Gå til innhold

Hvorfor vasker ikke menn seg etter toalettbesøket?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvordan er kvinner på det området, med vask av hender etter toalettbesøk?

I USA er det 12% av kvinnene som neglisjerer håndvasken. Usj og fysj. Nei takke meg til en renslig kvinne. Hvorfor er de så grisete?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I USA er det 12% av kvinnene som neglisjerer håndvasken. Usj og fysj. Nei takke meg til en renslig kvinne. Hvorfor er de så grisete?

Nei si det..

Vi er tydeligvis like ekle, uansett kjønn :ler:

Men er litt merkelig at så mangen sluntrer unna med håndvasken, har de ikke fått med seg hva bakterier er, og hva de kan gjøre hvis de havner på feil plass(snakker om bakterier som vi får fra endetarmen f.eks)..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ingen grunn til å tro at norske menn er bedre enn amerikanske. Hvorfor i all verden er menn så sløve at de ikek vasker hendene med såpe og vann etter hvert enkelt toalettbesøk?

http://www.aftenposten.no/helse/article2000119.ece

Grøss...takk meg til en renslig mann.

Det er overhodet ingen grunn til å tro at kvinner er noe bedre.

Grøss... takke meg til ei renslig dame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både menn og kvinner lar være å vaske seg etter toalettbesøk.

Det som er det interessante her er at det er flere menn enn kvinner som lar være å vaske seg.

Men klart, kan man ikke lese undersøkelsesresultat er det kjekt å svinge temaet over på kvinner :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begge kjønn synder her, men om det på liv og død må gjøres til en pissekonkurranse har jeg ikke noe problem med å innrømme at vi menn er verst. Men hva er egentlig problemet, nøyaktig prosentandel per kjønn eller AT folk faktisk gjør det?

En annen ting å tenke på er at de fleste vasker er konstruert slik at man vanskelig kan unngå å plukke opp de samme bakteriene når man skrur av vannet som man deponerte når man skrudde på vannet. :roll:

Edit: Grusefull slurveleif

Endret av Cidric
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen ting å tenke på er at de fleste vasker er konstruert slik at man vanskelig kan unngå å plukke opp de samme bakteriene når man skrur av vannet som man deponerte når man skrudde på vannet. :roll:

Heldigvis er mange kraner designet slik at man ikke behøver å ta i de....de skrus automatisk på når man beveger hendene under der.

Uansett er det ingen unnskyldning for å ikke vaske seg! Det er ikke verre enn at man tar litt av papiret og skrur av kranen etter vask med det...

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helen Parr
En annen ting å tenke på er at de fleste vasker er konstruert slik at man vanskelig kan unngå å plukke opp de samme bakteriene når man skrur av vannet som man deponerte når man skrudde på vannet. :roll:

Edit: Grusefull slurveleif

Derfor er det greit å skru på og av springen med et lite toalettpapir i hånden. Dessuten er som regel steder hvor det er viktig at man er nøye med hygienen utstyrt med berøringsfrie blandebatteri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis er mange kraner designet slik at man ikke behøver å ta i de....de skrus automatisk på når man beveger hendene under der.

Det begynner å bli fler av dem...men det er fremdeles nok av offentlige fasiliteter som har kraner av den gode gamle typen. Og jeg har ennå til gode å se noe slikt i et privat hjem...mulig jeg bare har uhygieniske venner. ;)

Uansett er det ingen unnskyldning for å ikke vaske seg! Det er ikke verre enn at man tar litt av papiret og skrur av kranen etter vask med det...

:)

Jeg gjør det...og føler meg like prippen hver gang. ;)

(Særlig når kontrasten er de som strener forbi uten så mye som et blikk i retning av vasken)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigress

Tatt i betraktnin hvor lite sjuke vi som bor sammen med menn tross alt er, kan det være slik at bakterier ikke er så farlige? :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tatt i betraktnin hvor lite sjuke vi som bor sammen med menn tross alt er, kan det være slik at bakterier ikke er så farlige? :-D

Alt er greit for deg så lenge ingen blir syk eller dør?

Det var enkelt...

Det handler om et nivå der folk viser allmenn dannelse, menn og kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...