Gå til innhold

Skravletråd

Gjest Indo

Anbefalte innlegg

Var hos jordmor i dag. Alt så greit ut :)

Hodet er festet og gutten i magen er nok ikke av den minste sorten :fnise: . Men det var jeg vel egentlig klar over...

Måtte jo spørre henne om det var noe jeg kunne gjøre for og få igang denne fødselen. Det eneste som kan funke er hyrdestund med din mann og man må ligge med rompa opp i ca en time etterpå, for da får sæden modnet inni der.

Så da har jeg planer i noen kvelder framover..... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke om det var "kosestunden" med mannen, men jeg lå ikke med rompa høyt i en time da, men en times tid etter at jeg sovna (uten rompa høyt altså) så satte det igang med "tak" i magen hvert 15. minutt i natt. Det varte i 2,5 time sånn ca, men så slutta det altså...

Lurer på om mannen er villig til repetisjon i kveld, eller om han føler seg "brukt" da... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det var "kosestunden" med mannen, men jeg lå ikke med rompa høyt i en time da, men en times tid etter at jeg sovna (uten rompa høyt altså) så satte det igang med "tak" i magen hvert 15. minutt i natt. Det varte i 2,5 time sånn ca, men så slutta det altså...

Lurer på om mannen er villig til repetisjon i kveld, eller om han føler seg "brukt" da... :ler:

:ler: Du får forføre ham slik at han ikke aner den egentlige agendaen til at du vil ha sex da vettu=)

Her må nok mannen også til pers ikveld :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler litt på at jeg er en troverdig forførerske for tiden...

Samme problemet her!! Prøver meg, og får tilbake "mhm..du er lei av å være gravid nå hva?" :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise: Jeg har sagt klart ifra at han har det med og leverer varene!!!

Tror egentlig ikke han er kjempe lei seg for det.... :fnise:

Er det noe action hos dere i natt/dag da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nje..same old, same old..Murrer litt, har litt sammentrekninger, men ikke noe stort noe. Dag 7 på overtid nå, så nå kan han godt komme ut!

Fikk :sengekos: inatt da=) Meeeeeen sitter her ennå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært hos legen igjen..Blodtrykk 155/102 (målt 8 ganger), han fant noe i urinen, og jeg var øm i magen + ser lyse prikker her og der, så blir sendt inn på føden for sjekk klokka 3. Da skal jeg spør om jordmora kan strippe meg samtidig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høyt blodtrykk, "noe" i urinen, øm i magen, og synsforstyrrelser, høres ut som mulig svangerskapsforgiftning? (Mamma beskrev det som at hun så fallende ilddråper...)

Godt at du får en sjekk, og håper du snart får babyen din nå, overtid er jo ikke noe gøy.

Her skjer det lite. Kynnere, småmurringer, men ikke noe annet enn sånn det har vært lenge altså. Skjer ikke noe spennende nei. Begynner å haste om jeg skulle få ham den festlige dagen 08.08.08, men han kommer vel når han selv har lyst, og det er jo lenge igjen enda, til overtidsdatoen... så det haster jo ikke...

(Dessuten, kommer han foprt blir jeg ikke ferdig med strikkeriene jeg skal lage til ham, og egentlig bruke som hentesett... (Men bodyen er ferdig da, så den blir "hentesett" uansett om jeg rekker lua og buksa eller ei...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får du ha masse lykke til Indo, får håpe det skjer noe i dag da :klem:

Ellers er det samme status her som hos Malama. Mye kynnere og småmurringer, men det har det vel snart vært en uke. Trodde på søndag at noe var på gang, men neida.. akkurat i det det begynte å skje noe regelmessig og med mindre mellomrom, så gav det seg helt ;) Slimproppen forsvant i går da, men såpass har jeg skjønt at det trenger ikke bety noe som helst. Så jeg koser meg videre her hjemme, slapper av og lader opp kreftene stort sett. Burde kanskje gjort litt mer husarbeid etc, men energinivået er ikke på topp - det innrømmer jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt energinivå er på et vis på topp det... dvs, LYSTA er i alle fall det. Jeg våkner ganske så utvilt og klar for dagen, og ivrig etter å gjøre masse greier.

Og jeg får gjort en del, men merker at jeg blir sliten av det, og får kynnere, så jeg jobber ikke masse altså, men suller rundt i huset og gjør små forberedelser av ting jeg "gjerne skulle ha gjort før babyen kommer", og rydder og sånn... noen veldig "redebygger" er jeg nok ikke, men jeg prøver i alle fall å få det litt koseligere her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høyt blodtrykk, "noe" i urinen, øm i magen, og synsforstyrrelser, høres ut som mulig svangerskapsforgiftning? (Mamma beskrev det som at hun så fallende ilddråper...)

Godt at du får en sjekk, og håper du snart får babyen din nå, overtid er jo ikke noe gøy.

Ja, det var det jeg også tenkte..Men det var visst ikke proteiner i urinen, men blod og noe annet jeg ikke husker navnet på. Velvel, det finner vi snart ut av=) Håper på igangsettelse nåda, så får det ikke hjelpe at det visstnok blir verre fødsler av det i følge "alle". Det aller viktigste er uansett at lillebabyen har det så bra som mulig. Merkelig hvor lite jeg faktisk tenker på meg selv her, og det er en ganske god følelse=)

Tar med bagen i tillfelle rottefelle, men blir vel sikkert sendt hjem igjen kjenner jeg meg selv rett..hehe..viktig å være negativ ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 cm åpning, fikk tegningsblødning, og "kynnerne" mine er visst begynnende rier..Så skulle dra hjem å vente til de tok seg opp. Blodtrykket var visstnok såpass høyt pga at jeg er i startfasen på fødselen, og blodet i urinen stammer fra mormunnen=) Så da håper vi på en 08.08.08 baby, og at det ikke drøyer lengre enn det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er vi tilbake fra sykehuset. Keisersnittet har gått bra, en utrolig merkelig, men flott opplevelse :-D Har heldigvis hatt en bedre fødselsopplevelse enn sist.

Dro hjem allerede i går, én dag før jeg egentlig skulle. Jeg hadde rett og slett fått nok av barsel. Kjempedeilig å være hjemme igjen!

Sønnen min er helt ny-y-y-ydelig, og jeg er så takknemmelig for at jeg har to så fine barn :-D

Den første tiden har gått greit, men har fortsatt endel vondt fra såret. Babyen suger fint, og melken har kommet for fullt nå. Veldig såre brustvorter riktignok, men ellers er alt bra.

Lykke til til Indo! Godt å høre at det endelig skjer noe :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Indo har fått gutten sin klokka 00.55. :-D

Han var 4100g og 54cm.

GRATULERER, VENNEN!

:klemmer:

Endret av Niennah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, da ble det i alle fall EN 08.08.08-baby her inne :-D

Gratulerer så mye Indo, endelig fikk dere møte ham :hoppe: Kos dere masse fremover :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...