Gå til innhold

Nutrilett, Cambridge, Noka


Gamle gode 10na

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg startet med Noka for 1 uke siden (shake med sjokolade). Bruker denne til frokost og lunch. Spiser vanlig middag, men med mindre porsjoner, ingen fet saus og masse grønnsaker. Drikker mye vann hele dagen.

Noka'en smaker fortreffelig, eneste er at jeg syntes den ble for tjukk i konsistensen, så jeg blander i litt mer væske enn det som skal i slik at den blir tynnere.

Det er ingen problem å drive trening iflg Noka, og for min egen del så føler jeg meg MYE mer opplagt nå etter jeg begynte med dette.

Hvor mange kilo jeg har gått ned aner jeg ikke, har ikke vekt (og vil ikke ha det). Men, jeg måler meg og kjenner enkelte steder på kroppen at klærne sitter litt løsere.

Satser på å gå sakte med sikkert ned i vekt, og kommer garantert til å fortsette med Noka til frokost på permanent basis. Lettvint og greit.

Hvilken smak er det som er best? :) av NOKA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...

For å si det sånn, jeg har har smakt nutrilett og jeg syntes den er veldig god. Men så sjekket jeg rundt på nettet og hørte at noen fortalte at NOKA SHAKE hadde mye bedre smak... jeg bestilte en pakke med mange forskjellige shaker fra NOKA, og min erfaring med den: Smakte som om jeg skulle svelget mitt eget oppkast! :kvalm: Det var nesten ikke til å drikke, alt for tykk. ugh! Nutrilett anbefaler jeg :-) den er god, og funker! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...