Gjest Qlio Skrevet 9. august 2002 #221 Del Skrevet 9. august 2002 Uff, dette var ikke gode nyheter! Så dårlig gjort av mannen å ta seg fri uten å gi beskjed! Det går jo nesten ikke an! Nei, klask på lanken til den dumme mannen! Men her krysser vi som vanlig alt vi har for at du skal komme med andre gode nyheter! :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 9. august 2002 #222 Del Skrevet 9. august 2002 Heisann Angel!!! For en dust det går jo ikke ann og ta ferie når han har lovet overtakelse?? Merkelige greier går ikke ann spør du meg og særlig irriterende når mannen din har tatt fri fra jobben. hÅPER DU FÅR GLEDELIGE NYHETER I MORGEN DA SÅ GLEMMER DU ALLE OG ALT HI,HI. Skal krysse fingrene for deg jeg :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sessa Skrevet 10. august 2002 #223 Del Skrevet 10. august 2002 Hvordan går det!!???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel Skrevet 11. august 2002 Forfatter #224 Del Skrevet 11. august 2002 Sessa; ingen mens enda, men dagen er enda ikke slutt Dag 31, hmmm...fikk vite at bestevenninna mi er gravid nå...hun som jeg skrev om tidligere som prøvde med meg, hun mista jo også tidlig..ergo, i løpet av prøvetiden min på 5 mnd så har hun blitt gravid 2 ganger!!!...kjipt... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnda Skrevet 12. august 2002 #225 Del Skrevet 12. august 2002 Heisann Angelvennen ! Her skjer det visst ting ja! Har lest igjennom det jeg har gått glipp av mens jeg har vært på ferie og jeg måtte virkelig sukke over det din kjære sa til deg en kveld!!! Tenk såååååååååååå romantisk...........*dobbeltsukk* Min kjære har ikke fått somlet seg til å fri engang!!! *trippelsukk* Også er du på overtid med unevnelig besøk!! Da må jeg jo bare sende over litt kamprop til deg!! Mens er ut, Baby er inn!! Mens er ut, Baby er inn!! Mens er ut, Baby er inn!! *Kaste blått støv over HELE Angel* Puh..... Nå håper jeg at den hersens tanta holder seg laaaaaaaangt pokker i vold!!!!!!!!!!!! Husk å holde oss oppdatert snuppa!! Klemmer fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo-girl Skrevet 12. august 2002 #226 Del Skrevet 12. august 2002 Hei Angel! Ville bare stikke innom å si at jeg krysser fingrene for deg om dagen. Håper virkelig det går veien og at tanta holder seg langt lang langt borte. GOOD LUCK ANGEL!!! :D :D Klemmer fra Lille nurket 6+5 og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel Skrevet 12. august 2002 Forfatter #227 Del Skrevet 12. august 2002 Tjohooo!! jaja, dag 31, fremdeles ingen mens i sikte...kanskje hun holder seg borte denne gang?? har mye utflod, kremaktig..... :-? jaja, har ingen store håp enda, min tante rød slutter aldri å overaske meg... Takk for kampsang Tuva...denne gang må det vel virke?? Og takk for lykkeønskninger Leo-girl!!!! :D Angelmannen spør meg ca hver time om mensen har dukket opp (eller han kaller det for DAMA ettersom han har fått med seg at vi kaller henne for tanta )...han vil at jeg skal teste meg, men jeg tror jeg klarer å vente litt til.....jeg SKAL klare det!! Snakkes... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lil'sis Skrevet 12. august 2002 #228 Del Skrevet 12. august 2002 :o Dette høres jo veldig lovende ut! Og nå syns jeg virkelig dere fortjener å slippe å vente lenger på en liten spire. Krysser alt jeg har for deg!!! :D Klem fra Bubla (9+6) og -- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sola Skrevet 13. august 2002 #229 Del Skrevet 13. august 2002 ER JO KJEMPESPENNENDE Å FØLGE MED I DISSE DAGBØKENE JO:) jeg krysser fingrene for deg - det høres jo ut som dette går riktige veien denne gangen klemmer sola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel Skrevet 13. august 2002 Forfatter #230 Del Skrevet 13. august 2002 hei hei!! Takk for hyggelige hilsener!!..er så koselig når noen er innom altså! :D Jeg skrev visst feil igår jeg, var ikke på dag 31, men 32!!!..det betyr at jeg nå er på dag 33!! oi, her går visst dagene unna....ingen tante enda, men endel utflod har jeg, og hetetokter innimellom....meeen, jeg er realist etter alle disse syklusene, tanta kan jo fremdeles komme..... Klem fra spent Angelmann og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sessa Skrevet 13. august 2002 #231 Del Skrevet 13. august 2002 Kan ikke du ta en test da snart Angel???? *ber pent med dådyr-øyne* Er så spent at jeg holder på å dø på meg *lol* I alle fall så slenger jeg inn et lite kamprop (limerick) jeg også, slik at tanta holder seg unna! En engel fortjener det beste Hun har strevd for å få til det meste Nå vil vi se blå, på svensk kalles det två Två streker vi'vi se, klem de fleste!!!! Stå på jenta!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfakrøll Skrevet 13. august 2002 #232 Del Skrevet 13. august 2002 Åååååå tenk på det da lille venn ! Om vi to skulle oppleve å ha blitt gravide nå samtidig :D . Unner deg virkelig dette nå Skal se de svenske soldatene ikke har skjønt det før nå hva som egentlig er poenget med den maraton de er med på ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnda Skrevet 13. august 2002 #233 Del Skrevet 13. august 2002 Angel, dette er virkelig spennende!!!!!!!!!!!!!! Holder nesten på å krepere av spenning her! Når skal du teste hvis tanta ikke dukker opp da ???????? Imorgen kanskje ?? Pliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis......... Tenk på alle oss andre som følger spent med deg her. :blunke: Mens er ut, Baby er inn!! Mens er ut, Baby er inn!! Mens er ut, Baby er inn!! Mens er ut, Baby er inn!! Krysser alt jeg har for deg jenta mi! Denne gangen skal det virkelig skje!!!!!!!!!!!!!! Knuuuuseklemmer fra spente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zafir Skrevet 13. august 2002 #234 Del Skrevet 13. august 2002 Vi dør av spenning her inne nå!!!!!!!! Når skal du teste? Når skal du teste? Når skal du teste? (E så spent sjø!!!!!) Masse lykke-klemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 13. august 2002 #235 Del Skrevet 13. august 2002 HEISANN ANGEL!!! Takk for chatten på søndag det var kos, håper du koste deg me filmen. Jeg var ikke innom her i går så nå skulle jeg inn og lese at du hadde teste de berømte to blå!!!! Åsså hadde du ikke testa henda...hvor lenge skal du holde oss på pinebenken :x :x baby inn, mens ut. baby inn, mens ut. baby inn, mens ut. LYKKE TIL HOLD OSS OPPDATERT!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sola Skrevet 14. august 2002 #236 Del Skrevet 14. august 2002 hvordan går det Angel ? vi følger spent med her inne og håper du tester 2 blå snart !!!!!! lykke til klem fra sola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 14. august 2002 #237 Del Skrevet 14. august 2002 Jeg drar hjem til mine hjemtrakter i dag og får derfor ikke fulgt deg her inne. Beklager at jeg ikke så MSN i går, men jeg hadde lagt meg. Glemte å logge av! Jeg er i høyeste grad intr. i å snakke med deg ellers, vennen min! Ring eller send en SMS når du vet noe mer, OK? *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel Skrevet 14. august 2002 Forfatter #238 Del Skrevet 14. august 2002 Hei :D Dag 34, ingen mens i sikte..... Takk Sola for at du følger spent med, koselig! :D Qlio, regnet jo med at du hadde lagt deg da, no hard feelings vennen! Angelmannen er ute å kjøper test nå...så jeg kommer til å teste meg i løpet av ettermiddagen....jeg gruer meg!!!!!..tror ikke jeg er gravid, er redd for enda en negativ test...men bedre å vite enn å gå rundt å gruble slik vi gjør nå..stakkars angelmannen min, han går jo på veggene her hjemme :o .... Wish me luck!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zafir Skrevet 14. august 2002 #239 Del Skrevet 14. august 2002 ................iiiiiiiikkkk...........nå er jeg dritnervøs på dine vegner Angel!!! Godklem fra Zafir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sessa Skrevet 14. august 2002 #240 Del Skrevet 14. august 2002 :D Så spennende!!!! :D *krysser fingre og tær* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå