .

Nå er det gått en dag til i syklusen min - og IKM er om nøyaktig ei uke!!!! Tiden går så alt for seint for tiden!!!! :(

Symtomene mine er også blitt redusert - kun ømme pupper, verken i magen er blitt redusert betraktelig. Derimot, Maya30, så har sexlysten også redusert en hel del :D . Det er da fortsatt håp!

Dag 21

Lux

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Redusert sexlyst gir håp for hva + Ikke noe særlig håp for mannen din da !! :sjarmor::sjarmor::sjarmor:

Bare tuller, håper det går bra og at det åpenbarer seg et blått kryss om en ukes tid !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå har det blitt helg igjen. Har nå vært på ett kjøpesenter å handlet meg noen gaver. Det er mye som skjer for tiden, bryllup, konfirmasjon, babyer blir født etc, så det blir nok pakker å kjøpe. Kjekt det.

Ellers så har jeg mistet troen på at jeg er noe gravid. :oops: Troen har liksom plutselig forsvunnet. Jeg har da ingen symptomer på graviditet lenger, og føler at m... er på vei! Bad.... Det er nå 5 dager igjen til IKM eller bare M!

Uff, uff, jeg hadde faktisk ganske truna denne gangen. Det har liksom værty litt annerledes denne syklusen iforhold til alle de andre. Koss kan det ha seg? Hmmmmm... :forvirra:

Ja, ja, jeg skal snart på en utenlands tur i en mnd så jeg får tenke på det. Det blir nå iallfall kjekt :D

Ps: Det med redusert sexlyst vil jo ikke mene at jeg ikke vil ha sex!!!! Bare ikke fullt så mye som rundt eggløsningen. Er litt mer gira da :D

Dag 23

Lux

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da bare bra at troen er borte, er det ikke...? :wink: Desto større gledelig overaskelse blir det!

Er ikm på onsdag?

En hel måned i utlandet...! Det kan jeg bare drømme om!

Og det gjør jeg også :wink:

Når skal du det da? Skal mannen være med deg, eller bare sende med deg sperm på boks? :ler:

Kremt...må bare innrømme at sexlysten er på topp rundt el hos meg også... :oops:

Krysser fingrene for at dere har klart det nå!

Lillen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Hei Lux!

Jeg håper jo virkelig at du er gravid denne gangen. Jeg sier som Lillen at det bare er bra at du har mistet troen. De to blå kommer når du minst venter det. Selv tar jeg nå uortodokse metoder i bruk for å bli gravid og denne gang bære barnet frem (jfr boka mi). Må jo være lov å bruke overtroen!

Men du skriver at du skal utenlands i en måned. Hvor skal du? Det hørtes veldig deilig ut.

(Legger for øvrig merke til at du skriver "kossen" og at du hører på Vamp. Hvor hen på vestlandet er du fra?)

Lykke til med ikm om 4 dager!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er barnimagen.com det står, under kjerringråd...

Slimløsende hostesaft

Hei! Etter flere års forsøk på å bli gravid, var vi på vei til

prøverørsmetoden. Tilfeldig leste jeg en avisartikkel om ei kvinne som

mente at hun hadde blitt gravid etter å ha drukket slimløsende hostesaft, -

ikke bare en gang, men to ganger hadde hun blitt gravid ved hjelp av

slimløsende hostesaft. Jeg tenkte at det ikke skadet å forsøke dette rådet,

så jeg kjøpte meg ei lita flaske hostesaft og drakk noen dager før

eggløsning - og vips der skjedde det: - endelig gravid. Hittil har jeg fått

to velskapte barn ved hjelp av dette "knepet" og et nytt er på vei. Så vidt

jeg vet er denne metoden ikke vitenskapelig bevist, men hostesaften antas å

virke ved å tynne ut kvinnens "slim", slik at sædcellene får en litt lettere svømmetur mot egget. Husk at hostesaften må være slimløsende. Bruk hostesaften kun noen dager rundt eggløsning og i moderate mengder.

KLEM!

Kipa brukte solvipect slimløsende hostemikstur :wink:

Lillen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp nå har jeg kommet til dag 25 av 28 i syklusen, med disse symptomene: ømme bryster og mye humørsvingninger!!! Er M på vei eller???? :oops:

Har i dag våre i selskap til en av mine små tantebarn. Ho ble 3 år. Det var kjempekjekt. Ho er så opptatt av klede og at ho er fin. Ei søt liten jente! :bursdag: Jeg var å kjøpte klede til ho i går. Det er jo sååååå mye søtt til de små!!!

Dag 25

Lux

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå krysser jeg fingrene masse for deg :D

Håper å snart få høre at du har testet positivt

Klem fra Wit 13+6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM IKM IKM IKM IKM IKM IKM IKM IKM IKM IKM

Hvordan går det, Lux? Skjedd noe nytt...? :tunge1:

Jeg sitter her og håper på det beste... Tanta er meget uvedkommen!

Lillen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva anner kan man gjøre??

{{{{{{{{{{{{{{{vibbervib

:ler::sjarmor::ler: 8)

visste ikke hvilken farge du ville ha de i så du fikk i begge!!

Håper på to streker eller pluss hos deg snart snart!!!

Mange klemmer fra Magnhild!!

:kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen tusen takk for alle de positive meldingane - Wit, Magnhild, Hilde og Lillen.. :kysse: Dere er så omtenksomme. Kjekt å komme inn her å se alle meldingene!!!

Når det gjelder mensen, så vet jeg ikke!!!?? Har bare hatt noen få dråper!! I forgår, i går og i dag. Ikke noe skikkelig mensen akkuratt!!!! Jeg får kanskje i morgen! Venter iallfall til i morgen før jeg tar noen test! Er det mulig å være gravid selv om du blør noen få dråper?? Er ikke helt sikker på det??

Har iallfall ett LITE håp enda :lol:

Skriver mer i morgen

Klem Lux

Dag 28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Hvordan går det med deg?

Håper dette er måneden det klaffer for deg også... :P

Klem fra Maya30 :sminkedokke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ingen mensen og negativ test.... Tok testen nå - burde nok ventet til i morgen tidlig?? Symptomene mine er litt verking i magen og ømme bryster, som jeg nå har hatt i ett par uker!!!

Kanskje jeg får en superduper presang i morgen!!!! Har nemlig bursdag da :D Eller kanskje jeg får ein bursdag med alkohol!!!! Hvem vet!

Dag 29

Lux

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh så spennende!!! :o

Håper på superduperkjempebrabursdagspresang jeg da!! :kul:

Hvis ikke; kan ikke du drikke en øl fra meg i bursdagspresang da??

:-?

Ellers så er det fint mulig å blø litteranne akkurat rundt forventet ikm, det er det de kaller festeblødning. Det er ikke alle som får det, men noen gjør det. Så det er fortsatt håp, så absolutt!!

Spent!!! :o

Klem fra Magnhild og Knerten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Krysser fingrene hardt for positiv test i morgen, og mega bursdagsgave* :D

Klem fra Wit 14+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

:bursdag: :bursdag: :bursdag:

GRATULERER MED DAGEN MIN VENN :kysse:

Håper du får presangen du ønsker deg aller mest:

baby om 8 mnd... :wink:

Klem fra Maya30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...