Sandra Skrevet 3. august 2008 #421 Del Skrevet 3. august 2008 Vi hadde Simo-vogn sist gang. Da kjøpte vi den (godt) brukt. Vi var studenter begge to og hadde ikke så mye penger. Etter at Mini var ferdig med den kastet vi den, den hadde fått utspilt sin rolle som babyvogn kan man trygt si. Hvor har dere kjøpt laken til barnevogna, eller hva bruker dere? Sikkert dumt spørsmål men... Var KID og de hadde ikke. Mamma har vært på "sin" KID og Princess der hun hun bor. Hun endte opp med å kjøpe flere stretchlaken i str. 120x60. Synes det ble litt klumpete Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 3. august 2008 #422 Del Skrevet 3. august 2008 Takk for lykkeønskinger forresten Gruer meg litt nå ja! Men gleder meg masse til å se babyen ja! På denne tiden i morgen er jeg nok blitt mamma igjen :-D Hvis alt går etter planen skal jeg ta keisersnitt kl. 7:45 i morgen tidlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 3. august 2008 #423 Del Skrevet 3. august 2008 Lykke til i morgen ja! Vi har laken til vogna, stretchlaken i 40*80 eller noe sånn. Vi har tre stykker, men det er fordi det er denne størrelsen vi bruker i vugga (vi har ikke sprinkelseng når han er så liten, han ligger i vugge den første tida, og den har madrassmål på 35*80) Derved samme størrelse til vogn og vogga, så vi har "ett i bruk og et til vask og et i vogna" Det i vogna trengs jo ikke byttes så ofte, ettersom han ligger i pose oppi vogna, det er bare fordi det er lettere å ta av og vaske om det kommer flekker på det enn å vaske den lille madrassa, tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 3. august 2008 #424 Del Skrevet 3. august 2008 Vår Simo-vogn har kun vært brukt til en unge før, så den er i veldig god stand. Vi er studenter begge to, så vi har heller ikke så god råd=) Derfor er den lånt innad i familien..Så investerer vi heller litt mer i neste vogn! Vi har ikke madrass i mykbagen, for den er godt polstret som det er. Har lagt nedi et tykt fleeceteppe, og et tynt bomullsteppe over slik at det ikke skal bli så klamt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 3. august 2008 #425 Del Skrevet 3. august 2008 Lykke til, Sandra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 3. august 2008 #426 Del Skrevet 3. august 2008 (endret) Vår Simo-vogn har kun vært brukt til en unge før, så den er i veldig god stand. Vi er studenter begge to, så vi har heller ikke så god råd=) Derfor er den lånt innad i familien..Så investerer vi heller litt mer i neste vogn! Vi har ikke madrass i mykbagen, for den er godt polstret som det er. Har lagt nedi et tykt fleeceteppe, og et tynt bomullsteppe over slik at det ikke skal bli så klamt. Forskjellen er vel at vi ikke har mykbag, men hardbag, og derfor har den ei lita madrass i bunnen (nettopp fordi den ellers er hard...) Den er bare en cm tykk eller noe sånn da, bare ei helt lett, tynn lita madrass. Det er på tide jeg ta av plasten som er rundt den, og bytter ut med et laken, slik jeg har tenkt så lenge... Endret 3. august 2008 av Malama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liset Skrevet 3. august 2008 #427 Del Skrevet 3. august 2008 Vi har vogn etter storesøster. Så det blir en Stokke xplory vogn. Den er desverre rød, men jeg har bestemt at rød det funker veldig bra til gutter . Så har vi en Simo vogn, som vi kan bruke om vi skal gå tur i skogen o.l og som barnehagevogn etter hvert. I går var jeg skikkelig på grinern... Fikk plutselig litt hetta... Vi holder fortsatt på og pusse opp vårt soverom, så vi sover inne hos storesøster. Tenk om vi ikke blir ferdig før han kommer?! Alle kan jo ikke sove inne hos henne, stakkars alle sammen. Og ikke nok med det, av oppussing blir det jo masse støv, rot og møkk over ALT!!!! Hvordan skal jeg rekke og få vaska ned huset?! Alle klærne som skulle vært vasket... Osv osv.. Nei, så i går var en dritt dag. Har hatt besøk i hele dag så har ikke fått gjort noe i dag. Så planen er rydde og (begynne) vaske badet. Og sette på 1-2 vaskemaskiner. Får jeg gjort det skal jeg ikke grine i kveld!!! Skylder på hormoner... Sier det igjen jeg da Sandra, masse masse lykke til i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 3. august 2008 #428 Del Skrevet 3. august 2008 Rødt går meget godt til gutter. Vi har som sagt rød og grå (aller mest rød) sporsvogn, KJØPT til en gutt. Men vi har nå kjøpt røde klær til ham også vi. Kan pappa'n bruke rødt, kan sønnen bruke rødt. (Dessuten har han fått seg Branndrakt da, så rødt definert som unisex-farge her i huset, for Brann er rødt, og da så!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liset Skrevet 3. august 2008 #429 Del Skrevet 3. august 2008 Er så enig! Synes det er litt værre om han skulle arvet klær av storesøster... For hun har rosa dilla! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 3. august 2008 #430 Del Skrevet 3. august 2008 Kan pappa'n bruke rødt, kan sønnen bruke rødt. (Dessuten har han fått seg Branndrakt da, så rødt definert som unisex-farge her i huset, for Brann er rødt, og da så!) De er nå søte de mannfolka også da=) Men selvfølgelig kan en gutt bruke røde klær.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 3. august 2008 #431 Del Skrevet 3. august 2008 Blir nå en søt mini i branndrakt da... det står den er størrelse 3 måneder, men det står også at den er størrelse 56 cm, og 56 er jo EN måned, så jeg tenker denne kan tas på fra mini er liiiiiten jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 3. august 2008 #432 Del Skrevet 3. august 2008 Synes også rødt går veldig fint til gutter. Har flere røde plagg til storebroren her i huset Må le litt Liset Det er ikke lenge siden jeg satt og gråt foran samboeren min av samme grunn, heeelt fortvilet. Jeg følte at INGENTiNG var klart. Ikke babytøy, ikke barevogn, ikke senga, masse ting som skulle fikses her hjemme. Rot overalt, og vasking av ditt og datt gjenstod. Får skylde på hormoner jeg også :-D Takk igjen for lykkeønskinger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liset Skrevet 3. august 2008 #433 Del Skrevet 3. august 2008 Ja vi er nok skikkelig søte der vi sitter og griner tenker jeg . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liset Skrevet 4. august 2008 #434 Del Skrevet 4. august 2008 Nå tenker jeg Sandra har fått lille babyen sin! Heldige hun!! Så hvem er neste mann ut da? Er det Indo eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlingeLing Skrevet 4. august 2008 #435 Del Skrevet 4. august 2008 Ja ja da har vannet mitt gått, så da blir jeg senest satt igang imorgen tidlig. Så nå har jeg vært og registrert meg på sykehuset og sitter nå hjemme og teller tiden mellom riene. Deilig og vite at det skjer noe, og at jeg siipper og gå på overtid. Ul teminen min er jo lørdag 9, men mens terminen min er jo idag faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 4. august 2008 #436 Del Skrevet 4. august 2008 Da ser det vel kanskje ut til at BlingeLing har tenkt til å snike seg foran Indo også?? Eller kanskje Indo ikke er her i dag? :-D Masse lykke til i alle fall, BlingeLing. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liset Skrevet 4. august 2008 #437 Del Skrevet 4. august 2008 Ja... Kanskje Indo er opptatt.... Hadde vært moro det da! Masse masse lykke til Blingeling. Du får oppdatere oss etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 4. august 2008 #438 Del Skrevet 4. august 2008 Indo er ikke så langt vekke tror jeg, for profilen hennes sier: Siste aktivitet I dag, 11:58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 4. august 2008 #439 Del Skrevet 4. august 2008 Malama har rett..Her er jeg! Dag 5 på overtid! Alle i hele terminklubben kommer til å få før meg! Det er jeg hellig overbevist om Men nå har jeg max 7 dager igjen da, så det er jo egentlig ikke så lenge! Om bare de murringene og sammentrekningene kunne bestemt seg for HVA de ville, hadde jeg vært fornøyd. Enten fødsel, eller de kunne forsvunnet. Humøret er heldigvis upåklanderlig..Tror jeg har sulla meg inn i min egen lille "Det-gjør-ikke-noe-om-alle-får-baby-før-meg" boble!=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liset Skrevet 4. august 2008 #440 Del Skrevet 4. august 2008 Hvordan går det med BlingeLing tro? Og gratulerer så mye til Sandra som har fått gutten sin i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå