Angel Skrevet 17. mars 2006 Forfatter #561 Del Skrevet 17. mars 2006 (endret) Hei hei... Er litt sliten idag, satt halve natta på do med diare og sterke magesmerter. Dette er 4 gang jeg får et "mageanfall" på 3 mnd. Har dermed fått det hyppigere etter at jeg ble gravid! merker at lille gullklompen stresser litt midt i de sterkeste krampene jeg får..dakar lille gullet mitt... Det er ganske rart, for hvis eg skulle beskrive disse magesmertene og krampene ville jeg beskrevet dem som sterke rier, selv om jeg aldri har opplevd det! Så det blir rart å se om de kan sammenlignes når jeg evt er i rier en gang..... Har merket at ryggen/bekkenet er blitt mye bedre av å ta det med ro hjemme. Har jo hele tiden vondt, men ikke på samme måte som når jeg har vært på jobb. Nå kan jeg ivertfall fungere hjemme. Så jeg er glad og takknemlig for at jeg ble sykemeldt...blir litt stress på nettene, men det får vel gå..husker det ble mye bedre på slutten av forrige graviditet, fordi da Victoria sank ned i bekkenet, så stabiliserte det mer..så regner med det skjer denne gang også... Er skikkelig trøtt og sliten om kveldene nå, har lagt meg ca 21.30 hver kveld nå... men ikveld er det fredagskos med idol og hjemmelaget pizza, så da får jeg prøve å holde mannen med selskap litt lengre.. Imorgen skal jeg og søstera mi ut å kose oss! Skal se Dagfinn Lyngbø (har sans for han fyren! Elsker stemmen hans i filmen Istid ), og så skal vi på kafe og kose oss etterpå..gleder meg... Har bestilt hytte ( en litt stor en, 36 kvm, med bad, kjøkken og to soverom) på hamresanden i sommer med et vennepar. Blir bare 4 dager, men blir nok koseligt allikevel..godt å komme seg bort litt. Så bursdagen min blir feiret i dyreparken i år ... nei, nå skal jeg være flink konepone, og fortsette med Endret 17. mars 2006 av Angel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 17. mars 2006 #562 Del Skrevet 17. mars 2006 Uffda.. Ekkelt med mageanfall Hvor langt er du på vei? Kose deg med idol & pizza! Blir rolig helg for oss også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel Skrevet 17. mars 2006 Forfatter #563 Del Skrevet 17. mars 2006 Uffda.. Ekkelt med mageanfall Hvor langt er du på vei? Kose deg med idol & pizza! Blir rolig helg for oss også. ← Ja, det er vondt når det står på..(morbus chron har jeg).. Jeg er i uke 20!!!!! Halveis!! Skal kose oss så godt vi kan!!! Dere også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 17. mars 2006 #564 Del Skrevet 17. mars 2006 Håper du føler deg bedre snart!! Ah, uke 20, så deilig! Spennende.. Tiden går fort! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 18. mars 2006 #565 Del Skrevet 18. mars 2006 Ser på Istid nå, og han har en herlig stemme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel Skrevet 29. mars 2006 Forfatter #566 Del Skrevet 29. mars 2006 Legen ringte igår, og ville ha meg inn for nye blodprøver ang. antistoffene. Sa jo at jeg skulle til han på fredag til kontroll, men det var visst ikke så bra å ta blodprøvene på en fredag fordi da var det "helg", og han ville ikke få svar på prøvene (de blir sendt til bergen) før etter helgen. Så da får jeg vel bare troppe opp imorgen og ta dem da. ...litt tungvint, men jaja...så lenge jeg blir fulgt opp så er jeg fornøyd jeg! Ellers er alt bra om dagen. holder på å pusse opp gangen og trappen, blir nok bra tilslutt! Gullklompen er aktiv som bare det, spesielt når jeg skal legge meg! Da er h*n på topp! Skikkelige spark nå også gitt! Hele magen min rører på seg! Bekkenet og ryggen er så som så, men så lenge jeg vet mine begrensinger så går det greit.. Har en del utflod for tiden, og innimellom så kommer det "masse" tyntflytende væske! Er ikke urin, men kan det være at jeg lekker litt fostervann da? hmm, skal ta det opp hos legen. Kan ikke huske det fra forrige gang, men jeg har jo allerede glemt masse fra forrige sv.skap....... er forresten 21+1 idag....tiden går fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 29. mars 2006 #567 Del Skrevet 29. mars 2006 Ta på ett bind som du leverer hos legen. Dette går så fint, så! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel Skrevet 31. mars 2006 Forfatter #568 Del Skrevet 31. mars 2006 Legekontroll idag, uke 22.. BT: 120/80 URIN: neg VEKT: opp 2.5 kg fra forrige kontroll , 6 kg sammenlagt ØDEM: (1)..litt om kvelden HB: 13 FOSTERLYD: 140 SF-MÅL: 24! over både den røde og grønne feltet...men i jevn kurve sammenlagt MERKN: Antistoff kontroll, UL Haukeland mellom uke 22 og 26, plager med bekken/rygg, kynnere, mye liv! Alt ialt en kjekk kontroll med en lege som hadde god tid, og som var i godt humør idag! Smittet meg også gitt! ...skal til UL på haukeland snart da, venter spent på post. Antistoffene var like som forrige gang, dvs de har ikke gått opp, og det var bra. Legen var veldig fornøyd med at jeg kjente så mye liv, og det var det viktigste. Jeg skulle bare ta kontakt med en gang jeg følte bekymring av noe slag. Skal jo få ekstra kontroller videre, så jeg føler meg relativt trygg. Men merker at legen ikke syns noe om disse antistoffene...han gjentar liksom at det er utrolig sjeldent antistoff jeg har dannet osv. han sa at det finnes flere spesialister enn pasienter innenfor dette feltet.... Nå skal jeg lage ferdig pizzaen, og så er det hjemmekos med IDOL og nytt på nytt! Ha en fin kveld dere også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 3. april 2006 #569 Del Skrevet 3. april 2006 Det er godt å vite at dere blir ekstra godt fulgt opp! Du gikk ned masse etter lille Victoria, det går nok enda lettere denne gangen tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel Skrevet 5. april 2006 Forfatter #570 Del Skrevet 5. april 2006 Jeg har alltid drømt mye. Husker mye av drømmene mine også. Nå i svangerskapet har jeg ganske mange rare drømmer, og inatt så hadde jeg en av de: Hadde vært på basketballtrening (jeg liker ikke basket engang! ), og plutselig oppdaget jeg at fødselen var igang! SPRANG til sykehuset iført basket-treningstøy, og troppet opp på fødeavd (som visstnok nå var flyttet til Steen og Strøm senteret her i Haugesund! Fikk komme inn på et stooort hvitt, sterilt rom, og en jordmor tok imot meg. Ikke spør meg hvor mannen var i bildet. Anyway, det var forsåvidt en lett fødsel, en altfor lett i følge jordmora, for da ungen ploppet ut sa hun at dette ikke gikk og at vi måtte gjøre det på ny, siden ungen ikke hadde fått mistet all vannet i lungene sine som følge av en hardere fødsel. Så jeg fikk ungen i armene mens jordmora skulle hente en lege til å hjelpe med å få ungen INN IGJEN! Jaja, tenkte jeg...og satt der med en baby. Jeg var jo så nysgjerrig på kjønnet, og tenkte jeg iallefall kunne vite det mens jeg ventet. Men ungen hadde ikkeno kjønn!!!! da jordmora kom så sa hun at det var pga den lette fødselen. Legen kom, og dytta ungen fint inn igjen. SÅ kom DE riene, og jeg hadde en kjempehard fødsel! Ungen kom endelig ut, og den var blitt MYE større (sikkert på størrelse med en 2 åring). Men, noe manglet! hele underlivet pluss bena! Jeg skrek va som hadde hendt, og jordmora sa at det var heelt vanligt når man måtte dytte ungene inn igjen, for da forsvant bena til babyen også inn i sin egen kropp! Så jeg måtte bare vente litt, så ville de komme fram. Så plutselig ploppet bena og kjønnet fram som en ballong, og jeg kunne endelig konstatere at det var en GUTT!... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 5. april 2006 #571 Del Skrevet 5. april 2006 Er det mulig? Jeg ler så jeg hyler her jeg sitter! Svangerskap gir rare drømmer, husker venninna mi som drømte at hun fødte krabber, ringte føden (i drømme, selvsagt) hvorpå de svarer at det er helt normalt rett før man føder, og noen minutter etterpå kom en baby! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel Skrevet 9. april 2006 Forfatter #572 Del Skrevet 9. april 2006 hehehe, morsomt... Har endelig fått innkalling til UL på Haukeland!! Onsdag 26 april kl 9.30! Da reiser vi på tirsdag etter mannens jobb, leverer Victoria hos mormor og morfar, og drar opp til Bergen! Overnatter på hotell og skal kose oss! Blir spennende på UL! Får nok vite kjønnet!!!!!! jippijajaj!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 9. april 2006 #573 Del Skrevet 9. april 2006 Og da får jeg sikkert en SMS etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel Skrevet 10. april 2006 Forfatter #574 Del Skrevet 10. april 2006 Og da får jeg sikkert en SMS etterpå. ← Jupp!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 10. april 2006 #575 Del Skrevet 10. april 2006 Flink jente! Hvordan er formen i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel Skrevet 18. april 2006 Forfatter #576 Del Skrevet 18. april 2006 Tilbake fra påskeferie!..kost oss masse på fjellet noen dager på hytta til foreldrene mine....Victoria har storkost seg i snøen!! Formen er ganske fin. Er mye trøtt pga mange dårlige netter med vondter, men ellers så er jeg i ganske så bra form. Prøver å gå meg en liten tur hver dag, for å holde meg i rørelse. Merker at det blir tyngre å gå langt nå. Begynner å verke i symfysen etter en stund. Ellers er Gullklompen aktiv som bare det!! Spreller og sparker mye i løpet av et døgn! Blir nesten litt sliten av det avogtil... Gleder oss masse til å reise til Bergen nå!! 1 uke igjen!!!! 24+0 idag! Hvor blir tiden av??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel Skrevet 18. april 2006 Forfatter #577 Del Skrevet 18. april 2006 (endret) Magebilder tatt idag http://www.snartmamma.com/plassen/showthre...218#post2298218 Endret 18. april 2006 av Angel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 19. april 2006 #578 Del Skrevet 19. april 2006 Du har blitt stor og fin, vennen min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel Skrevet 24. april 2006 Forfatter #579 Del Skrevet 24. april 2006 I morgen reiser vi til Bergen!! Gleder meg!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 24. april 2006 #580 Del Skrevet 24. april 2006 God tur, og ta med paraply! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå