Gjest marihan Skrevet 26. november 2007 #1 Del Skrevet 26. november 2007 Noen som så det i dag?? Uff, noen av de jentene va utrolig slitsomme!! Men tror nok jeg må følge med på denne sesongen og, jeg blir så fort hekta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2007 #2 Del Skrevet 27. november 2007 Uff, noen av de jentene oppførte seg skikkelig teit. Stor forskjell fra jentene i Top model Norge. Tror det lønner seg å være seriøs i den bransjen. I hvertfall i Europa. USA har tydeligvis en annen standard. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Advena Skrevet 27. november 2007 #3 Del Skrevet 27. november 2007 Jeg er med! (Er TopModeljunkie.. ) Anyways, jeg likte ikke ho fra Russland! Syntes hu var skikkelig slitsom. Hu blonde, som var fotograf, tror jeg kommer langt. Heier også på de to litt store modellene, kjempevakre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2007 #4 Del Skrevet 27. november 2007 Enig med Advena - ho blonde fotografen skilde seg sterkt positivt ut. Men kva i huleste var det med den gale Russiske dama? Og ho som såg ut som ho hadde anorexia eller aids, ho som hadde vore med der sist gong men ikkje kom så langt? Eg trur desse to i allefall må ha kome med pga at dei skal lage show og sjokkere. Ellers ville vel Tyra sagt noko til ho russiske, om at ho må moderere bevegingane sine litt, gitt ho nokre tips slik at ho ikkje driter seg ut. Men ja, eg blir nok foran tv-skjermen fast kvar mandag..... :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 27. november 2007 #5 Del Skrevet 27. november 2007 Jeg er med! (Er TopModeljunkie.. ) Anyways, jeg likte ikke ho fra Russland! Syntes hu var skikkelig slitsom. Hu blonde, som var fotograf, tror jeg kommer langt. Heier også på de to litt store modellene, kjempevakre! Underskriver alt Advena sier - og jeg er med! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Meg_* Skrevet 27. november 2007 #6 Del Skrevet 27. november 2007 ÅÅÅ, dere komme til å like hun russiske etter hvert. Lover dere. Skikkelig søt og positiv jente (ser på danske tv3) Synes hun tar bra bilder, og minner meg litt om angelina jolie på en måte:) Men jeg skal ikke røpe noe:) Ha en flott toppmodell(usa) vinter:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Veronica Mars Skrevet 27. november 2007 #7 Del Skrevet 27. november 2007 Jeg følger også med! Jeg syntes også hun russiske virket slitsom, men jeg syntes hun var pen, og lignet litt på Angelina Jolie. Liker også de to større modellene. Nå greide jeg selvfølgelig ikke å la være å sjekke på nett hvem som vinner denne gangen heller da, men jeg skal ikke si noe. Bortsett fra at jeg er litt overasket over hvem som vinner, men har ikke akkurat fått så veldig inntrykk av deltagerene ennå heller da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 27. november 2007 #8 Del Skrevet 27. november 2007 Kan vel like gjerne komme ut av skapet og få tråden inn på mine innlegg fra starten... Top Model er strengt tatt fullstendig latterlig, men herlig underholdende -intet som en dose gale jenter med mildt sagt varierende selvinnsikt, catfights og intriger for å få vinteren til å gå... Men hvorfor må de skrive og hvine så voldsomt? Foreløbig holder jeg av prinsipp med plus-size-modellene -og med håret til Kathleen(?)... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 27. november 2007 #9 Del Skrevet 27. november 2007 Jeg er også avhengig av top model, og syns hun som liknet på Tyra var veldig vakker. Hun russiske hadde ekstremt stort hode? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Pepperkake* Skrevet 27. november 2007 #10 Del Skrevet 27. november 2007 Ja hun russiske var ikke helt god Jeg har ingen favoritt enda, men synes de plukker med så mye rare mennesker i den amerikanske versjonen. Hun ene (mørke) med alt det krøllete fake håret på toppen minnet dessverre altfor mye om Eva (?).- Hun som vant en annen sesong, og hun likte jeg absolutt ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 28. november 2007 #11 Del Skrevet 28. november 2007 kommer nok til å være like hekta denne sesongen og.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Roxie Hart Skrevet 28. november 2007 #12 Del Skrevet 28. november 2007 Jeg er også med! Syntes hun store, mørke hadde et nydelig ansikt! Ellers ser det ut til å bli nok dramatikk i år også, det liker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 28. november 2007 #13 Del Skrevet 28. november 2007 Enig at ho fra Russland ikke var helt god! Hehe Og ho som kom hylende inn og skrek at Tyra var så pen.. Uff, mye dramatikk! Men jeg elsker det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 28. november 2007 #14 Del Skrevet 28. november 2007 Jeg kommer nok også til å følge med. Det er morsomt, og mye mer krutt enn den norske utgaven. Nå har jeg klart å kommer over hvem som vinner, da. Men det er gøy likevel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Advena Skrevet 28. november 2007 #15 Del Skrevet 28. november 2007 Enig at ho fra Russland ikke var helt god! Hehe Og ho som kom hylende inn og skrek at Tyra var så pen.. Uff, mye dramatikk! Men jeg elsker det Hadde lyst til å klaske til ho, jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_P_* Skrevet 28. november 2007 #16 Del Skrevet 28. november 2007 Jeg så bare såvidt på. Enig i at hun russiske var litt vel "mye", men synes hun var skikkelig pen. Og at hun ligner veldig på Jolie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 2. desember 2007 #17 Del Skrevet 2. desember 2007 Nå har jeg også vært og sjekket hvem som vant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Advena Skrevet 2. desember 2007 #18 Del Skrevet 2. desember 2007 Utålmodige jenter, azz! Anyways, dere må gi meg et fyldig referat imårra, da får jeg ikke sett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 2. desember 2007 #19 Del Skrevet 2. desember 2007 Elsker Topmodel!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 3. desember 2007 #20 Del Skrevet 3. desember 2007 Utålmodige jenter, azz! Hehe, jeg sjekket ikke jeg da, det var dessverre en spoilertråd her på KG med vinnerens navn i trådtittelen. Det er alltid noen som må ødelegge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå