Gjest Indo Skrevet 27. november 2007 #1 Del Skrevet 27. november 2007 Synes vi trenger en skravletråd slik at vi kan snakke om alt baby-relatert=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lindusa Skrevet 27. november 2007 #2 Del Skrevet 27. november 2007 Det er jo koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 27. november 2007 #3 Del Skrevet 27. november 2007 Bra! Jeg henger meg på Og kan begynne med å ytre min bekymring for sykehusvalg. Er det i seneste laget å 'booke' sykehus i uke ni? Det er nemlig da jeg skal til legen ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lindusa Skrevet 27. november 2007 #4 Del Skrevet 27. november 2007 Jeg håper ikke det Lilith. men det har kanskje noe med hvor man bor. Min lege mente at det hasta ikke, nå bor jeg på en liten plass med to sykehus i nærheta så da vil det uansett ikke bli no problem. Kanskje værre hvis man bor i oslo område og har tenkt å føde på noen av de store der. Der har jeg ei vennine som hadde fått plass på ullevål, men når dagen kom var det fult så hun blei sendt til ahus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 27. november 2007 #5 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) Dette vet jeg egentlig ikke noe særlig om, men du kan jo ringe til fastlegen din imorgen å høre hva han sier? Men dersom du bor i Oslo området, ville jeg kanskje ha booka så fort som mulig. Endret 27. november 2007 av Indo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 27. november 2007 #6 Del Skrevet 27. november 2007 Takk for svar. Jeg bor i Oslo, ja. Merkelig at de ikke informerer om dette, synes jeg? Legesekretæren nevnte det ikke da jeg ringte, og ga meg bare time i uke 9. Får ta en telefon i morgen, kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 27. november 2007 #7 Del Skrevet 27. november 2007 Ja, dette burde man få informasjon om så tidlig som mulig. Men ta en tlf du...ordner seg nok=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 27. november 2007 #8 Del Skrevet 27. november 2007 Noen som har søkt om barnehageplass da? Sambo vil at vi skal søke i studentbarnehagen allerede nå siden det er omkring 2års ventetid. Noen tanker rundt dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 27. november 2007 #9 Del Skrevet 27. november 2007 Jeg ringte legen nå! Rakk det akkurat før telefonlinja stengte. Får plass på Ullevål, og det skulle gå helt fint å booke i uke 9, sa hun. Så da satser jeg på det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 27. november 2007 #10 Del Skrevet 27. november 2007 Så flott da=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 27. november 2007 #11 Del Skrevet 27. november 2007 Barnehage, ja ... Jeg vet ikke engang hvilke barnehager som finnes i nærområdet vårt, jeg. Hvor finner man det? Kommunens nettsider? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 27. november 2007 #12 Del Skrevet 27. november 2007 Barnehage, ja ... Jeg vet ikke engang hvilke barnehager som finnes i nærområdet vårt, jeg. Hvor finner man det? Kommunens nettsider? Ja vil tro man finner dem på kommunens hjemmeside. Der skal alt av barnehager og skoler + diverse annet ligge. Hvor lang tid i forveien er det normalt å søke igrunn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 27. november 2007 #13 Del Skrevet 27. november 2007 Og velger man privat eller kommunal barnehage? Fant søknadsskjema på kommunens hjemmeside. Massevis av barnehager, jo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 27. november 2007 #14 Del Skrevet 27. november 2007 Hmm...godt spm=) Studentbarnehagene er vel private? I går morges satt jeg å så inn i veggen etter positiv graviditetstest, og idag snakker jeg barnehage! hehe...helt sinnsykt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 27. november 2007 #15 Del Skrevet 27. november 2007 Det er vel i Osloområdet man må være rask på bookingen. Kjenner en som "sogner" til Ullevål, men som fikk plass på Ahus. Det er jo kjipern! Selv regner jeg vel med å få plass på Bærum. Dør om jeg ikke får det, bor jo bare ett steinkast unna (nesten) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 27. november 2007 #16 Del Skrevet 27. november 2007 Oi, såpass ferskt! Gratulerer Ja, mye å tenke på ... Ditt første barn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 27. november 2007 #17 Del Skrevet 27. november 2007 Det er vel i Osloområdet man må være rask på bookingen. Kjenner en som "sogner" til Ullevål, men som fikk plass på Ahus. Det er jo kjipern! Selv regner jeg vel med å få plass på Bærum. Dør om jeg ikke får det, bor jo bare ett steinkast unna (nesten) Ja-a ... men jeg får bare stole på legekontoret. Er ikke så mye mer jeg kan gjøre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 27. november 2007 #18 Del Skrevet 27. november 2007 Oi, såpass ferskt! Gratulerer Ja, mye å tenke på ... Ditt første barn? Takk,takk..Ja, det er ikke akkurat gammelt nytt..hehe..Visste det egentlig en stund før jeg tok testen, men fikk ikke bekreftet mistanken før igår! Mitt første barn ja=) Nå etter at det første sjokket har lagt seg, gleder jeg meg noe helt vilt=) Er det ditt første også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 27. november 2007 #19 Del Skrevet 27. november 2007 Takk,takk..Ja, det er ikke akkurat gammelt nytt..hehe..Visste det egentlig en stund før jeg tok testen, men fikk ikke bekreftet mistanken før igår! Mitt første barn ja=) Nå etter at det første sjokket har lagt seg, gleder jeg meg noe helt vilt=) Er det ditt første også? Jepp, mitt første Utrolig spennende og ganske skummelt innimellom, synes jeg. Gleder meg til legetimen så jeg kan få bekreftet graviditeten på "ordentlig", og sjekket at alt er ok. Også er det alt dette med sykehus og barnehage og ... og ... mye å tenke på, gitt. :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 27. november 2007 #20 Del Skrevet 27. november 2007 ja Fryktelig skummelt og fryktelig spennende samtidig! Jeg og gleder meg til graviditeten blir "skikkelig" bekreftet av legen. Føler at jeg ikke helt kan slippe jubelen fullt ut før den tid. Skal ikke på legen før 8.januar...Blir spennende! Når skal du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå