Gå til innhold

Nutrilett, Cambridge, Noka


Gamle gode 10na

Anbefalte innlegg

Jeg trenger en "kick start" for å komme i gang med vektreduksjon som skal tas over tid. For ikke å miste motet med en gang, vil jeg til å begynne med benytte en av disse diettene.

Noen som har erfaringer? Er smaken så god som leverandørene beskriver? Jeg smakte for mange år siden sjokolade varianten til Nutrilett, og den var VOND!!

Og til sist - hvor selges produktene??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil ikke anbefale deg noe av dette. Bedre å gå i gang med "vanlig sunt kosthold" med en gang.

DERFOR svarte jeg i utgangspunktet ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg startet på pulverkuren til nutrilett for noen dager siden. Kombinerer det med trening, og bruker det også som en kick-start :) Har på 3 dager gått ned 3 kilo!! Er ikke dum, så vet det er mye vann, men kroppen min har pga hormonprevansjon holdt på mye vann... Buksene mine sitter løsere allerede forresten :)

Men hvis du skal gå på en sånn kur må du være innstillt på å gradvis gå over til normal kost igjen, hvis ikke går man bare opp igjen alle kiloene man har klart å gå ned..

Lykke til med vektreduksjonen :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Men, hvordan smaker det? Går det an å drikke det uten å få brekningsfornemmelser slik jeg husker sjokoladevarianten til Nutrilett var for en del år siden??

Lykke til til deg også :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for meg hjelper det å jogge en tur... har du en hund, så ta gjerne den med på jogge tur, så kommer begge i god form, og når du er i god fom, så går du ned i vekt, men det er også viktig å spise sunt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar. Men, hvordan smaker det? Går det an å drikke det uten å få brekningsfornemmelser slik jeg husker sjokoladevarianten til Nutrilett var for en del år siden??

Lykke til til deg også :tommelsmil:

Takk for det :)

Jeg bruker faktisk den med sjokoladesmak, syns den er ganske så god jeg. Prøvde proteinpulver for noen år siden som ga meg brekningsreflekser, så kanskje sånne pulverting rett og slett har utviklet seg? Ellers er det en som heter wild berries eller noe sånt som også er god :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd alle 3. Nutrilett pulver smaker dritt, noka smaker sånn midt på treet og cambridge sine supper smaker godt, de med sjokolade smak og sånn smaker sånn midt på treet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_line_*

Jeg bruker Noka diett nå. Brukte det for tre år siden og gikk ned hele 10 kilo. Har gått opp 5 kilo igjen e siste årene, og skal nå ned de siste 5. Jeg kan anbefale Noka på det sterkeste. Mitt tips til deg er å drikke noka to ganger pr dag. Spise et måltid med knekkebrød, frukt og grønt og feks en sunn middag.

Pass på og spise 4 måltider hver dag, og det er lurt å ikke spise ujevnt, prøv å ikke la det gå mer enn 4 timer mellom hvert måltid.

Klarer du å spise noka tre ganger pr dag, så unn deg masse gulerøtter og kål o.l Det er fiberrikt og gjør at du får tygget på noe.

Ja smaken på Noka er ikke god, men jeg lover deg at du klarer å drikke det etterhvert uten problemer, jeg klarte hvertfall å venne meg til smaken.

Du bør forresten drikke en halvliter flaske vann ved hvert noka måltid. Da får du mer metthetsfølelse og ikke minst er det bra å drikke mye vann..

lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cambridgekuren bruker jeg, og den smaker helt topp.

Den er litt dyrere enn nutrilett og Noka, men smaker også titusen ganger bedre. Det finnes både supper og milkshaker.

Jeg har gått ned over 30 kilo med den, og blitt der.

Men jeg spiser vanlig mat ved siden av, i mindre mengder enn før, og så tar jeg et par måltider med cambridgekuren i tillegg.

Du får kjøpt den på www.cambridge.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest shakeren

har bare god erfaring med nutrilett, snart gått ned 20 kg!

tar 3-4 poser pulver for dagen, og kombinerer det med middag. går litt lenger tid å gå ned i vekt da, men lettere å holde det etterpå.

jordbærshaken er best syns eg!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg holder på med Allevo nå, og vil anbefale banan/bringebær smaken....den selges på Apotek 1 til 180 kroner for 14 porsjoner. Hver shake inneholder 119 kalorier...kombiner gjerne med BioDrain og masse te, samt sinktabeletter som minsker matlysten og kaneltabeletter som stabilserer blodsukkeret....har min andre dag i dag og kroppen føles virkelig rensket for "dritt"....

En skal ha 5 slike shaker per dag om en erstatter alle måltider de første dagene, etterhvert begynner en å spise alternativer sunne måltider...anbefaler sterk knekkbrød med skinke, da knekkebrød inneholder massevis av fiber så tarmene før noe å jobbe med:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Jeg begynte med nutrilett i dag, frokost, lunsj og kvelds, og spiste grønnsakssuppe med pølser til middag.

Jeg har tenkt å få en "kickstart" for så å gå over til sunn kost. Det jeg lurer på i denne forbindelse er om det er greit å trene litt når man nesten bare får i seg pulver. Jeg tenker her på oppvarming til musikk, "rask gange", og deretter pilates. Jeg er utrent og har dårlig kondisjon for å være ærlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg startet med Noka for 1 uke siden (shake med sjokolade). Bruker denne til frokost og lunch. Spiser vanlig middag, men med mindre porsjoner, ingen fet saus og masse grønnsaker. Drikker mye vann hele dagen.

Noka'en smaker fortreffelig, eneste er at jeg syntes den ble for tjukk i konsistensen, så jeg blander i litt mer væske enn det som skal i slik at den blir tynnere.

Det er ingen problem å drive trening iflg Noka, og for min egen del så føler jeg meg MYE mer opplagt nå etter jeg begynte med dette.

Hvor mange kilo jeg har gått ned aner jeg ikke, har ikke vekt (og vil ikke ha det). Men, jeg måler meg og kjenner enkelte steder på kroppen at klærne sitter litt løsere.

Satser på å gå sakte med sikkert ned i vekt, og kommer garantert til å fortsette med Noka til frokost på permanent basis. Lettvint og greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Først prøvde jeg Nutrilette, men syns smaken var vond. Så gikk over til Noka i 1 uke, har gått ned i vekt. Nå prøver jeg ut Allevo. Den har hvertfall den beste smaken. Vet hvertfall at noka funker bra. Funker ikke Allevo skal jeg bytte over til Noka, selv om Allevo smaken er mye bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bolledeig
Jeg startet med Noka for 1 uke siden (shake med sjokolade). Bruker denne til frokost og lunch. Spiser vanlig middag, men med mindre porsjoner, ingen fet saus og masse grønnsaker. Drikker mye vann hele dagen.

Noka'en smaker fortreffelig, eneste er at jeg syntes den ble for tjukk i konsistensen, så jeg blander i litt mer væske enn det som skal i slik at den blir tynnere.

.

Jeg ville prøvd å venne meg til denne konsistensen litt gradvis, for den er nemlig en av grunnene til at man har ganske bra metthetsfølelse selv om man er på diett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_anita_*

Hiv oppi en halv dl melk i nutrilettkuren. Da smaker den myyyyyyye bedre, og de få ekstra kaloriene er ingenting å snakke om på en så lav kcal kur.

Hvis ikke, kan du holde deg for nesen og pine det i deg.

Hvor mye sukker er det forresten "lov" å få i seg om dagen uten at du tar skade av det? Det er jo sukker i ALT! Sukker brukes jo som smaksforsterker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...