_Maja_ Skrevet 19. januar 2008 #21 Del Skrevet 19. januar 2008 Kvinneklinikken i Bergen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
F&b Skrevet 25. januar 2008 #22 Del Skrevet 25. januar 2008 Drammen her tror jeg... Har lyst å reise til bærum siden jeg har født der to ganger før og har familie der. men spørs om vi rekker fram Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 9. februar 2008 #23 Del Skrevet 9. februar 2008 For oss blir det Sørlandet Sykehus Arendal. Spent, har ikke hørt noe om det før.. Blitt litt endringer gitt... Blir fødsel på Riksen i stedet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 13. februar 2008 #24 Del Skrevet 13. februar 2008 SSK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Doodad Skrevet 18. februar 2008 #25 Del Skrevet 18. februar 2008 St. Olavs i Trondheim :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpina Skrevet 22. februar 2008 #26 Del Skrevet 22. februar 2008 UNN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jouvel Skrevet 26. februar 2008 #27 Del Skrevet 26. februar 2008 Ullevål. Føler meg heldig, for det er visst kø der. Og så ser jeg fram til at samboeren min kan være der og overnatte på familierom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liset Skrevet 22. mars 2008 #28 Del Skrevet 22. mars 2008 Det blir som sist, Drammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 19. april 2008 #29 Del Skrevet 19. april 2008 Jeg skal føde på Ullevål Gjorde det med førstemann også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlingeLing Skrevet 20. april 2008 #30 Del Skrevet 20. april 2008 Ullevåll Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleKylling Skrevet 9. mai 2008 #31 Del Skrevet 9. mai 2008 Blitt litt endringer gitt... Blir fødsel på Riksen i stedet. Jeg får føde på SSA istedenfor det da, Bizzy Har født der en gang før, helt greit egentlig... men det bråker mye på sykehus. Og noen av barnepleierne er vel litt av den gamle skolen som "var på jobb helt til de skulle føde. Da var det bare å finne seg ei seng." Tror ikke vi blir så lenge der hvis alt går greit. Sist reiste vi hjem dagen etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 13. mai 2008 #32 Del Skrevet 13. mai 2008 Godt noen kan ta over min plass Har ligget på føden et døgn der grunnet falske rier i påsken, var i allefall rolig og koselig der da! Men så var ikke jeg borti så mange av de ansatte. Møtte vel bare to jordmødre og en lege. Håper du får en fin opplevelse denne gangen også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå