Champagnepiken Skrevet 29. november 2007 Forfatter #41 Del Skrevet 29. november 2007 Da går siste kveldsvakt mot slutten. Vært rolig vakt, helt grei avslutning. I morgen er siste dagvakt, da blir det nok grining... Skal gå hjem og dusje nå, slik at dusjforhenget er tørt og kan tas ned i morgen tidlig. Så er det å pakke ferdig siste rest, samle sammen verktøy jeg har hatt i bruk og bare overse at alt er klart til flyttefolkene kommer. Hm. Jeg gruer og gleder meg på en gang, så merkelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 29. november 2007 #42 Del Skrevet 29. november 2007 Hei! Så i dagboken til Jenna at du har studert i Bodø.. Synes det var litt gøy, er ikke så ofte jeg hører om det Er selv fra området der en plass, og hvis du har jobbet i lokalavisa, så har jeg helt sikkert lest noe av det du har skrevet Marihan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 30. november 2007 Forfatter #43 Del Skrevet 30. november 2007 Da ser jeg nok ikke bort fra at du både har lest det jeg har skrevet og sett meg på lokal-tv for noen år siden, Marihan. :-) Nå holder flyttefolka på med flyttelasset mitt. Jeg har sovet forferdelig dårlig i natt; først ringte en kamerat klokka to (godt pussa) og så våknet jeg klokka ti over fem og fikk ikke sove stort etterpå. Kvart over seks var jeg i sving med siste rest av pakking. Så trøtt på en dag som i utgangspunktet kommer til å bli passe emosjonell? Dette kan bli mye ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 30. november 2007 Forfatter #44 Del Skrevet 30. november 2007 Nå har jeg løpt innom den nye drop in-hudpleiesalongen i byen og fått vokset brynene i lunsjen. Kjøpte med meg noen produkter (fuktighetskrem og øyekrem fra Dermalogica), så føler jeg at jeg har litt luksus midt oppi alt flyttestyret! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 30. november 2007 Forfatter #45 Del Skrevet 30. november 2007 Og jammen fikk jeg nytt bud på leiligheten min også. Nå er hun oppe i en million, men jeg skal nok ha minst 75.000 til før jeg skal la den gå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 30. november 2007 Forfatter #46 Del Skrevet 30. november 2007 Ååå, nå blir jeg rørt! Fikk plutselig pakke levert på jobb - CD og hyggelig brev fra det lokale mållaget, som takk for at jeg har skrevet om dem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk. Stella Skrevet 30. november 2007 #47 Del Skrevet 30. november 2007 JEG blir jo rent smårørt over å lese om hvordan du starter et nytt kapittel i livet! *snufs* Ønsker deg en fin siste-dag på jobb og masse lykke til i helgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jenna88 Skrevet 30. november 2007 #48 Del Skrevet 30. november 2007 *sender over mange store klemmer* Gratulerer med siste dag på jobb, og overgang til noe enda større, søta. Skjønner godt du synes det er vanskelig å slutte. Jeg savner fortsatt sommerjobben noe grusomt, og du har jo jobbet i avisa i over to år... så jeg kan egentlig ikke forestille meg hvordan du har det nå. Jeg vil gjerne lese den siste kommentaren din, forresten. Liker å lese det du skriver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lano Skrevet 1. desember 2007 #49 Del Skrevet 1. desember 2007 Håper den siste dagen på jobb i går gikk greit, og at det nye kapittelet ser spennende ut. Det ER litt rørende å bla om til en ny side i boken... Og til Jenna: Jeg hadde praksis i Dagsavisen, det anbefales også. Liten redaksjon og du får gjøre mye, samtidig som det er "store forhold". Jeg ble sendt til Statsministerens Kontor, feks. Lykke til i ny leilighet i dag - håper det blir bra å bo der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 2. desember 2007 Forfatter #50 Del Skrevet 2. desember 2007 Da er jeg på plass i Østfold. Leiligheten er ikke spesielt fin, og mye mindre enn den jeg flyttet fra, så det ene soverommet har blitt omgjort til lager. Men jeg tror det skal bli ganske ålreit når jeg får områdd meg litt. H. har vært her og hjulpet meg hele helga, uten ham vet jeg ikke hvor bra jeg hadde taklet å stå i ny by helt alene. Han er herlig. :rødme: I går kveld gikk vi ut og spiste pizza og drakk rødvin. Hadde en kjempefin, laaaang prat om oss selv og hvem vi er og sånt. Det er ting i min historie han vil slite med, og det er ting i hans liv som ikke matcher mine verdier 100%, men jeg tror vi begge mener det er veldig verd det. Nå er jeg temmelig sikker på at det er en bra mann jeg har funnet meg! Og nå har han dratt for under en time siden, og jeg savner ham alt... Må bruke kvelden på å brette klær og prøve å få orden i klesskapet mitt. Å få alle mine klær inn i ett skap? Umulig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 2. desember 2007 #51 Del Skrevet 2. desember 2007 Å! Har du flytta til feil side av fjorden. Flytting er ikke det morsomste, men det er vel spennende med ny jobb? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 2. desember 2007 Forfatter #52 Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg har flytta over fjorden, ja, Lillesky. Skal bli spennende med første dag på jobb i morgen! Nå ser jeg "Troja" på TV3 og rydder i reklamepausene. Har også en mental handleliste for i morgen, hvis jeg skal få litt mer orden her. Spørs om det blir en tur på Clas Ohlson i morgen - må ha en hengegarderobe til soverommet, en trillevogngreie til badet, noen spotlights og noen kroker. Så skal det vel bli orden her! Og så må jeg få fortalt husverten at det virker som om varmtvannet her er avskrudd, i tilfelle hun må skaffe en rørlegger eller skifte en sikring eller noe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #53 Del Skrevet 3. desember 2007 På plass på nyjobben. Veldig hyggelige folk, men ikke så forferdelig mye jeg praktisk kan sette i gang med å få gjort i dag, ser det ut til. Har fått kontor, mangler foreløpig jobb-PC - flaks at jeg tok med min egen bærbare! Men jeg har koselig utsikt fra kontorvinduet, fri tilgang på kaffe og i det hele tatt mye bra å se fram til, tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #54 Del Skrevet 3. desember 2007 Det kommer seg! Jeg har fått datamaskin, jeg har funnet fram til penner og skriveblokker og sånt, og jeg har spist lunsj med sjefen. Det er veldig hyggelige folk her, men det visste jeg i grunnen fra før! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #55 Del Skrevet 3. desember 2007 Veldig morsomt - nå var toppsjefen innom kontoret mitt og slo av en liten prat. De vil gjerne bruke meg også på andre oppgaver etterhvert, når jeg blir litt varm i trøya. Det gleder jeg meg noe innmari til allerede! Ellers er dette en dag der jeg bruker mye tid på aviser, gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jenna88 Skrevet 3. desember 2007 #56 Del Skrevet 3. desember 2007 Veldig morsomt - nå var toppsjefen innom kontoret mitt og slo av en liten prat. De vil gjerne bruke meg også på andre oppgaver etterhvert, når jeg blir litt varm i trøya. Det gleder jeg meg noe innmari til allerede! Ellers er dette en dag der jeg bruker mye tid på aviser, gitt... Weee! :D Så morsomt å lese her inne. Kjempebra at du trives på jobb og at du har fått snakket mer med H. Jeg holdt på å skrive A, haha, er så vant til å bruke den forkortelsen her inne. Alltid deilig å ha eget kontor, da? Jeg vil veldig gjerne lese den kommentaren din, forresten. Hvis den ligger på nettet et sted? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #57 Del Skrevet 3. desember 2007 Den er dessverre ikke publisert på nett, Jenna - og nå har jeg jo plutselig ikke tilgang til tekstdatabasen i gamleavisa lenger, så det er litt vanskelig å få tak i den! Jeg synes det er litt rart å ha eget kontor, jeg, nå er jeg så vant til å sitte i landskap. Men venner meg nok til det! Må bare finne noen oppgaver jeg kan ta meg til også... Disse første dagene blir nok ganske "slow"! Men du verden, så flink jeg blir til å lese aviser... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jenna88 Skrevet 3. desember 2007 #58 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Den er dessverre ikke publisert på nett, Jenna - og nå har jeg jo plutselig ikke tilgang til tekstdatabasen i gamleavisa lenger, så det er litt vanskelig å få tak i den! Jeg synes det er litt rart å ha eget kontor, jeg, nå er jeg så vant til å sitte i landskap. Men venner meg nok til det! Må bare finne noen oppgaver jeg kan ta meg til også... Disse første dagene blir nok ganske "slow"! Men du verden, så flink jeg blir til å lese aviser... Det skjønner jeg godt. Jeg har jobbet i to aviser som har åpent landskap, og en avis som ikke har det, personlig er jeg mest fan av kontor, egentlig. Litt greiere å møte intervjuobjekter som har lyst å komme innom huset da. Ikke alltid like kjekt å presse seg inn i et møterom som snart blir opptatt, men det gir meg i alle fall en god unnskyldning til å drikke kaffe på kafe, da . Endret 3. desember 2007 av Jenna88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jenna88 Skrevet 3. desember 2007 #59 Del Skrevet 3. desember 2007 Den er dessverre ikke publisert på nett, Jenna - og nå har jeg jo plutselig ikke tilgang til tekstdatabasen i gamleavisa lenger, så det er litt vanskelig å få tak i den! Jeg synes det er litt rart å ha eget kontor, jeg, nå er jeg så vant til å sitte i landskap. Men venner meg nok til det! Må bare finne noen oppgaver jeg kan ta meg til også... Disse første dagene blir nok ganske "slow"! Men du verden, så flink jeg blir til å lese aviser... Fortell meg om du leser RB, DT eller SMP, da ;D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #60 Del Skrevet 3. desember 2007 Har stort sett lest riksaviser i dag - men sjefen min skal kurse i DT i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå