Gå til innhold

Nutrilett, Cambridge, Noka


Gamle gode 10na

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Elin_*

Går den ann å kombinere NOKA shaken med NOKA varmretter og sånne sjokolade-greier? Det har jeg ikke funnet noe svar på noe sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bolledeig

Hvorfor skulle det ikke gå an? NOKA går jo bare ut på å få store kaloriunderskudd, så jeg ser ikke helt hvorfor ikke det skulle være noe problem. Det eneste jeg ville sjekket var om maten var tilsatt vitaminer/mineraler som shakene, men det vil stå på næringsdeklerasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Gjest_Ceci_*

Heisan!

Tenkte jeg skulle begynne på cambridge kuren nå for å få en kickstart på veien til mitt bedre, lettere og sunnere liv. Lurte på hvor mange måltider til dagen en slik kur går ut på og hvordan man skal begynne med vanlig sunn mat igjen etter endt kur? Hvor stort vekttak kan jeg forvente å miste i løpet av den første måneden dersom jeg går på ren kur?

For de som går på denne kuren, er dere fornøyde?

takker for alle svar på forhånd;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilledolly*gjest

Noen som vet åssen det er med å blande de forskjellige diettene med hverandre? f.eks suppe fra en diett og shake fra en annen...

kan hende det ikke er så smart, men tenkte siden alle går ut på å få kaloriunderskudd å sånt så burde det kanskje funke bra?

nettopp kjøpt allevo sjokoladeshake, klarte tre slurker så brakk jeg meg..:S den smakte pyyyyton.. skal prøve suppa når jeg kommer hjem, håper den er bedre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil anbefale Herbalife,kombinert med omlegging av kosthold + trening.

På 6 mnd gikk jeg ned 23 kg og fått strammet opp kroppen.Men det viktigste som har skjedd er at maten ikke lenger har kontroll over meg.Holder vekten fremdeles og har innfunnet meg med at jeg alltid må være nøye,og at det sitter i hodet akkurat som røyk.Til og med røyken har jeg kvittet meg med.Jeg har fått et nytt liv og snart skal jeg heise opp puppa og ta bukplastikk for å gjøre det komplett.

Jeg har slitt med jojo slanking og dårlig selvbilde siden jeg var 12 år.Dette anbefaler jeg virkelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bolledeig
Noen som vet åssen det er med å blande de forskjellige diettene med hverandre? f.eks suppe fra en diett og shake fra en annen...

kan hende det ikke er så smart, men tenkte siden alle går ut på å få kaloriunderskudd å sånt så burde det kanskje funke bra?

nettopp kjøpt allevo sjokoladeshake, klarte tre slurker så brakk jeg meg..:S den smakte pyyyyton.. skal prøve suppa når jeg kommer hjem, håper den er bedre...

Det eneste som gir slankeeffekt i disse tingene er at du kommer lavt på kcal. Altså kan du mikse og matche som du vil. Bare sjekk om det er tilsatt vitaminer etc. i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det må virkelig være noen dårlig råvarer de bruker i pulverene sine. Skikkelig råvarer er det ikke vanskelig å få god smak på.

Edit: Allevo bruker soyaprotein ja... det er det litt verre å få til å smake ordentlig:)

Endret av X-life
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bolledeig

Nokaen smaker godt, men allevo går vel greit også for laktoseintolerante. Evt kan man blande med melk, og regne med ekstra kcal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nokaen smaker godt, men allevo går vel greit også for laktoseintolerante. Evt kan man blande med melk, og regne med ekstra kcal

Allevoen er ett blandingsprodukt av melkepulver og soya, og inneholder laktose, så ville vært forsiktig dersom man sliter med laktoseintoleranse.

Rent melkeproteinisolat, rent soyaprotein,rent erteprotein egner seg bedre da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Gjest_Lene_*
Jeg har prøvd alle 3. Nutrilett pulver smaker dritt, noka smaker sånn midt på treet og cambridge sine supper smaker godt, de med sjokolade smak og sånn smaker sånn midt på treet.

Nutrilett pulver med sjokolade smaker som ekkel havre med banansmak:-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Noen som vet åssen det er med å blande de forskjellige diettene med hverandre? f.eks suppe fra en diett og shake fra en annen...

kan hende det ikke er så smart, men tenkte siden alle går ut på å få kaloriunderskudd å sånt så burde det kanskje funke bra?

nettopp kjøpt allevo sjokoladeshake, klarte tre slurker så brakk jeg meg..:S den smakte pyyyyton.. skal prøve suppa når jeg kommer hjem, håper den er bedre...

noen som har smakt suppene? er de gode? dyre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Annonse

Gjest Gjest_gjest_*

Skal begynne på Noka nå, men det står ikke hvor mange shaker som er anbefalt hverdag?

Jeg tenkte å spise kalorifattig middag som et måltid, shake til frokost og lunsj, holder det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Jeg har kjøpt meg Noka shaken - vanilje smak. Eneste problemet er at den smaker dritt! Får den ikke i meg, må holde meg for nesa hvis jeg prøver.. Er det noe jeg kan blande oppi for at den skal smake littegranne bedre? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...
Gjest Gjest_Jea_*
Tråden er ryddet.

- Nigo (mod)

ALLE sånne pulvergreier smaker dritt, dessuten går du opp igjen.. Man føler seg slapp og får vondt i hodet... JEg mener sånne pulverdietter er for folk som må ned 2 kg kvikt for å passe inn i en filmrolle..

Det eneste som virkelig hjelper er sunn mat kombinert med trening!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest_Lise_*

Til orientering:

På MaxiMat Nordby (Svinesund), koster Allevo shaker som f.eks. jordbær og banan 135 Sek (for 1 eske med 14 poser), og Allevo supper som f.eks. Thai 139Sek (for 1 eske med 14 poser).

De har også stort utvalg i andre merker enn Allevo!

Jeg kjøpte meg like greit noen sjokolade- og muslibarer av merket Naturdiet. Dark Chocolate og Milk Chocolate Bar (hver på 60g) kostet 18Sek per stykk.

Man må også huske på å ta med kursen når prisene blir regnet om. Men i og med kursen varierer litt fra dag til dag, så er det best om hver enkelt regner den ut selv :) . Her er lenke til valutakalkulatoren til Dagens Næringsliv: http://www.dn.no/finans/valuta/

Lykke til med vektnedgangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Lise_*

Jeg synes heller ikke shakene er spesielt gode, men ved å tilsette litt pulverkaffe og noen isbiter så får jeg det MYE lettere ned :jepp: !

Når det gjelder suppene så synes jeg slett ikke Thaisuppa fra Allevo er så verst. Men smaken er jo som kjent så forskjellig. Derfor er det nok kanskje greit å spørre om smaksprøver før man går til innkjøp av hele pakker :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Isabella_*

Jeg drikker en del sånn nutrilett shake med sjokolade smak. Første gang jeg smakte den synes jeg den smakte grusomt, men ble veldig fort vant til den. Nå synes jeg den er kjempegod, sånn ordentlig god liksom, hehe!:P Jeg spiser litt frukt og grønnsaker ved siden av da, noen ganger litt knekkebrød og en lett middag. Ble veldig overrasket over kuren, for jeg opplever ikke i det hele tatt at jeg blir slapp og mister energi, sånn som med mange andre kurer jeg har prøvd, så anbefaler nutrilett! :) Jeg har gått ned kanskje 2 kg på en uke, og da har jeg spist litt vanlig mat i tillegg, pluss litt sjokolade i helgen. Så er jeg egentlig ganske slank fra før, vil bare få bort det lille ekstra på magen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Hei, jeg lurte på om man kan ta seg en nutrilette eller NOKA shake 2 ganger om dagen (frokost og kvelds) og i tilegg spise en vanlig sunn middag og lunsj? lurer på også hvilken som smaker best, men det må jeg nok finne ut av selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...