Gjest Sap Skrevet 7. desember 2007 #1 Del Skrevet 7. desember 2007 Hmm har skrevet her før men har begynt å tenke på om det er nok å ta to års utdanning i markedsføring, da får jeg tittelen markedskandidat eller diplomkandidat (spørs på skole). Da får jeg innblikk i hvordan ting fungerer. Grunnen er for at jeg itillegg skal ta sosialantropologi utdanning, vil nok helst bygge mer på denne, enten en bachelor eller master men det for jeg se. Sikter mot en jobb som har med analyse, forskning innen menneskers tankegang i det internasjonale markedet og lignende (hmm om det finnes noe sånt?) Bør jeg egentlig ha en bachelor i markedsføring eller holder det med to år? Blir litt lang skolegang.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå