Liset Skrevet 25. juni 2008 #261 Del Skrevet 25. juni 2008 Vasker alt jeg kjøper/får med en eneste gang jeg har mulighet jeg..Ikke snakk om å samle alt i en stor haug her nei Utålmodigheten lenge leve!! Kommer ikke til å kjøpe et klesplagg til hvertfall.. Sånn er jeg også! Er litt moro og vaske det bittelille tøyet! Men nå er det stopp på handling av klær.... Skal visst få arve noe av en venninne også. Så jeg får se hva jeg trenger etterhvert. Ikke bra at det blir for mye klær heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liset Skrevet 1. juli 2008 #262 Del Skrevet 1. juli 2008 Var på kontroll i dag.. Jordmoren min har ferie, så jeg hadde time hos en "trøtt" lege. Etter at jeg hadde vært der i 5 min var jeg ferdig. Han målte blodtrykket, kjente på magen og mente at hodet har festet seg. Ferdig! Da jeg gikk derfra tenkte jeg på at det kanskje er litt tidlig at hodet hadde festet seg... Han målte ikke magen engang... Bra jeg skal tilbake på kontroll om 2 uker, til en jordmor (selvom det ikke er min...) Hvordan går det med dere ellers da jenter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 1. juli 2008 #263 Del Skrevet 1. juli 2008 Han hørtes litt trøtt ut, ja. Fint at det ikke er lenge til neste kontroll. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liset Skrevet 1. juli 2008 #264 Del Skrevet 1. juli 2008 Han er egentlig gynekolog, svensk gammel mann som mummler når han snakker... Litt komisk egentlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 1. juli 2008 #265 Del Skrevet 1. juli 2008 Kanskje han var i sommer/feriemodus han også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liset Skrevet 1. juli 2008 #266 Del Skrevet 1. juli 2008 Satser på den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liset Skrevet 1. juli 2008 #267 Del Skrevet 1. juli 2008 Er formen din bra eller? Det er jo ikke akkurat mange ukene igjen til termin...!! Jobber eller ferie? Jeg har ferie . Det er så deilig! Og etter ferien går jeg rett ut i permisjon. Kunne ikke vært bedre planlagt Har ingen store planer for ferien da . Bare være hjemme og bygge rede... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 1. juli 2008 #268 Del Skrevet 1. juli 2008 Jo, formen er bra, men tar det med ro. Merker at det røyner litt på nå. Har ferie, ble ferdig med utdannelsen 13.juni. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 1. juli 2008 #269 Del Skrevet 1. juli 2008 Vi er igang med juli nå. Det er "offisielt vår tur"! Fortsatt noen uker igjen til det er min tur da, og godt er det, for jeg er ikke helt klar enda. Men noen av dere er jo rett før nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siona Skrevet 1. juli 2008 #270 Del Skrevet 1. juli 2008 Jeg skulle ønske noen kunne fortelle babyen i magen min at det er meningen at hun skal komme nå. Det virker ikke som hun har fått det med seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liset Skrevet 1. juli 2008 #271 Del Skrevet 1. juli 2008 Jeg skulle ønske noen kunne fortelle babyen i magen min at det er meningen at hun skal komme nå. Det virker ikke som hun har fått det med seg Fortsatt noen dager igjen... Bare og smøre seg med tålmodighet. Plutselig er hun der ! Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siona Skrevet 1. juli 2008 #272 Del Skrevet 1. juli 2008 Fortsatt noen dager igjen... Bare og smøre seg med tålmodighet. Plutselig er hun der ! Lykke til Takk! Terminen min var igår - merkelig hvor oppsatt man blir på den datoen! Men forrige gang gikk jeg 10 dager over, så det burde jo egentlig ikke komme som noen overraskelse at det går litt over denne gangen også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 1. juli 2008 #273 Del Skrevet 1. juli 2008 Ouff, 10 dager over. *vil ikke* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlingeLing Skrevet 1. juli 2008 #274 Del Skrevet 1. juli 2008 Ryggen min nektet å sittet på en kontorstol ca for to uker siden, så da ble jeg 100% sykemeldt. Etter to uker med hviling er det nå 100 ganger bedre, så nå nyter jeg egentlig bare dagene fremover mot termin i begynnelsen av august. Er egentlig ikke lei av å være gravid i det hele tatt lenger:) Ellers har det blitt en sverige tur og utstyr innkjøp, fant ut at det er mye å spare på å kjøpe inn ting i sverige. Både på kurs og på pris. Så nå er nesten alt i boks. Ellers skal jeg på kontroll i morgen med lege vikar, så spent på det. Også spent på vekten, siden jeg kun har gått ned i vekt siden jeg ble gravid. Håper at vektnedgangen har stoppet og jeg har gått opp litt. Greit og ha noen å gå på når man skal amme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siona Skrevet 1. juli 2008 #275 Del Skrevet 1. juli 2008 Ouff, 10 dager over. *vil ikke* Nei, det var ikke noe gøy. Det var veldig laaaaange dager. Men det er jo ikke så mye man får gjort fra eller til. Jeg prøvde alle mulige triks og tips sist; modningsakupunktur, sex, brystvortestimulering, spiste bringebærbladkapsler og masse kanel, løp i trapper, gikk lange turer, kjørte fort i fartsdumper osv Var rimelig desperat ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 1. juli 2008 #276 Del Skrevet 1. juli 2008 Nei, det var ikke noe gøy. Det var veldig laaaaange dager. Men det er jo ikke så mye man får gjort fra eller til. Jeg prøvde alle mulige triks og tips sist; modningsakupunktur, sex, brystvortestimulering, spiste bringebærbladkapsler og masse kanel, løp i trapper, gikk lange turer, kjørte fort i fartsdumper osv Var rimelig desperat ja Kommer nok til å prøve det meste selv, om jeg må gå over da. Det har jeg ikke lyst til! Håper noe skjer i natt hos deg da=) 29 dager igjen her.. Snart er vi alle mødre..Ubegripelig! Hvordan går det med pakkingen av fødebagen da? Skal ærlig innrømme at jeg har begynt så smått Er nok av den optimistiske og utålmodige typen jeg Har skrevet opp en liste over hva jeg vil ha med, og lagt nedi hentesettet, helseteppe, ammebh + ammeinnlegg, sokker og undertøy. Venter jo selvsagt med toalettartiklene, klær til meg selv og alt det andre. Dette er spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liset Skrevet 1. juli 2008 #277 Del Skrevet 1. juli 2008 Åååå!!! Så gøy og pakke bagen. Kribler litt i fingrene her også, men det er en god stund til jeg blir mamma igjen. Er vel greit og skrive en liste iallefall.(selvom jeg kanskje tror at han kommer litt før...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 1. juli 2008 #278 Del Skrevet 1. juli 2008 Hmm nei, den har jeg ikke begynt med. Har kjøpt en ekstra tannbørste, det er det eneste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 1. juli 2008 #279 Del Skrevet 1. juli 2008 Jeg har ikke begynt å tenke på baggen engang, men toalettsakene pakker jeg vel gjerne like tidlig som annet. Jeg har alltid ekstra tannbørste i skapet, og en minitannkrem mener jeg også at der er, i alle fall en vanlig. Shampo og balsam i reisestørrelse etterfyller jeg fra den vanlige hver gang jeg pakker toalettveska om det er behov. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlingeLing Skrevet 1. juli 2008 #280 Del Skrevet 1. juli 2008 He he kom faktisk på at jeg ikke har noe bag å pakke i, så bør vel kansje kjøpe meg en ny bag først. Ser kansje litt dumt ut å trappe opp på sykehuset med en stor koffert:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå