pia1006 Skrevet 21. desember 2003 #401 Del Skrevet 21. desember 2003 ønsker deg en god jul og et riktig godt nyttår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zafir Skrevet 22. desember 2003 #402 Del Skrevet 22. desember 2003 Hei Angel! Er innom for å ønske deg en riktig Kos dere masse i jula Klem fra Zafir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 28. desember 2003 #403 Del Skrevet 28. desember 2003 HEISANN ANGEL :D Nå må du bli flink å oppdatere dagboka de :fy: Vet jo ikke hvordan det går med Haugesunderenen Håper du og dine har hatt en fin Jul og du har vært i fin form med lille nurket i magen din Vil ønske deg et godt nyttår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 29. desember 2003 #404 Del Skrevet 29. desember 2003 VI VIL SE MAGEBILDE! VI VIL SE MAGEBILDE! VI VIL SE MAGEBILDE! VI VIL SE MAGEBILDE! VI VIL SE MAGEBILDE! VI VIL SE MAGEBILDE! VI VIL SE MAGEBILDE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 11. januar 2004 #405 Del Skrevet 11. januar 2004 GODT NYTTÅR Hvor blir det av Angel?? Vi savner oppdatering vet du!!! Nå skulle jeg inn å lese alt jeg ikke hadde fått lest så hadde du ikke vært innom Håper alt går bra med deg vennen :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zafir Skrevet 11. januar 2004 #406 Del Skrevet 11. januar 2004 Skriver under på Pia's innlegg jeg! Savner innleggene dine... Godt nyttår forresten! Klem fra Zafir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel Skrevet 14. januar 2004 Forfatter #407 Del Skrevet 14. januar 2004 Hei jenter! Har savna dere! Har ikke forlatt dere altså, men vi har vært uten internett i 2 uker nå pga oppussing av Lillegulls barnerom, og det var her vi hadde kontor tidligere..så derfor har jeg ikke fått vært innom! Jeg har overlevd 2 uker uten å sjekke en eneste mail, uten å se hvordan det går med dere osv..ikke verst! Håper alt er bra med dere andre også, jeg skal ta meg en dag og få oppdatert meg litt, har bare ikke tid akkurat nå.... En liten oppdatering: Nå er vi 5 1/2 mnd gitt!! Begynner på uke 23 i morgen!! :o Nå begynner tiden å gå fort!! Magen er blitt god og synlig, (skal skjerpe meg og få tatt et nytt bilde, må nemlig låne digitalkamera av pappa), og Lillegull sparker og spreller som bare det! Vi koser oss skikkelig! Er så herlig å fått gjort klar barnerommet, tenk at vi skal få en baby i hus! :D Anyway, ville bare gi lyd fra meg jeg!! Kos og klem fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 14. januar 2004 #408 Del Skrevet 14. januar 2004 Phu endelig, ja begynte å blir beskymret jeg. Det er bra at det står bra til med dere og det er full aktivitet i magen. Gleder meg masse til å se magebilde og siden du låner kamera må du ta bilde av det nyopppussede barnerommet Håper du oppdaterer oss titt og ofte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 17. januar 2004 #409 Del Skrevet 17. januar 2004 Så flott og høre at alt er bra. Jeg vurderte og ringe deg nå, men så så jeg at du hadde skrevet her. Gleder meg til å se Lillegull sitt soverom. Hvor har dere kontoret nå, da? *litt stolt fordi hun har vært hos ANGEL* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diddl Skrevet 18. januar 2004 #410 Del Skrevet 18. januar 2004 Heisann! Gratulerer med ferdig barnerom! Du må ta bilder av det å legge inn på her! Gleder meg til jeg skal begynne å leite fram ting og tang til den lille.. Tror jeg venter til jeg finner meg ny leilighet! Ha en forsatt fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel Skrevet 19. januar 2004 Forfatter #411 Del Skrevet 19. januar 2004 Hei og hopp! Jeg føler meg topp Har vært hos JM idag på min 5 sv. kontroll...Alt stod bra til med Lillegull, hun fant hjertelyden med en gang (145 sl/min), og hun kunne kjenne bevegelser fra babyen... Noe som forøvrig jeg kunne si meg enig i da, Lillegull er en skikkelig turner som sparker og spreller hele dagene, og kveldene.... Men det er herlig å kjenne liv så ote, og spesielt for Angelmannen også, som nå kan kjenne det han også.... ellers ser "lottokupongen" slik ut denne gang: BT: 116/75 Urin: neg Ødem: 0 Vekt: +1 kg (totalt 5 kg) Bevegelse: + HB: 13.1 Anmerkn: Mye liv, i fin form..... Så nå begynner det å nærme seg jenter!!!!!!! Kosikos fra lykkelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diddl Skrevet 19. januar 2004 #412 Del Skrevet 19. januar 2004 Heisann! Så bra du er i fin form! Ja, nå nærmer det seg! Ser at du har termin 20dager etter meg! Er kjempedeilig å kjenne de små myke sparkene- å virkelig kjenne at der er liv! Særlig gøy når pappaen får kjenne også! Vet du hvilket kjønn det er? Blir spennende uansett! Ha en fortsatt fin kveld! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 20. januar 2004 #413 Del Skrevet 20. januar 2004 Det var flotte tall, vennen! Deilig og kjenne liv, og når de kommer ut blir det enda mer liv! Full fres, er ganske dekkende..... Utolig og kjenne voksende mage, for både deg og mannen. Ser ut til at formen er flott, ingenting kunne gledet meg mer! Gleder meg til å se bilder, det er så spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel Skrevet 29. januar 2004 Forfatter #414 Del Skrevet 29. januar 2004 Hei! Nå har jeg meldt meg og mannen på svangerskapskurs den 20 mars!! :D Gleder meg vilt allerede!!! Det er på en lørdag fra 10-15, på sykehuset, hvor en får omvisning på fødeavdelingen, se på videoer, snakke med jordmor om smertelindringer, forventninger o.l, pusteteknikker osv... Skal gå sammen med en god kollega som har termin en uke før meg og mannen hennes!! Ellers er det fortsatt mye liv i magen, Lillegull spreller som bare det, og det kommer noen skikkelige spark i ny og ne, som gjør at jeg skvetter skikkelig ....Begynner å kjenne "vondter" i ryggen, og jeg håper det ikke blir så mye værre, for da blir det hardt å gå på jobben hvor det er mye tungt fysisk arbeid med tunge løft osv....skal ta mannen med på svømming ikveld, så får jeg håpe at det hjelper litt...der har de nemlig et basseng på 30 grader som jeg kan boltre meg i også, og det er så deilig!!..skal begynne med litt øvelser av rygg og bekkenbunn om kveldene også, vil begynne å forberede meg til fødselen...... Fikk nettopp telefon fra mannen om at han kommer tidlig hjem fra jobb idag, så nå skal jeg ta på meg varme klær og så skal vi gå en tur i det fine været!! So long!!! Klem fra Angel 24+2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 30. januar 2004 #415 Del Skrevet 30. januar 2004 Snakker med qlio på MSN nå måtte høre hvordan du hadde det. JIPPI du har vært innom dagboken din Må jo følge med hvordan det går med Haugesund dama vår Skal si det nærmer seg fødsel håper jeg er graivd når du føder Pass helsa og plei den godt, ikke bra med noe bekkenløsning eller andre plager :-? GOD HELG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 30. januar 2004 #416 Del Skrevet 30. januar 2004 Der er du jo, snuppa mi! Ta vare på kroppen din, Lillegull og mannen din. Tiden nå fremover er preget av mange forventninger, drømmer og håp. Håper dere blir like fornøyde som oss. Det er kjempekos å være mamma! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel Skrevet 1. februar 2004 Forfatter #417 Del Skrevet 1. februar 2004 Ryggen er ikke bedre, -stråler i bekkenet osv, finner ikke skikkelig sitte- eller liggestilling...slitsomt......var hos legen og han ville sykmelde meg en uke for at jeg kunne få slappe av litt..kjenner jeg trenger det......får ikke håpe jeg blir verre... (legen var snill han, siden jeg allerede var hos ham fikk jeg høre hjertelyden, og den var fin og regelmessig som vanlig, 148 slag i min! :D ).....skal til legen på ny sv.kontroll om 2 uker også :D Mens jeg allerede er igang: Råmelken er i full produktivitet!!! :o har de siste ukene hatt dette "råmelkskallet" på brystvortene om morgenen, men nå pipler det jevnt og trutt gitt..våkna en natt og var helt våt på magen (hihi, trodde først det var angelmannen som hadde hatt seg litt ).....så jeg får legge no håndkle under eller no sånt, for lakenet ser jo ikke ut!! :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 1. februar 2004 #418 Del Skrevet 1. februar 2004 Tihi, husker jeg trodde Qliomannen også hadde hatt seg litt..... Men det var bare en tidlig lekkasje (som det bare blir flere, og flere av etterhvert). Det er bare ett tegn på at kroppen din forbereder seg til Lillegulls ankomst. Er ikke kroppen vår flott innrettet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zafir Skrevet 2. februar 2004 #419 Del Skrevet 2. februar 2004 Håper du får slappet av litt nå Angel Hehe - måtte le av melkeproduksjon-opplevelsen Det blir en del søl ja. Du må nok pålage deg på ennå mere søl når Lillegull kommer ut Og sove med bh hver natt....litt kipt, men det er jo mest kos med en liten gullklomp som koser seg *hulk...nå kjenner jeg at jeg savner mer og mer babytida!* Du får benytte sykemeldingen til å ta vare på deg selv (Har du flere magebilder, forresten?) :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel Skrevet 10. februar 2004 Forfatter #420 Del Skrevet 10. februar 2004 Hei! Takk for hilsener!!...Jeg skal prøve å få til noen magebilder nå, må nemlig ta en tur til pappa da, det er han som har digitalkamera... Har fått forlenget sykemeldingen min til midten av neste uke foreløpig, har nemlig svangerskapskontroll hos legen min da....får se hva det blir til, har ikke så veldig lyst til å gå nattevakter med denne ryggen/bekkenet ivertfall..... :-? Ellers er det vel ikke så mye nytt egentlig....skal pusse opp badet til helga :D ..har kjøpt stilige mørkegrå-marmorerte fliser til gulvet, og en tøff lysegrå våtromstapet....tror det blir knallfint!...da drar jeg og mamma til Bergen for å hilse på lillesøster som studerer....er ikke vits å bo hjemme når man ikke kan dusje eller bruke toalettet ..ivertfall ikke når en må tisse sånn 100 ganger i døgnet Jeg får veldig mange komplimenter for magen min om dagen, og det er jo hyggelig! :D har en slik struttemage de lux, som er smal og ikke synes bakfra (enda da )....er så STOLT over den atte!!! Føler meg så flott!!! :D ikke har jeg lagt så mye på meg heller....er i uke 27 og har gått opp ca 5 kg....får håpe de ikke kommer på slutten, siden jeg nå er mer stillesittende med ryggen min :o ....får vel heller tenke mer på det jeg putter i meg da..... Nei, får ta å fyre litt i peisen, det var litt kaldt idag...pusen vil sikkert inn nå også tenker jeg! Ha en fin dag da jenter! Kos fra Angel 26+1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå