-hild Skrevet 5. desember 2007 #1 Del Skrevet 5. desember 2007 Vi skal på tur til Göteborg neste uke, firmaet der mannen min jobber har blitt invitert til en forretningsforbindelse - først skal vi på fabrikken (eller hva det nå er), og så skal vi tydeligvis ut. De er veldig hemmelighetsfulle ift hva som skal skje, men vi har fått beskjed om å kle oss "vårdad". Hva legger de i dette? .. det kreves jo forskjellige klær om man f.eks skal oppleve et julepyntet Liseberg - enn om man skal på julebord.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Morgan le Fay Skrevet 5. desember 2007 #2 Del Skrevet 5. desember 2007 "vårdad" betyr jo cirka det samme som "velpleid" på norsk, altså bør man kle seg passe pyntet, skulle jeg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-hild Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 5. desember 2007 "vårdad" betyr jo cirka det samme som "velpleid" på norsk, altså bør man kle seg passe pyntet, skulle jeg tro. Tusen takk for svar - da blir det omtrent som det vårt "antrekk: pent" da. Da blir det ikke svart stroppeløs kjole, og ikke bukse og genser heller - men kanskje et skjørt og en pen topp til med på denne turen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Morgan le Fay Skrevet 5. desember 2007 #4 Del Skrevet 5. desember 2007 Jeg synes det høres fornuftig ut, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wind-up bird Skrevet 5. desember 2007 #5 Del Skrevet 5. desember 2007 svensk wikipedia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå