Champagnepiken Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #241 Del Skrevet 23. januar 2008 Takk, jenter! Jeg trener alle hverdager, Chica, men gir kroppen fri i helgene. Stort sett, i alle fall. Jeg er nemlig fæl til å utsette ting til i morgen - men hvis jeg likevel skal trene i morgen, har jeg jo ingen dag å utsette treninga til, så da får jeg bare komme meg avgårde! Det går raskere enn du tror, Lano. Intervalltrening er uhyre effektivt! Høsten for to år siden jobbet jeg meg opp fra fem til 30 minutter sammenhengende gjennom stadig lengre løpeintervaller og kortere gå-intervaller. Så dette klarer du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GossipGirl Skrevet 23. januar 2008 #242 Del Skrevet 23. januar 2008 Du er kjempeflink å trene, da. Jeg sliter med å oppfylle 2-timers kravet når jeg jobber mye. Så, takk for inspirasjon, søta. ;D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alive Skrevet 23. januar 2008 #243 Del Skrevet 23. januar 2008 Jeg klarte mila på en time i dag!!! Velfortjent shopping på gang da? Gratulerer:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #244 Del Skrevet 23. januar 2008 Du er kjempeflink å trene, da. Jeg sliter med å oppfylle 2-timers kravet når jeg jobber mye. Så, takk for inspirasjon, søta. ;D Altså, to timer om dagen er bortimot toppidrettsutøver-krav, da... Du synes ikke du stiller LITT høye krav til deg selv? Men det blir shopping, ja. Til helga, tenker jeg, med mindre jeg finner et kjøpesenter i Tromsø i morgen ettermiddag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #245 Del Skrevet 23. januar 2008 Nå har jeg meldt meg på Sentrumsløpet siste søndag i april. 10 km gjennom Oslo sentrum, Frognerparken og sånt. Må jo ha et nytt mål! Og nå trekker jeg meg pokker ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imogen Skrevet 24. januar 2008 #246 Del Skrevet 24. januar 2008 Grattis med mila på timen! Du er skikkelig flink til å trene, og jeg blir stadig imponert når jeg leser her inne. Og så er du flink til å sette deg mål, der skal jeg fortsette å la meg inspirer fremover. Har du fått shoppet belønningsantrekket enda? Og hvordan går det med tåa di, fikk du fikset blåneglen? Kjipt om den skal lage trøbbel når du er i det siget du er i nå... Og forresten, hva synes H om symfonikonserten? Ha en fin torsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GossipGirl Skrevet 24. januar 2008 #247 Del Skrevet 24. januar 2008 Altså, to timer om dagen er bortimot toppidrettsutøver-krav, da... Du synes ikke du stiller LITT høye krav til deg selv? Men det blir shopping, ja. Til helga, tenker jeg, med mindre jeg finner et kjøpesenter i Tromsø i morgen ettermiddag. Jeg danset profesjonelt da jeg var yngre, så jeg er vant til lange treningsøkter. Shopping!!! WEEE. Husk å oppdatere. ;D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GossipGirl Skrevet 24. januar 2008 #248 Del Skrevet 24. januar 2008 Nå har jeg meldt meg på Sentrumsløpet siste søndag i april. 10 km gjennom Oslo sentrum, Frognerparken og sånt. Må jo ha et nytt mål! Og nå trekker jeg meg pokker ikke... FLINKA! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #249 Del Skrevet 24. januar 2008 Sliten i hodet, vi har hatt verdens minste og trangeste kursrom i dag. Men tror kurset har gått bra, veldig fornøyde deltakere så langt. Slappe av litt nå, sove en halvtime, og så rusle en tur gjennom byen før jeg finner et treningssenter. Og så tror jeg at jeg skal prøve å finne en bedre fiskemiddag i kveld, når jeg først er i Nord-Norge! Vi fikk torsketunger til lunsj i dag, nam. Takk for innhoppene, FOG og GG (dere har da så lange navn, jenter! ). H. likte symfonikonserten godt, han, og jeg skal få ham med på fler utover våren. Åh, nå begynte jeg å glede meg veldig til å se ham igjen i morgen kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ada Blûe Skrevet 27. januar 2008 #250 Del Skrevet 27. januar 2008 Alltid like inspirerende og morsomt å lese inne hos deg, C! Ønsker heiajenter eller ei som kan stå med vannlager på løpet, må du bare si i fra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GossipGirl Skrevet 29. januar 2008 #251 Del Skrevet 29. januar 2008 Takk for innhoppene, FOG og GG (dere har da så lange navn, jenter! ). H. likte symfonikonserten godt, han, og jeg skal få ham med på fler utover våren. Tenkte jeg skulle droppe alt som heter journalistiske grep her inne og gå for langt og tungvint. Symfonikonserter er jo bare noe av det nydeligste som finnes da. Bra at H likte det, det viser at han er et grepa mannfolk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #252 Del Skrevet 30. januar 2008 Særdeles hektiske dager, er lite på nett og jobber desto mer. Har vært i Trondheim søn kveld-tirs kveld, så fikk jeg en koselig kveld/natt hos H. før møter i Oslo i dag. Nå er jeg endelig hjemom en tur, men må pakke koffert igjen i kveld. Kontordag i morgen, men etterpå drar jeg til H. og blir over til fredag. Da har jeg kurs i Oslo, etterpå er det rett på flyet og til Trøndelag igjen. Skal være med på konferanse til lørdag ettermiddag, så kommer jeg til Oslo på kvelden. Og søndag kveld er det avreise til Vestlandet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 30. januar 2008 #253 Del Skrevet 30. januar 2008 Er jobben din sånn hele tiden, eller er det ekstra mye akkurat nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #254 Del Skrevet 30. januar 2008 Det er litt ekstra nå, vi har noen sykmeldinger. Men det er MYE reising konstant, det er det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #255 Del Skrevet 30. januar 2008 Snodig hvordan det går rutine i de få kveldene jeg er hjemme. Har vasket klær, pakket koffert, laget middag, pusset sko og stelt huden. Godt å få gjort. Og skal bli godt å sove i egen seng ei natt også (for tida sover jeg jo mer hos H. enn noe annet sted, merkelig nok ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #256 Del Skrevet 31. januar 2008 Sov som en stein i natt, var godt å være hjemme i senga si. Så var det trening i morges, og så taxi til jobb (masse bagasje og regn = liiiite fristende å gå fra trening). Og massemasse å gjøre på jobb i dag. Blir hektisk, gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alive Skrevet 31. januar 2008 #257 Del Skrevet 31. januar 2008 Trives du fortsatt? Du gjør jo en fantastisk innsats! Jeg har siste dag på gamlejobben i dag:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #258 Del Skrevet 31. januar 2008 Er det ikke deilig, Alive? Jeg trives bedre og bedre, etter hvert som jeg merker at jeg mestrer det jeg driver med bedre og bedre. Men nå er jeg på litt dypt vann og småstressa over de neste to oppdragene jeg skal gjennom. Etterpå blir det bedre. Forresten merker jeg plutselig kroppslig effekt av treninga. I alle fall var ei bukse jeg ikke har brukt på noen uker noe romsligere da jeg tok den på i morges! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alive Skrevet 31. januar 2008 #259 Del Skrevet 31. januar 2008 Jeg har en fullstendig ro og er helt overbevist når det gjelder deg. Du mestrer jobben din, Champis. Helt klart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GossipGirl Skrevet 31. januar 2008 #260 Del Skrevet 31. januar 2008 Jeg er helt sikker på at du er den flinkeste 28-åringen de noen gang har ansatt. Du virker så målbevisst og strukturert, Champis, får nesten dårlig samvittighet jeg, hehe. Ønsker deg en fantastisk helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå